Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. In die tijd 86,000 gulden pap en mam hebben 20,000 gulden met moeite terugbetaald . Opa wou het niet accepteren , nooit huur betaald pf iets gewoon hun eigendom. 
Rebecca schreef:Mijn ouders wonen al 30 jaar in mijn geboortehuis , cadeau van opa. In die tijd 86,000 gulden pap en mam hebben 20,000 gulden met moeite terugbetaald . Opa wou het niet accepteren , nooit huur betaald pf iets gewoon hun eigendom.
Opa was alleen met verkeerde Oma getrouwd , norse vrouw die mocht het niet weten. Van Opa kregen we altijd chips en cola maar oeh als Oma dat zag
Aan de ene kant lijkt in de toekomst koop wel wat, aan de andere kant ik woon perfect nu
Mir volg je hart , kijk wat je verstand zegt. Uitgeleefde woning kost klauwen met geld weet ik uit ervaring
ik heb de woning toch maar geweigerd
Dus lekker vroeg mijn nest uit om naar mijn huisje te rijden en daar te wachten
Op mijn oh zo lekker zittende klapstoeltje 
Mijn auto moet ook nog een beurt jeej, en de bougies vervangen of zo, kost ook weer wat helaas.
, al is het hier al gauw een dikke 650 euro voor 4 slaapkamers . Ongeveer 400 voor 1 slaapkamer
WinSel schreef:Ikea is geweldig. Wil er nu wel weer heen haha
Bedankt voor die tip van een vriezer ! Vroeg me al af hoe je ooit voor 1 persoon echt kan koken haha

al heb ik een vriezer met een stuk of 8 lades!