Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:31

LiannePuthzy schreef:
Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden -O-

Even kijken of je er biotex overheen kan doen! Tijd laten intrekken en dan afdoen met (veel) groene zeep en een doekje

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 10:36

Planten op mijn werkkamer een beetje verwaarloosd omdat ik er op het moment nooit zit door de vakantie. Nu hangt een van mijn calathea's helemaal slap omdat ik dus vergeten water ben te geven.. en nu voel ik me een slechte plantenmoeder. Hoop dat hij nog rechtop gaat staan nu ik hem water gegeven heb..

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:39

Benthhh schreef:
LiannePuthzy schreef:
Kittenlief plaste net ook over de nieuwe gordijnen in de keuken weke nog ingekort moesten worden -O-

Even kijken of je er biotex overheen kan doen! Tijd laten intrekken en dan afdoen met (veel) groene zeep en een doekje

Net in de soda gezet, biotex hebben we helaas niet

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:44

xPabloBokt schreef:
Planten op mijn werkkamer een beetje verwaarloosd omdat ik er op het moment nooit zit door de vakantie. Nu hangt een van mijn calathea's helemaal slap omdat ik dus vergeten water ben te geven.. en nu voel ik me een slechte plantenmoeder. Hoop dat hij nog rechtop gaat staan nu ik hem water gegeven heb..

Zit deze in een binnen pot?
Want dan zou je deze even in een emmer/kom/bak met een flinke plens water kunnen zetten. Dan heeft hij de tijd om flink wat water op te nemen. Worden ze meestal wel blij van.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:49

Net een stroomstoring terwijl ik aan het werk was. :7

Erg onhandig zonder wifi.

Kairos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 10:53

Dat de track en trace aangeeft dat mijn pakketje beschadigd is en daarom retour afzender gaat -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 11:00

Luxorvalkje schreef:
xPabloBokt schreef:

Zit deze in een binnen pot?
Want dan zou je deze even in een emmer/kom/bak met een flinke plens water kunnen zetten. Dan heeft hij de tijd om flink wat water op te nemen. Worden ze meestal wel blij van.

Ja hij zit in een binnenpot, maar heb hem net al een flinke plens water gegeven.. werkte bij mijn Alocasia ook toen die slap was gaan hangen en die is inmiddels twee keer zo groot gegroeid. Moet het gewoon even in de gaten houden..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:01

Ja misschien wat sproeien? :D

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:03

LiannePuthzy schreef:

Zijn ze te vroeg bij moeder weggehaald? Of is er wat mee aan de hand?

Kittens zijn normaal prima zindelijk wanneer je ze overneemt vd moeder. Mijn kittens hebben werkelijk nog nooit ergens anders geplast in huis dan op de bak. Vanaf het moment dat ze uit hun reismandje kwamen en ik ze op de bak zette, was het duidelijk.

1 kat gehad die niet zindelijk te krijgen was, maar die was dan ook gevonden op straat veel te jong en met de fles groot gebracht..

Balen is het wel!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-22 11:09

MarlindeRooz schreef:
Ja misschien wat sproeien? :D

Ook gedaan :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:11

Marocje schreef:
LiannePuthzy schreef:

Zijn ze te vroeg bij moeder weggehaald? Of is er wat mee aan de hand?

Kittens zijn normaal prima zindelijk wanneer je ze overneemt vd moeder. Mijn kittens hebben werkelijk nog nooit ergens anders geplast in huis dan op de bak. Vanaf het moment dat ze uit hun reismandje kwamen en ik ze op de bak zette, was het duidelijk.

1 kat gehad die niet zindelijk te krijgen was, maar die was dan ook gevonden op straat veel te jong en met de fles groot gebracht..

Balen is het wel!

We hebben hem al een aantal weken, hij was inderdaad keurig zindelijk, maar ik gok dat mijn moeder gister vergeten was de kattenbak helemaal schoon te maken. Dus ik gok dat dat het probleem was, kattenbak is nu weer helemaal schoon

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:34

oomens schreef:
xPabloBokt schreef:

Ik zou hem wel even in het water zetten als je die mogelijkheid hebt, hoe langer het erin blijft zitten hoe moeilijker je de geur eruit krijgt. Kattenplas is echt penetrant

Dat zou dierenmishandeling zijn, en bovendien leert je kitten er niets van als je hem zo lang nadat het gebeurd is nog in het water zet.

Lol

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:40

Nou ik had net echt een bedrijf aan de telefoon die mijn mechanische ventilatie wil komen reinigen.

We willen graag op …. langs komen, schikt dat? Nee dan ben ik op vakantie.
Wanneer bent u terug? Vanaf ….
Oké, wilt u een nieuwe datum plannen of een brief van ons ontvangen? Dat u aan de hand daarvan contact opneemt? Daar staat dan wel de oude datum in. Dus ik zeg dat is een beetje omslachtig is het niet? Ik heb je toch nu aan de telefoon? Ja maar vanaf wanneer zou u dan kunnen? Dat heb ik toch net gezegd :')
Echt waarom bellen ze je überhaupt, stuur dan gewoon die brieven eruit.

En sowieso dat die bedrijven met zo’n ruim tijdsblok werken. Tussen 12 uur en 16 uur. (En dan nog afwachten of ze daadwerkelijk tussen die tijd verschijnen) Nu valt het toevallig nog in de vakantie maar anders had ik gewoon mijn kind uit school moeten ophalen.
Laatst bijgewerkt door wyoming op 12-07-22 12:11, in het totaal 1 keer bewerkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 11:44

ABNAMRO Zakelijk. Echt, ik zal de korte versie geven..... al twee weken (2!!! WEKEN!!!) bezig iets voor elkaar te krijgen. Vanaf maandag gewoon iedere dag bellen. Beleefd, maar wel iedere keer bellen met dezelfde vraag en met de vraag " wanneer denkt u dat het wel gaat lukken?".
Kreeg ik vandaag iemand aan de lijn die vertelde dat waar ik op wachtte omzeild kan worden door zus-en-zo te doen. Meneer bedankt dat hij de eerste was in twee weken die met de klant meedacht. Echt wat een klote bank. Ze zitten daar voor zichzelf denk ik, niet voor de klant.
Met een work around is mijn probleem dus "verholpen" Niet echt dus, maar ik kan verder. Stelletje lamstralen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:00

wyoming schreef:
Nou ik had net echt een bedrijf aan de telefoon die mijn mechanische ventilatie wil komen reinigen.

We willen graag op …. langs komen, schikt dat? Nee dan ben ik op vakantie.
Wanneer bent u terug? Vanaf ….
Oké, wilt u een nieuwe datum plannen of een brief van ons ontvangen? Dat u aan de hand daarvan contact opneemt? Daar staat dan wel de oude datum in. Dus ik zeg dat is een beetje omslachtig is het niet? Ik heb je toch nu aan de telefoon? Ja maar vanaf wanneer zou u dan kunnen? Dat heb ik toch net gezegd :')
Echt waarom bellen ze je überhaupt, stuur dan gewoon die brieven eruit.

En sowieso dat die bedrijven met zo’n ruim tijdsblok werken. Tussen 12 uur en 16 uur. (En dan nog afwachten of ze daadwerkelijk tussen die tijd verschijnen) Nu valt het toevallig nog in de vakantie maar anders had ik gewoon mijn kind uit school moeten ophalen.

Herkenbaar, ik wilde graag een inmeetafspraak maken voor horren.
e-mail met data gekregen, maar allemaal na onze vakantie, dat schiet niet op want beide werken wij 40 uur en er waren geen data op zaterdag beschikbaar, dus ik geef aan dat ik graag contact wil over een andere datum.
In de eerdere mail werd gemaild dat ik gebeld zou worden hierover, maar niks was minder waar, ik kreeg een mailtje met dat ik het moest doen met de eerdere data, graag of niet (ja dit stond letterlijk in het mailtje) Nou het lijkt mu dus duidelijk waar ik geen horren ga bestellen :+

Verder is mijn ergernis vandaag mijn collega.
Gister heeft zij een relatie van mij gesproken. Wat er geregeld moest worden stond in de aantekening, we hebben de afspraak dat de klant het belangrijkste is, dus als de adviseur van de relatie niet aanwezig is, dan handel je het zelf af. Dat kon dus ook gewoon omdat alles tot in detail in de aantekening vermeld stond, maar mijn collega had hier maling aan en heeft de klant gemeld dat ik wel even terug zou bellen.
Tegen de tijd dat zij de klant sprak was mijn werkdag voorbij, dus ik was vrij, heb deze afspraak dus niet gezien en relatie is nu overduidelijk niet gelukkig en ik dus ook niet want werkafspraak is werkafspraak en collega had dit prima kunnen afhandelen.
Ik spreek collega hier netjes op aan, vraag wat de reden was etc.om zo te handelen.
En ze begint gewoon van zich af te liegen. Zegt dat er geen aantekening was, dus ik kopieer en plak de aantekening in een mail naar haar met de datum om aan te tonen dat er wel een aantekening was.
Ze kopieer vervolgens een deel van de aantekening en geeft aan: Hierom kon ik niet helpen (ik zou iets uitzoeken) ik geef aan dat het uitzoeken niet relevant was voor de relatie op dat moment, dus dat de relatie prima geholpen had kunnen worden.
Nou... Toen barste de bom, ik had gewoon om hulp moeten vragen toen zij mij een bericht stuurde.
Dus ik geef nogmaals aan dat ik vrij was toen zij mij het bericht stuurde en dat ik ook verder niet om hulp zou hoeven vragen omdat we hier afspraken over hebben.
Toen wist ze mij te melden dat ik helemaal niet vrij was >;) :') _O-
Wat the hell, er staat gewoon in het rooster dat ik vrij was en ik was niet meer aanwezig dus euhm ja...

Op dit moment is ze niet blij want ze vind mijn manier van communiceren niet prettig... Wat ik snap, because I caught her in a lie :roll:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:05

Wij hebben in de slaapkamer een Hamstra hor, makkelijk zelf op te hangen en ben er echt blij mee.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:10

Vanwege de combinatie tussen onze kiepramen en kunststof kozijnen is hetgeen wat we zelf kunnen ophangen geen succes geweest :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:11

Sleutelbos kwijt en geen idee waar dat ding kan zijn ;(

Er zitten dingen van anderen aan echt zo poedersuiker

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:12

M_D_H schreef:
e-mail met data gekregen, maar allemaal na onze vakantie, dat schiet niet op want beide werken wij 40 uur en er waren geen data op zaterdag beschikbaar, dus ik geef aan dat ik graag contact wil over een andere datum.
In de eerdere mail werd gemaild dat ik gebeld zou worden hierover, maar niks was minder waar, ik kreeg een mailtje met dat ik het moest doen met de eerdere data, graag of niet (ja dit stond letterlijk in het mailtje) Nou het lijkt mu dus duidelijk waar ik geen horren ga bestellen :+

Niet normaal hoe sommige bedrijven met hun klanten om gaan. Jij hebt dan gelukkig nog de keuze om een andere te zoeken, ik moet het ermee doen. (Gaat via de woningbouw)

Net ander bedrijf, wil ook in mijn vakantie komen voor de rookmelder. Wanneer bent u terug? Dus ik zeg vanaf datum. Zegt ze, zover kunnen we niet vooruit plannen, we sturen wel een nieuwe datum tegen die tijd. Dus die wacht ik dan maar weer af.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:29

M_D_H schreef:
Vanwege de combinatie tussen onze kiepramen en kunststof kozijnen is hetgeen wat we zelf kunnen ophangen geen succes geweest :+

Klopt, dan is dat geen optie. Succes met de zoektocht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:30

Even een update: de jurk is binnen en hij past en hij is mooi.
Verder is de rouwkaart opnieuw gestuurd en aangezien deze wel zichtbaar is in de app verwacht ik dat hij aankomt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:41

Dat is in ieder geval een (twee) zorgen minder Sushi. Gelukkig maar. Sterkte hoor.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 13:56

wyoming schreef:
M_D_H schreef:

Niet normaal hoe sommige bedrijven met hun klanten om gaan. Jij hebt dan gelukkig nog de keuze om een andere te zoeken, ik moet het ermee doen. (Gaat via de woningbouw)

Net ander bedrijf, wil ook in mijn vakantie komen voor de rookmelder. Wanneer bent u terug? Dus ik zeg vanaf datum. Zegt ze, zover kunnen we niet vooruit plannen, we sturen wel een nieuwe datum tegen die tijd. Dus die wacht ik dan maar weer af.

Heb je al overwogen om ze zelf op te hangen? scheelt weer gedoe. Mijn hangen hiermee vast, dan hoef je ook niet te boren:
https://www.action.com/nl-be/p/rookmelder-montageset-/

Mijn woningbouw is er ook mee bezig om ze overal te leveren en te laten installeren door monteurs, mijne hangen er echter al jaren omdat ik ze zelf heb opgehangen :+ dat heb ik ze ook laten weten en nu ben ik van de lijst gehaald, heerlijk, geen gedoe met afspraken maken en geen vreemde mensen die door mijn huis lopen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 14:28

Het aantal vliegende beestjes. Ze zijn met zoveel, het is weer de tijd van het jaar, maar toch

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-22 14:32

Een tijd achter een vrachtwagen staan wachten die de weg bij ons versperde.Op zich geen probleem,maar het was de wagen van de Rendac :r En ik zag ook nog 2 tonnen met biggetjes erin verdwijnen :(