Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

chanelle14 schreef:ponypret123 schreef:Ik heb lekker geshopt bij de Hollister gisteren! Een donkergrijs kort sportbroekje en een donkerblauw t-shirt met luchtblauwe letters; Hollister erg blij mee
[ Afbeelding ]
Ik zou alleen al blij zijn met die tas.![]()
![]()
Leuke jurkjes MarlindeRooz, vooral die tweede vind ik erg mooi!
haha extra grote gekregen, was er blij mee xFioon schreef:Haha ja bikini's zijn echt een ramp!
Ik had een hele leuke bandeau bikini, van de hunkemoller, ga ik van het weekend naar het zwembad...
Tegen de stroomversnelling in zwemmen, help, waar gaat mn bikini heen!
Van de glijbaan, plons in het water, weer bikini van zn plek
Ik zou als ik jou was gewoon eens wat modellen gaan passen in de winkel (hunkemoller, livera, vd...)
_mexx_lady_ schreef:Dank je heb even gekeken op bijenkorf maar de modellen die ik mooi vind zijn meestal niet meer in mijn maat
Blijven bij mij beter zitten dan een "bh-model". Enige nadeel is de pijn in m'n nek.. Maar dat heeft vast niet iedereen.
Ik heb er twee van Banana Moon en die zitten echt als een huis, verschuiven geen millimeter. Banana Moon heeft ook veel "flut" bikini's met koordjes van een millimeter doorsnede (bij wijze van spreken
), maar degene die ik heb zijn twee fijne modellen. Wel gewacht op korting, want anders zijn ze echt pokkeduur 
) gooi ik ze weg of was ik ze voorzichtig met de hand
gewoon in een waszakje
Was m'n BH's altijd bij m'n moeder en voor de rest heb ik niet echt iets wat ik in een waszakje wil wassen Emmaa_ schreef:Dragen overleven ze bij mij meestal wel, heb een paar met een gat erin maar die scheuren verder ook niet zo heel erg snel uit. Waszakjes heb ik niet eensWas m'n BH's altijd bij m'n moeder en voor de rest heb ik niet echt iets wat ik in een waszakje wil wassen
Sale shoppen is altijd leuker