Geplaatst: 26-08-25 21:52
Ik vind het stom, en daarnaast ook hoogst verdacht, dat jullie doen alsof gekookt iets zegt over de temperatuur van het water. Ik heb net thee gezet, met kokend water. Als ik datzelfde water, wat gekookt is, over een half uur weer zou gebruiken zonder het eerst weer aan de kook te brengen kan ik er toch hooguit ijsthee mee maken
verootjoo
Geplaatst: 26-08-25 21:54
Die gedraaide plastic haar elastieken moet je gewoon meewassen met je wasgoed en dan worden ze weer strak. Hoeft geen gekookt water aan te pas te komen, gewoon warm is ook goed.
MarlindeRooz
Geplaatst: 26-08-25 21:56
Maximaal 100 graden want anders is het GAS Minimaal 0 want anders is het ijs.
Nee geintje. Ik doe elastiekjes in een schaal en gooi het water er dan direct na het koken erop.
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 26-08-25 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Koper
Oh ik moest stil lachen, er ligt er hier nog een te slapen. Maar kwam niet meer bij. Stom is dat ik niet tegen Ariël en Robijn kan. En dus alles weer opnieuw moet gaan wassen. Maar nu weer met Lenor. Daar kan ik wel tegen. Heb alleen nu nog heel veel van die andere troep staan.
Koper
Geplaatst: 27-08-25 10:50
Hilli schreef:
Of moord, afhankelijk van welke Koper je kiest
Ik ben nog in beraad.
Stom: midden in de nacht het katprojectiel wat een mugje probeert te vangen op je wang. Ook stom: je mens wat WAAAAHH roept en wild beweegt net wanneer je een precisieaanval uitvoert.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.