Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nanda schreef:Ik ben een maand geleden opgelicht voor ongeveer 30 euro op MP. Geen wereldbedrag , maar ook niet niks... Maar goed behalve rekeningnr en naam totaal geen gegevens. Ik had mijn bank gebeld met het verzoek of zei diegene een brief wilde schrijven met het verzoek om het geld terug te boeken. Dat kun je ook doen als je per ongeluk op een verkeerd reknr hebt gestort. Als er dan niet wordt gereageerd krijg je de NAW gegevens. ( en dan kun je makkelijker aangifte doen)Mevrouw van de bank had beloofd om dat te doen. Werd ik gistereren opgebeld door mijn bank dat ze toch niet mee wilde werken omdat ze geen partij zijn in deze...
Kentaro schreef:Echt balen!
Weet je wat ze eigenlijk in zouden moeten voeren!?! Als je een bewijs van aangifte hebt, dat de bank dan verplicht is om het geld van de ontvanger aan de gedupeerde terug te storten!!! Ik ben helemaal voor
Muppett schreef:O jeetje dat is jammer Nanda. Balen zeg zulke akkefietjes. Hoorde je gewoon niks meer van de verkoper? Hoe lang was die al actief op MP?"