Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:12

Menino, wat jammer maar zo begrijpelijk!

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:17

Meen je dat echt Menino? Eeuwig zonde ;( je kunt namelijk best prima zeuren hoor. Wel succes met je werk en studie :)

-------

Hier mijn standaard ergernis aan de hele Zuidas wannabe leefstijl plakken, en dat ik dikke vrienden moet zijn met mensen met de enige echte middelbare-school-pestkop mentaliteit puur omdat het niet handig is om ze als niet-vrienden te hebben. Ik kan het allemaal niet serieus nemen, yadda yadda, kan iemand mij heel hard schoppen om ergens anders te gaan solliciteren :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:22

OF.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:26

Nou kom op zeg ik ben een nette katholieke meid O:)

...ik weet in ieder geval wel waar high school bullies naartoe gaan als ze groot zijn geworden en het is soort van verontrustend dat het allemaal in serieuze grote mensen wereld precies hetzelfde werkt als op de middelbare :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:31

Aaahh Menino wat jammer! Maar ik snap het wel. Succes met alles en misschien tot in de toekomst <3

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:32

Menino schreef:
Ja ik las laatst weer op bokt dat Doodles juist altijd zo braaf zijn. Dus ga dan altijd bijna aan mezelf twijfelen :') . Dit waren ook niet eens van die typische labradoodle mensen, maar de hond had nog steeds een erg bijzondere interpretatie van wat mijn zei :') .

~

Verder weet ik dat Bokt geen vliegveld is en je je vertrek niet hoeft aan te kondigen enzo. Maar wil toch even gepost hebben voor wilde verhalen rondgaan over permabans enzo, en dit is wel mijn meest bezochte topic :)) . Heb aan de mods gevraagd of ze mijn account willen anonimiseren. Ben net als die nieuwe kiddo's hier lid geworden toen ik 11 was, en toen kraamde ik alleen maar onzin uit. En begin me er steeds ongemakkelijker bij te voelen dat 20 jaar van mijn 30-jarige leven is terug te vinden op 1 account op bokt. Vooral in mijn tienerjaren hier hele levensverhalen gedeeld waarschijnlijk, die discutabel zullen zijn als ik ze nu teruglees :+ (ooit via een zoekmachine bij een bericht van 14-jarige ik gekomen en dat was erg cringe).

Daarnaast zit ik zo'n 40 uur thuis achter de computer per week voor mijn werk en studie. En SOG en WOG zijn mijn middle names. Dus met bokt wordt het gemakkelijk 50 uur en zit ik ineens om 8 uur 's avonds nog m'n werk te doen. Suboptimaal en heb geen zelf discipline, dus ook niet 't plan om een nieuw account aan te maken.
Wel bedankt voor alle keren dat ik hier mocht ventileren, schelden, zeuren en nog wat. Leuke mensen leren kennen, leuk PB-contact gehad *\o/* .
Succes met alles iedereen. Dat er nog lekker gezeikt en gevloekt mag worden hier {:} .

Aahhh, dit vind ik oprecht jammer :j

Maar succes met je werk en studie en wellicht tot ooit :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:38

Even schaamteloos iets anders tussendoor: jullie komen toch wel naar De Paardenkamp 1 en/of 2 juli om Sans en mijn kunstwerken in het echt te bewonderen en hoi te zeggen? :D En in het geval van Urbanus om je foute theepot op te halen _O-

theadora99 schreef:
‘Mijn’ hond (is nu 10, woont bij m’n moeder en ik ben sinds 3 jaar uit huis) wordt zaterdag zeer waarschijnlijk ingeslapen en ik vind het allemaal even k*t. Ik kan niet slapen, kan me overdag niet focussen, word heel gefrustreerd van blije mensen en weet het gewoon even niet meer. Gelukkig kan ik erbij zijn en nog afscheid nemen etc maar blegh.

:knuffel: Sterkte!

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:41

Ik ken je amper Menino, maar ik ga je aanwezigheid en bijdragen oprecht missen. Je schrijft vaak lange berichten, maar ik lees ze meestal helemaal, dat zegt toch wel wat. :')

Oh leuk Mkango, is er een expositie?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:42

Ja ik moet nu ook echt rouwen ;(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:42

Kak wie moet ik dan lastig gaan vallen met pb's over een van mijn favoriete winkels!
Het gaat je goed Menino, heel begrijpelijk dat je over dit soort dingen nadenkt en ook knopen doorhakt :j will miss you!

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 23:50

Oh ja, en verder vind ik het een hartstikke goed en begrijpelijk besluit. Blijft een haat/liefde verhouding bokt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 01:40

Mkango schreef:
Even schaamteloos iets anders tussendoor: jullie komen toch wel naar De Paardenkamp 1 en/of 2 juli om Sans en mijn kunstwerken in het echt te bewonderen en hoi te zeggen? :D En in het geval van Urbanus om je foute theepot op te halen _O-

Jaaaa ik zeg Bokt meet!!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 06:25

Mkango schreef:

theadora99 schreef:
‘Mijn’ hond (is nu 10, woont bij m’n moeder en ik ben sinds 3 jaar uit huis) wordt zaterdag zeer waarschijnlijk ingeslapen en ik vind het allemaal even k*t. Ik kan niet slapen, kan me overdag niet focussen, word heel gefrustreerd van blije mensen en weet het gewoon even niet meer. Gelukkig kan ik erbij zijn en nog afscheid nemen etc maar blegh.

:knuffel: Sterkte!

HEEFT URBANUS EEN FOUTE THEEPOT!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 06:27

Suliko schreef:
Ik ken je amper Menino, maar ik ga je aanwezigheid en bijdragen oprecht missen. Je schrijft vaak lange berichten, maar ik lees ze meestal helemaal, dat zegt toch wel wat. :')

Oh leuk Mkango, is er een expositie?

Jaaaa :D. Zie:

https://paardenkamp.nl/2023/05/02/1-2-j ... tie-nobel/

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 06:45

Afbeelding

JAAAA

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 06:51

Die theepot vind ik wel tof! :D

De hele week staat er elke ochtend file en kom ik te laat. Ga ik op tijd weg, staat er geen file. Zit ik ruim 45 min voor Jan Doedel op het werk _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 06:56

Jammer maar begrijpelijk dat je gaat!

Hier eigenlijk wel goede ervaringen met doodles. Mn schoonzus heeft er 4 en dat zijn allevier brave en sociale honden, ook in huis.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:20

Menino schreef:
Ja ik las laatst weer op bokt dat Doodles juist altijd zo braaf zijn. Dus ga dan altijd bijna aan mezelf twijfelen :') . Dit waren ook niet eens van die typische labradoodle mensen, maar de hond had nog steeds een erg bijzondere interpretatie van wat mijn zei :') .

~

Verder weet ik dat Bokt geen vliegveld is en je je vertrek niet hoeft aan te kondigen enzo. Maar wil toch even gepost hebben voor wilde verhalen rondgaan over permabans enzo, en dit is wel mijn meest bezochte topic :)) . Heb aan de mods gevraagd of ze mijn account willen anonimiseren. Ben net als die nieuwe kiddo's hier lid geworden toen ik 11 was, en toen kraamde ik alleen maar onzin uit. En begin me er steeds ongemakkelijker bij te voelen dat 20 jaar van mijn 30-jarige leven is terug te vinden op 1 account op bokt. Vooral in mijn tienerjaren hier hele levensverhalen gedeeld waarschijnlijk, die discutabel zullen zijn als ik ze nu teruglees :+ (ooit via een zoekmachine bij een bericht van 14-jarige ik gekomen en dat was erg cringe).

Daarnaast zit ik zo'n 40 uur thuis achter de computer per week voor mijn werk en studie. En SOG en WOG zijn mijn middle names. Dus met bokt wordt het gemakkelijk 50 uur en zit ik ineens om 8 uur 's avonds nog m'n werk te doen. Suboptimaal en heb geen zelf discipline, dus ook niet 't plan om een nieuw account aan te maken.
Wel bedankt voor alle keren dat ik hier mocht ventileren, schelden, zeuren en nog wat. Leuke mensen leren kennen, leuk PB-contact gehad *\o/* .
Succes met alles iedereen. Dat er nog lekker gezeikt en gevloekt mag worden hier {:} .

Succes ook met jou, met je studies en al die ergernissen. Jammer dat je weggaat, ik vind je berichten juist ook altijd heel leuk om te lezen. Zelfs die lange. Even nog een mooi woordje uit deze provincie: houdoe!! :evaw:

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:27

Menino schreef:

~

Jammer dat je weggaat Menino, je zult gemist worden ;( . Kom je nooit meer terug of nog wel een keertje. Maakt ook niet uit. Nog succes met je studie en werk :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:27

Hele nacht vreselijke nachtmerries gehad over m’n grootste angst. Namelijk dat m’n vriend dood was. Wat afgrijselijk is dat zeg. Het was zo realistisch.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:38

Jammer Menino, je was altijd een leuke en fijne bokker!

Door het Dorine topic heb ik nu allemaal nostalgische gevoelens. -O- En mis ik de boktmeetings en LAN party’s en het oude kleine boktje. -O-
Nee, ik ga niet huilen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:41

Jammer Menino! Maar heel begrijpelijk, lijkt me niet altijd fijn dat mensen zoveel terug kunnen vinden.
We gaan je missen! Ik vond je berichten altijd ‘leuk’ om te lezen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:44

Thedora
Heel veel sterkte :knuffel:

Menino
Jammer. Je bent imo een fijne bokker.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:46

Wat jammer Menino! -O-

Rustig wakker worden zit er niet meer in met een kitten :\ Kleine duivel scheurt het hele bed rond.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 08:00

Oude berichten kun je wijzigen dacht ik.