Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaisyDarling schreef:LETS schreef:Ik vind het leuk, maar je moet wel heel strak zijn, anders staat het voor geen metet. En een mooie bruine buik hebben. Ik heb er eentje, maar die draag ik met een langer shirtje eronder. Is een soort van truitje, mintgroen met glitterdraadje, dus dat staat dan weer niet zonder iets eronder. Ben bovendien ook erg wit op het moment haha.
Is die van vila of only? Want dan heb ik hem ook
Foto's van aankoopjes komen later vandaag
Dinniej schreef:Dat staat als het goed is op de site van Blackmilk, het is ook een foto van hen (of nagemaakt van hen, dat waarschijnlijk). Ik kan je wel vast vertellen dat 't geen goedkope schoenen zijn.
Dinniej schreef:Het is maar net wat je voor schoenen over hebt.
Ik voel me al schuldig dat ik een paar van 25 euro heb gekocht dat ik toch nét niet heel hard nodig had.
Lous schreef:Worden de Spicegirlschoenen weer hip?
Lous schreef:Nou je staat er versteld van hoe sommige met de mode mee gaan en dragen, hoe oud die mensen ook zijn.
Maar heb niemand daarbuiten er nog mee zien lopen, ook in Rotterdam niet, op een paar alto's na misschien dan.
Mij niet gezien iig, wat een lompe lelijke ondingen. Zelfs 16 jaar geleden droeg ik ze niet.
Rebeccaa schreef:Weet dat een hoop hier niet van croptops houden, maar ik ga over een week naar lloret de mar (einde examens, yeuy!) en aangezien mijn vriendinnen best wel houden van croptops en zo vond ik dat ik er ook nog wat aan moest schaffen, anders val ik zo buiten de boot.