LiannePuthzy schreef:Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden
Even kijken of je er biotex overheen kan doen! Tijd laten intrekken en dan afdoen met (veel) groene zeep en een doekje
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benthhh schreef:LiannePuthzy schreef:Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden
Even kijken of je er biotex overheen kan doen! Tijd laten intrekken en dan afdoen met (veel) groene zeep en een doekje
xPabloBokt schreef:Planten op mijn werkkamer een beetje verwaarloosd omdat ik er op het moment nooit zit door de vakantie. Nu hangt een van mijn calathea's helemaal slap omdat ik dus vergeten water ben te geven.. en nu voel ik me een slechte plantenmoeder. Hoop dat hij nog rechtop gaat staan nu ik hem water gegeven heb..
Luxorvalkje schreef:xPabloBokt schreef:Planten op mijn werkkamer een beetje verwaarloosd omdat ik er op het moment nooit zit door de vakantie. Nu hangt een van mijn calathea's helemaal slap omdat ik dus vergeten water ben te geven.. en nu voel ik me een slechte plantenmoeder. Hoop dat hij nog rechtop gaat staan nu ik hem water gegeven heb..
Zit deze in een binnen pot?
Want dan zou je deze even in een emmer/kom/bak met een flinke plens water kunnen zetten. Dan heeft hij de tijd om flink wat water op te nemen. Worden ze meestal wel blij van.
LiannePuthzy schreef:Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden
Marocje schreef:LiannePuthzy schreef:Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden
Zijn ze te vroeg bij moeder weggehaald? Of is er wat mee aan de hand?
Kittens zijn normaal prima zindelijk wanneer je ze overneemt vd moeder. Mijn kittens hebben werkelijk nog nooit ergens anders geplast in huis dan op de bak. Vanaf het moment dat ze uit hun reismandje kwamen en ik ze op de bak zette, was het duidelijk.
1 kat gehad die niet zindelijk te krijgen was, maar die was dan ook gevonden op straat veel te jong en met de fles groot gebracht..
Balen is het wel!
oomens schreef:xPabloBokt schreef:
Ik zou hem wel even in het water zetten als je die mogelijkheid hebt, hoe langer het erin blijft zitten hoe moeilijker je de geur eruit krijgt. Kattenplas is echt penetrant
Dat zou dierenmishandeling zijn, en bovendien leert je kitten er niets van als je hem zo lang nadat het gebeurd is nog in het water zet.
wyoming schreef:Nou ik had net echt een bedrijf aan de telefoon die mijn mechanische ventilatie wil komen reinigen.
We willen graag op …. langs komen, schikt dat? Nee dan ben ik op vakantie.
Wanneer bent u terug? Vanaf ….
Oké, wilt u een nieuwe datum plannen of een brief van ons ontvangen? Dat u aan de hand daarvan contact opneemt? Daar staat dan wel de oude datum in. Dus ik zeg dat is een beetje omslachtig is het niet? Ik heb je toch nu aan de telefoon? Ja maar vanaf wanneer zou u dan kunnen? Dat heb ik toch net gezegd![]()
Echt waarom bellen ze je überhaupt, stuur dan gewoon die brieven eruit.
En sowieso dat die bedrijven met zo’n ruim tijdsblok werken. Tussen 12 uur en 16 uur. (En dan nog afwachten of ze daadwerkelijk tussen die tijd verschijnen) Nu valt het toevallig nog in de vakantie maar anders had ik gewoon mijn kind uit school moeten ophalen.
M_D_H schreef:Herkenbaar, ik wilde graag een inmeetafspraak maken voor horren.
e-mail met data gekregen, maar allemaal na onze vakantie, dat schiet niet op want beide werken wij 40 uur en er waren geen data op zaterdag beschikbaar, dus ik geef aan dat ik graag contact wil over een andere datum.
In de eerdere mail werd gemaild dat ik gebeld zou worden hierover, maar niks was minder waar, ik kreeg een mailtje met dat ik het moest doen met de eerdere data, graag of niet (ja dit stond letterlijk in het mailtje) Nou het lijkt mu dus duidelijk waar ik geen horren ga bestellen
wyoming schreef:M_D_H schreef:Herkenbaar, ik wilde graag een inmeetafspraak maken voor horren.
e-mail met data gekregen, maar allemaal na onze vakantie, dat schiet niet op want beide werken wij 40 uur en er waren geen data op zaterdag beschikbaar, dus ik geef aan dat ik graag contact wil over een andere datum.
In de eerdere mail werd gemaild dat ik gebeld zou worden hierover, maar niks was minder waar, ik kreeg een mailtje met dat ik het moest doen met de eerdere data, graag of niet (ja dit stond letterlijk in het mailtje) Nou het lijkt mu dus duidelijk waar ik geen horren ga bestellen
Niet normaal hoe sommige bedrijven met hun klanten om gaan. Jij hebt dan gelukkig nog de keuze om een andere te zoeken, ik moet het ermee doen. (Gaat via de woningbouw)
Net ander bedrijf, wil ook in mijn vakantie komen voor de rookmelder. Wanneer bent u terug? Dus ik zeg vanaf datum. Zegt ze, zover kunnen we niet vooruit plannen, we sturen wel een nieuwe datum tegen die tijd. Dus die wacht ik dan maar weer af.