Hahahaha als je een nieuwe date hebt zou ik hem ook niet meteen gaan dragen, laten we eerlijk zijn , ook al vind ik ze ontzettend leuk, erg sexy zijn ze niet hahaha
x_Jeanine_x
Geplaatst: 01-11-13 20:59
Mijn verwarming was stuk En tja het was koud :p Maar nu kan die er achteraf om lachen en wil hij er zelf ook een... En hij wil een vervolg date :p
Pikkepor
Geplaatst: 01-11-13 22:31
Wauw, dat is nog eens een echte vent! Een die de onesie accepteert. Date 2 wordt onesie shoppen voor hem dan?
Marit
Geplaatst: 01-11-13 23:04
HAHA wauw, dat is echt het toppunt van lef, jezelf in een onesie presenteren op de eerste date Prachtig haha.
Stefaaah
Geplaatst: 01-11-13 23:17
boooo schreef:
One als de Engelse 1 en dan gewoon -sie erachter aan! Of bedoelde je het niet zo haha?
Ik wil ook een onesie, maar geen dierenversie heb nu op YouTube een onesie met een kerstprintje gezien en die ga ik scoren! Of een unicorn.. Die wil ik dan weer wel
future_vet
Geplaatst: 03-11-13 15:18
Ik ben echt een pandaberenfan. Dus ja ik heb ook de panda onesie!
Ik heb het schaapje! Mijn vriend kwam er ook opeens mee aan dat hij er een wil terwijl hij ze eerst zo vreselijk vond. En mijn moeder en broertje wilden ook al, denk dat ik het ze ga geven voor onder de kerstboom
Hou er rekening mee dat het tentamen week is voor veel studenten en dat er dus heel veel vrij zijn. Dat was ik even vergeten toen ik dacht op donderdagochtend eens rustig te kunnen shoppen