Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Mijn kind zegt ollebollen, ik vind het te schattig om te corrigeren.
We kunnen altijd nog naar Friesland verhuizen als logopedie op niks uitloopt.
Relaxed schreef:Adelaide71 schreef:Wauw.... ja dat moet dan wel... dapper... dapper is het enige woord dat bij me opkomt nu... het is niet te doen daar....
Ben wel benieuwd wat je daar hebt meegemaakt dat je er zo'n hekel aan hebt
Relaxed schreef:Nee één van hen worden gaat sowieso nooit lukken, moet je ook niet willen
Adelaide71 schreef:Relaxed schreef:Nee één van hen worden gaat sowieso nooit lukken, moet je ook niet willen
Hahahahaha! Je hebt volkomen gelijk!![]()
Jij bent Fries?
Ik weet niet; ik begrijp ze (jullie ?!) nog steeds niet zo goed geloof ik, en ik heb er laaaang gewoond.
Ik erger me aan de regen... het begon zo goed vanmiddag, kreeg zelf een zonnetje kado.
Relaxed schreef:Adelaide71 schreef:
Drents en dit zijn de grappen die wij altijd over Friesland maken
Pluisje1998 schreef:Aan mijn verzorgpaard. Hij was met rijden aan het begin heel braaf, maar iets triggerde hem en toen bleef ie rennen. Dus maar afgestapt. Wil ik met hem weglopen, wil hij weer rennen. Dus ik trok hem om, en daarin presteert hij het om me vól op mijn heupgewricht te trappen.
Snap dat hij er niks aan kan doen dat ie bang is, maar toen wilde ik t liefst worst van hem maken. Nu kan ik er natuurlijk niet echt op lopen, dus das helemaal drama. Even aankijken, en anders morgen de huisarts bellen...
Pluisje1998 schreef:Aan mijn verzorgpaard. Hij was met rijden aan het begin heel braaf, maar iets triggerde hem en toen bleef ie rennen. Dus maar afgestapt. Wil ik met hem weglopen, wil hij weer rennen. Dus ik trok hem om, en daarin presteert hij het om me vól op mijn heupgewricht te trappen.
Snap dat hij er niks aan kan doen dat ie bang is, maar toen wilde ik t liefst worst van hem maken. Nu kan ik er natuurlijk niet echt op lopen, dus das helemaal drama. Even aankijken, en anders morgen de huisarts bellen...
Eapy schreef:Vuurwerk… echt wat ben je voor droeftoeter als je voor de 31e gaat lopen knallen. Overdag.