Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
black_kelpie schreef:Mijn angst om te bellen, word er gek van
Zebrastreep schreef:Vaak doen is echt de oplossing! Ik had ook enorme bel angst , maar door de angst onder ogen te zien en te oefenen gaat het bij mij echt al een stuk beter. Op mijn stage moet ik ook wel geregeld een telefoontje plegen dus ik wordt deels ook wel verplicht om mij daar over heen te moeten zetten.
black_kelpie schreef:Zebrastreep schreef:Vaak doen is echt de oplossing! Ik had ook enorme bel angst , maar door de angst onder ogen te zien en te oefenen gaat het bij mij echt al een stuk beter. Op mijn stage moet ik ook wel geregeld een telefoontje plegen dus ik wordt deels ook wel verplicht om mij daar over heen te moeten zetten.
Ik weet het, maar ik hoef niet zo vaak een bedrijf te bellen omdat ik op z'n zachtst gezegd niet tevreden ben over de gang van zaken. Dat is lastig oefenen. Ik schrijf op wat ik wil zeggen zodat ik daar houvast aan heb, verder is het "gewoon doen", maar hell![]()
MarlindeRooz schreef:Weer eens slecht geslapen. Snap er niks van, het ging weken goed en nu opeens kan ik niet meer een normale nacht slapen.
marley93 schreef:Merileth schreef:
Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand 'als' gebruikte in plaats van 'of'. Dat was voor mij echt tenenkrommend. Maar zo krijg ik ook figuurlijke jeuk langzamerhand als ergens het woord 'ludiek' gebruikt wordt. Alles wat net niet helemaal zoals normaal is, wordt al zo genoemd.
Oké ik heb anderhalf uur geslapen vannacht en kan me echt nul komma nul voorstelling maken bij 'als' in plaats van 'of'. Hoe dan.
Hun en hen verwisselen, ook kriebelwaardig.
Ineke2 schreef:Ruilen? Ik doe dat een paar x per week zo ongeveer![]()
Als klant ( of in mijn geval namens een cliënt) heb je recht op een correcte behandeling en dus een dienst of deugdelijk product. Hou dat voor ogen en haal een paar keer goed adem voor je belt en eventueel tussendoor een keertje. Je kan het!
Kookaburra schreef:Vind je het ook spannend bij bekenden? Zo ja... Bel dan eens met hele goede vrienden ipv whatsappen
Vanillia schreef:Ik heb net gebeld naar DHL en de vrouw die ik aan de telefoon had deed echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat zoiets gebeurd.
Marcella schreef:Dat ook ja. Scheelt me weer 4 euro verzendkosten voor artikelen die ze in de winkel gewoon uit het schap kunnen trekken.Mkango schreef:Dat ik hier in Nederland geen fatsoenlijke eucalyptustissues kan vinden.
Word gewoon tijd dat de winkels weer normaal open gaan.![]()
Over DHL ga ik maar niks zeggen. Aangezien ik er ooit zelf een poosje gezeten heb om puin te ruimen op de administratie.