We gingen een nachtje overnachten bij van der valk in voorschoten! Maar vriendlief had bedacht mij te laten schrikken met een nep spin..
Bedenk mij dus net dat die nep spin nog steeds op de spiegel zit !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veulen84 schreef:Stond gisteren in de rij voor de kassa in de supermarkt. 1 klant voor me en 1 iemand die ging afrekenen. Oudere dames (niet antiek, maar oud).
Mevrouw rekent af met een hand vol kleingeld. Dus cassiere telt dat na en komt een dubbeltje te kort. Dus ze meld dat heel netjes en vraagt die bij. Krijgt ze toch een verhaal...
"Oh ja, dat is verschrikkelijk als je een dubbeltje te kort komt he. Ja dan moet je vanavond van je baas je kassala een tweede keer tellen hoor, en dan dat vreselijke te kort uitleggen."
Mevrouw voor mij ook nog even in de bocht. "Dat je dat bij durft te vragen het is een dubbeltje hoor, aanstellen is ook een vak"
Waarop de eerste mevrouw nog zegt "Naja ik zoek het nog wel even, het is niet dat je er nog een ijsje van kan kopen he. Dat kan toch niet meer."
Vervolgens pakt ze d'r boodschappen in en pas daarna gaat ze kijken of ze een dubbeltje heeft. Cassiere en ik keken mekaar echt zo aan van... "Nah raar mens".
nynke55 schreef:Poos geleden stond ik in een klokkenwinkel. Was er een jongetje die aan de gewichten van de klokken zat. Verkoper: "niet aankomen, hoor". Jongetje bedacht zich niet, keek de verkoper strak aan en trok nog eens flink aan zo'n gewicht! Verkoper keek toch woest! Hij pakte het jong bij z'n arm en: naar je moeder, jij! Daar was hij toch wel een beetje beduusd van.