Dat was dus een mini botsing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:tirzasarah10 schreef:Dat sinds gisterochtend mijn hart al 2x raar doet. Nog nooit meegemaakt en voelt heel naar
Ik zou even contact opnemen met de huisartsenpost voor advies.
Slecht geslapen van alle spanning.
LaPluche schreef:Met zulke dingen altijd contact opnemen met een arts. “Iets” met het hart vind ik maar spannend.
_San87_ schreef:Gini schreef:Een man in een BMW die niet normaal aan het bumperkleven was. Normaal laat ik me daar niet door opnaaien, maar deze was echt zo bezig dat ik me op een bepaald moment niet veilig meer voelde. Bij iedere straat waar ik voorrang aan rechts moest geven dacht ik dat die me ging raken.
Het was in het stadscentrum, op een marktdag, met fietsers en oudjes en kinderen overal, doe even normaal.
Ik zou m laten botsen, dokken maar, pipo.
_San87_ schreef:Ineke2 schreef:Bloemetje ik hoop dat je snel weer water hebt…
Foaly kijk eens bij dekbeddiscounter.nl daar is het nu 3 halen 1 betalen.
San87 oeps
Neu, onze boot is van staal, de zijne van kunststof.
Hij heeft trouwens wel excuses gemaakt, verkeerd ingeschat oid, maar all is good.
culaccino schreef:Een collega die regelmatig nieuwe stagiairs en nieuwe medewerkers achter hun rug om zit af te zeiken in het bijzijn van veel anderen. Ik vind dat echt erg. Volgende week maar eens met de baas praten, maar die is een flapuit en ben wel een beetje bang dat ik straks het pispaaltje ben.
poes schreef:culaccino schreef:Een collega die regelmatig nieuwe stagiairs en nieuwe medewerkers achter hun rug om zit af te zeiken in het bijzijn van veel anderen. Ik vind dat echt erg. Volgende week maar eens met de baas praten, maar die is een flapuit en ben wel een beetje bang dat ik straks het pispaaltje ben.
En je collega zelf aanspreken?
Moestuin schreef:Mijn looptraining. Naar mate ik langer loop, loop ik trager. Begonnen op 8 minuten aan 7,5 per uur. Vandaag zat ik op 18 minuten aan 6,2. Dat is niet meer lopen maar strompelen. Kan wel janken.
Moestuin schreef:Mijn looptraining. Naar mate ik langer loop, loop ik trager. Begonnen op 8 minuten aan 7,5 per uur. Vandaag zat ik op 18 minuten aan 6,2. Dat is niet meer lopen maar strompelen. Kan wel janken.