Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik snap niet dat ze een relatie en zelfs huwelijk aan is gegaan met hem terwijl ze een hekel heeft aan kinderen, wetende dat hij vader is.
Tenminste, er vanuit gaande dat dat hele huwelijk is doorgegaan, als ik de bruidegom was had ik de hele boel afgeblazen en haar gedumpt nl.![]()
Prima dat je een kindvrije bruiloft wil maar mijn (theoretische) kind is onderdeel van mijn leven en zal iig bij de huwelijksvoltrekking en receptie aanwezig zijn.
oomens schreef:lor1_1984 schreef:Ik snap niet dat ze een relatie en zelfs huwelijk aan is gegaan met hem terwijl ze een hekel heeft aan kinderen, wetende dat hij vader is.
Tenminste, er vanuit gaande dat dat hele huwelijk is doorgegaan, als ik de bruidegom was had ik de hele boel afgeblazen en haar gedumpt nl.![]()
Prima dat je een kindvrije bruiloft wil maar mijn (theoretische) kind is onderdeel van mijn leven en zal iig bij de huwelijksvoltrekking en receptie aanwezig zijn.
Het kan toch dat zij dacht dat hij dat kind uit zijn leven zou verbannen nu hij voor een nieuwe toekomst met haar gekozen heeft? Lijkt mij alleen nogal naïef van haar, of nogal horkerig van hem als hij dat echt van plan was.
lor1_1984 schreef:Ik snap niet dat ze een relatie en zelfs huwelijk aan is gegaan met hem terwijl ze een hekel heeft aan kinderen, wetende dat hij vader is.
Roodvos schreef:lor1_1984 schreef:Ik snap niet dat ze een relatie en zelfs huwelijk aan is gegaan met hem terwijl ze een hekel heeft aan kinderen, wetende dat hij vader is.
Nou ja, exact dit dus. Ik heb altijd gezegd dat ik niet aan andermans kind(eren) begin. Dat is niet altijd even goed ontvangen maar wel duidelijk.
Roosch schreef:En dan vragen mensen zich nog af hoe het kan dat ik geen kinderen wil:
https://www.ad.nl/utrecht/ondernemende- ... ~a836fca9/
oomens schreef:Varekaj schreef:Lang stilzitten is voor die kleintjes moeilijk, die doe je geen lol met een uur braaf wezen in een kerkdienst.
Dan sla je die toch over? Qua plechtigheid is alleen het deel met de ambtenaar verplicht. Of is dat in België anders?