Het gaat wel. Mijn nek is heel erg stijf, nog een licht drukkende hoofdpijn en wat spierpijn op me onderrug. Voel me gelukkig al wat beter als gister. Ga vandaag lekker even shoppen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stamper schreef:Hier later in de week pas.... totaal geen tijd om het eerder te doen helaas!
Vraagje, misschien dat ik het al eerder gevraagd heb, maar weet het even niet zeker, en zoeken via telefoon is niet super handig! Maar moeten wij de T&T code doorsturen naar Dott of Ynskek?
Of gewoon écht puur voor je zelf houden, en in de gaten houden of het afgeleverd is?
ynskek schreef:Stamper schreef:Hier later in de week pas.... totaal geen tijd om het eerder te doen helaas!
Vraagje, misschien dat ik het al eerder gevraagd heb, maar weet het even niet zeker, en zoeken via telefoon is niet super handig! Maar moeten wij de T&T code doorsturen naar Dott of Ynskek?
Of gewoon écht puur voor je zelf houden, en in de gaten houden of het afgeleverd is?
Zelf houden graag
Anoniem schreef:Ik doe mijn pakket deze week de deur uit![]()
Gaat jullie lekker niet aan wanneer.
Ik hoop maar dat het in de smaak valt. Een paar dingen weet ik heel zeker van wel, maar toch, gaat diegene het wel een leuk pakketje vinden in zijn geheel?