[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FBN

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 17:40

aaah dat is wel superleuk hahaha! :D

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:18

DaisyDarling schreef:
LETS schreef:
Ik vind het leuk, maar je moet wel heel strak zijn, anders staat het voor geen metet. En een mooie bruine buik hebben. Ik heb er eentje, maar die draag ik met een langer shirtje eronder. Is een soort van truitje, mintgroen met glitterdraadje, dus dat staat dan weer niet zonder iets eronder. Ben bovendien ook erg wit op het moment haha.

Is die van vila of only? Want dan heb ik hem ook :')

Foto's van aankoopjes komen later vandaag :)

Haha nee H&M. Benieuwd naar je aankopen!

Vivi dat staat heel leuk, zo draag ik ze dus ook :) Het accentueert inderdaad heel mooi je taille. Vind het met een blote buik ook niet echt iets voor school of restaurant, maar heel leuk voor op het strand/meer/gewoon buiten. Met een shortje, bikini eronder, lekker bootje varen... Ik droom even weg geloof ik , in mijn wintertrui :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:39

Zat net even voor goedkope galaxy leggings te kijken op Ebay, zie ik deze schoenen eronder :~
Afbeelding

Iemand enig idee waar ik die zou kunnen vinden?!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:40

Dat staat als het goed is op de site van Blackmilk, het is ook een foto van hen (of nagemaakt van hen, dat waarschijnlijk). Ik kan je wel vast vertellen dat 't geen goedkope schoenen zijn. :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:41

In de jaren '90 :')?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:44

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:49

Dinniej schreef:
Dat staat als het goed is op de site van Blackmilk, het is ook een foto van hen (of nagemaakt van hen, dat waarschijnlijk). Ik kan je wel vast vertellen dat 't geen goedkope schoenen zijn. :=

Thanks, staat op de site dat het schoenen van Solestruck zijn... had ik kunnen weten :+

Ze lijken op de Jeffrey Campbell Alexis of de Acne Atacoma, maar dat is het toch niet helemaal.

[Edit]Nevermind, gevonden :') $180,00. Valt me nog mee haha.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:55

Het is maar net wat je voor schoenen over hebt. :')

Ik voel me al schuldig dat ik een paar van 25 euro heb gekocht dat ik toch nét niet heel hard nodig had. :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:56

Worden de Spicegirlschoenen weer hip?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:59

Dinniej schreef:
Het is maar net wat je voor schoenen over hebt. :')

Ik voel me al schuldig dat ik een paar van 25 euro heb gekocht dat ik toch nét niet heel hard nodig had. :+

Ach, als ik het geld heb en ik heb het er voor over... waarom niet? Het zijn kwaliteitsschoenen dus hun geld wel waard.
Net als een paar Nikes of whatsoever. Mag mezelf best wel eens een leuk cadeau doen haha.
Maar in dit geval doe ik dat niet :D Heb schoenen zat, en heb meer aan een paar waar ik wel lekker een eind op kan wandelen at the moment.

Lous schreef:
Worden de Spicegirlschoenen weer hip?

Dat zijn ze al een tijdje ;)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:00

Haha, deze zijn al zeker een jaar in ofzo. Sinds de opkomst van Blackmilk een beetje. :P

@ Drunksheep; dat is zeker zo. (: Ik heb alleen onderhand zo veel schoenen en ik kan zo veel afwisselen dat ook schoenen van slechte kwaliteit járen meegaan.. :') En ik weet dat het erger kan, want ik heb pas 18 paar ofzo, maar toch. xD

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:01

Ik voel me oud, want nu kan ik zeggen dat die dingen ook al hip waren toen ik acht was ofzo :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:02

Nou niet gezien hoor. Nog niet bij de mensen met het geld denk ik. Werk in de kakbuurt van Breda en heb er nog niemand mee zien lopen.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:03

Ach, niets om je voor te schamen. (:
Het is altijd zo dat mode zich herhaalt, alleen het ene item doet er langer over om terug te komen dan het andere.

Lous; dat zal er wel mee te maken hebben dat het mode is bij bepaalde stijlen, ik zie kakkers er voorlopig nog niet mee lopen nee. :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:17

Nou je staat er versteld van hoe sommige met de mode mee gaan en dragen, hoe oud die mensen ook zijn.
Maar heb niemand daarbuiten er nog mee zien lopen, ook in Rotterdam niet, op een paar alto's na misschien dan.

Mij niet gezien iig, wat een lompe lelijke ondingen. Zelfs 16 jaar geleden droeg ik ze niet. ;)

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:33

Lous schreef:
Nou je staat er versteld van hoe sommige met de mode mee gaan en dragen, hoe oud die mensen ook zijn.
Maar heb niemand daarbuiten er nog mee zien lopen, ook in Rotterdam niet, op een paar alto's na misschien dan.

Mij niet gezien iig, wat een lompe lelijke ondingen. Zelfs 16 jaar geleden droeg ik ze niet. ;)

Ik heb ze ook nog niet vaak tegen gekomen.
Hier in Rotterdam word je overspoelt met Timberlands.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 22:39

Maar wat heet alto? Dat is tegenwoordig ook haast een soort mode, zeker nu studs/spikes/stoere kleding in is. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 13:24

Ik draag croptops ook niet in de klas hoor :+
Ik heb ze gekocht voor lloret de mar en ik geloof dat ik daar met uitgaan prima zo'n croptop kan dragen :')

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 14:26

Ik draag ze opzich wel in de klas, maar dan wel op een high waisted jeans/shorts en niet de allerkortste soort crop tops. :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:00

Wanneer is iets eigenlijk een crop top? Ik heb ook een aantal shirtjes die net een stukje korter zijn, maar niet heel extreem. Dat soort shirtjes durf ik nog wel gewoon op een broek te dragen, maar hele korte heb ik niet. (:

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 18:08

Ik heb nu een stretch high waisted skinny jeans (wauw wat een fashion zin :') ) en man, heerlijk zit die zeg <3 Gewoon lekker een kort shirt erop zonder dat je stukken huid ziet :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:25

Rebeccaa schreef:
Weet dat een hoop hier niet van croptops houden, maar ik ga over een week naar lloret de mar (einde examens, yeuy!) en aangezien mijn vriendinnen best wel houden van croptops en zo vond ik dat ik er ook nog wat aan moest schaffen, anders val ik zo buiten de boot. :+

Say what? Je zegt dat je ze nauwelijks draagt, je er niet zo lekker in voelt, en ze niet fantastisch vindt? Word eens zelfstandig en loop niet achter je vriendinnen aan - draag wat je zelf wilt, waar je je lekker in voelt en waar je er goed in uit ziet! Bij vriendinnen val je als het goed is nooit uit de boot, gewoon omdat er andere dingen dan kleding zijn die jullie verbinden. :)

Zo, na deze rant, ik hou ook van cropped tops, maar wel op een high waisted short/jeans!

En ik vertrek op interrail met de eerste week 98% kans op regen en daarna naar warmere regio's, dus ben benieuwd hoe ik daarvoor ga inpakken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 12:27

Ik voel me er prima in, alleen niet in Nederland. Op vakantie draag ik het liefste korte broekjes en korte shirtjes, ach, ik vind dat als je op vakantie gaat naar iets als lloret de mar je wel iets uitbundiger gekleed moet dan dat je in nederland doet met uitgaan.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:48

Waarom zou je daar uitbundiger moeten en niet gewoon jezelf mogen zijn?
Ik heb op vakantie geen andere kleren aan dan dat ik hier zou hebben. Ik zou enkel wat sneller en makkelijker in mijn bikini lopen

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 17:56

Okee, ik ga vanavond echt die beloofde foto's + lijstje maken :o :+
Vandaag wel weer fijn in de zon gelegen; met een kleurtje staat alles beter <3

Over crops tops; ik ben er gek op, maar draag ze niet naar school. Nu heb ik er (denk ik) wel de buik voor, dus misschien doe ik het deze zomer nog wel eens.
Op vakantie draag ik ook sneller iets bloters en hogere hakken enzo; want op school voel ik me altijd zo bekeken. Komt misschien ook omdat ik in Friesland woon, want als ik in Amsterdam ben paradeer ik gerust op mijn Lita's rond :+ :')