Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rocymax schreef:Jeetje dit is echt heel heftigIk weet even niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo erg!!Vooral het bericht van Schoorl verontrust me. Weet iemand of er gezorgd is dat die runderen die daar in het wild leven en geloof ik ook schapen, dat die in veiligheid zijn?'
Cayenne schreef:De brand is Schagen is ook heel vervelend maar heeft natuurlijk verder niets met de duinbranden te maken.
Hier in Obdam kun je er gelukkig niets van zien, al heb ik tijdens mijn dagelijkse rondje er niet echt op gelet.
Vorig jaar was het wel duidelijk te zien en te ruiken.
alwin_4ever schreef:Was net bij Duinvermaak (in bergen) aan het eten en naast het restaurant werden de wegen al afgezet door politie, je kon er alleen uit niet meer in.
Hopelijk is het snel onder controle! Bleek volgens de radio lastig te blussen zijn vanwege de harde wind.
marjolein_el schreef:alwin_4ever schreef:Was net bij Duinvermaak (in bergen) aan het eten en naast het restaurant werden de wegen al afgezet door politie, je kon er alleen uit niet meer in.
Hopelijk is het snel onder controle! Bleek volgens de radio lastig te blussen zijn vanwege de harde wind.
Welke wegen precies? Gewoon die het bos in?