Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Donderdag naar curaçao en daar woont mijn zwak.. hopelijk kom ik m gewoon niet tegen, maar stiekem ook wel nieuwsgierig naar hem weer..
Lolacabana schreef:Ik snap capopjekop goed en ben het met haar eens. Maar dat is mijn persoonlijke mening, als je iets doet met iemand die bezet is (zonder open relatie of iets) dan ben je zelf net zo fout bezig. Snap dat het niet leuk is om te horen, of dat het lastiger is als je er midden in zit.
Jildau schreef:En toch.. als ik elke keer doodziek word van dat snoepje laat ik hem de volgende keer wel liggen..![]()
Maar goed dat moet iedereen zelf weten natuurlijk maar ik vind het wel lastig om te begrijpen dat je zo’n man je keer op keer weer hetzelfde laat aan doen.
Zonnetje81 schreef:Er zijn ook gewoon mensen die niet vreemdgaan om de spanning maar verliefd worden, ook houden van de andere partner. Niet weten wat te doen, het gras is groener aan de andere kant, laat je al het vertrouwde voor het onzekere achter blabla en zo kan ik nog wel even doorgaan. Beren op de weg zien, niet weten wat ze willen en moeten kiezen.
En dat snoepje…..dat eet ik elke keer weer op. Elke keer dat ik die zak chips leeg eet en denk blehhh doe ik het toch weer.
Blijkbaar zijn er een heleboel mensen die nooit fouten maken, altijd weten wat ze willen. Knap.