hellooo zit even wat rond te neuzen op internet en ga zo maar een poging doen tot slapen
Ariannee
Geplaatst: 21-07-15 03:45
Zit ik lekker pll te kijken. Voel ik iets kriebelen dacht ik, is vast een haar ofzo loopt er ineens een spin op me. Werd helemaal gek ben als de dood voor die beesten
Omg, ik had vanacht echt gewoon PRECIES hetzelfde als Ariannee! Ik ben over het algemeen niet bijzonder bang voor beestjes ed maar ik had het echt even helemaal gehad. Ik ben aan het camperen dus er zijm veeel beestjes
Hallo dames. Ben er ook nog even. Vanmiddag in slaap gesukkeld dus nu natuurlijk niet in slaap te komen. Nog maar even een rondje lopen met m'n opvang Roemeentje dus.
Safiera
Geplaatst: 22-07-15 01:17
hoihoi
Ik ook weer... heb paar erg moeilijke dagen gehad (fysiek heel slecht maar verdronk ook mentaal bijna). Nu zware pijnstillers van de ha, en ze werken! Nog maar weinig pijn en dat is heerlijk. Gelijk een stuk betere stemming ook. Alleen dat slaat (natuurlijk) weer een beetje door dus ben iets te druk en vrolijk om te slapen.
Maarja, dan maar op bokt, en op pinterest zoeken hoe ik mijn haar geknipt en geverfd wil hebben edit: of voorbeelden van tattoo's, ook zo'n ding