Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:48

Mijn angst om te bellen, word er gek van :x

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 23:52

Mn werkgever! Die de frustratie afreageert op zn personeel! He mag geen grapjes meer maken want dan word ie boos, de anddre6 bedrijfsleider laat niks merken dat t slecht gaaf maar probeert ons te motiveren.
Kreeg gisteren wéér de schuld van dingen die k nie eens gedaan had! Gesprek aangevraagd en gelijk maar een vakantie van 2 weken. Ben gisteren naar huis gegaan, kats overstuur (epilepsie patiënt)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 00:10

black_kelpie schreef:

Ik herken het :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 00:38

black_kelpie schreef:

Vaak doen is echt de oplossing! Ik had ook enorme bel angst , maar door de angst onder ogen te zien en te oefenen gaat het bij mij echt al een stuk beter :j . Op mijn stage moet ik ook wel geregeld een telefoontje plegen dus ik wordt deels ook wel verplicht om mij daar over heen te moeten zetten.

--

Dat ik mentaal gewoon even op ben. Drie maanden met veel slecht nieuws breekt mij nu wel wat op. Tijd om weer een stapje terug te nemen , ook al vinden sommige mensen het misschien wat egoïstisch als ik ze negeer , ik heb er gewoon even geen energie voor. Wel voor de mensen die al lang in mijn leven zijn en ik 100% mijzelf bij kan zijn. Maar nieuwe contacten , of contacten die ik vaag ken of lang niet gezien heb heb ik gewoon even geen zin meer in.

Ben nu ook echt gesloopt , wat zeker niet zo gek is.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 01:06

Zebrastreep schreef:
Vaak doen is echt de oplossing! Ik had ook enorme bel angst , maar door de angst onder ogen te zien en te oefenen gaat het bij mij echt al een stuk beter :j . Op mijn stage moet ik ook wel geregeld een telefoontje plegen dus ik wordt deels ook wel verplicht om mij daar over heen te moeten zetten.

Ik weet het, maar ik hoef niet zo vaak een bedrijf te bellen omdat ik op z'n zachtst gezegd niet tevreden ben over de gang van zaken. Dat is lastig oefenen. Ik schrijf op wat ik wil zeggen zodat ik daar houvast aan heb, verder is het "gewoon doen", maar hell ^)

En voor jou een heel dikke knuffel :knuffel:

Mand

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 01:31

Kat die denkt dat ze heel sielugh is

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 07:23

Dat het alweer maandag en tijd om op te staan is :\

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 07:38

Dat ik weer zo bezig ben met mn in december overleden hond dat ik vanoxhrebd wakker werd met een foto van hem open op mn telefoon, kan me niet herinneren dat ik die foto geopend heb, dus waarschijnlijk in mn slaap of half slaap gedaan & vanochtend dus gelijk janken toen ik wakker werd

Kwam er wel achter waarom ik me zo down voel. Mn menstrustieapp gaf aan dat t weer tijd is om ongesteld te worden, dat verklaart veel

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 07:54

Man vroege dienst en raad wie er al vanaf half vijf wakker is |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 08:09

black_kelpie schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik weet het, maar ik hoef niet zo vaak een bedrijf te bellen omdat ik op z'n zachtst gezegd niet tevreden ben over de gang van zaken. Dat is lastig oefenen. Ik schrijf op wat ik wil zeggen zodat ik daar houvast aan heb, verder is het "gewoon doen", maar hell ^)

Ruilen? Ik doe dat een paar x per week zo ongeveer :')
Als klant ( of in mijn geval namens een cliënt) heb je recht op een correcte behandeling en dus een dienst of deugdelijk product. Hou dat voor ogen en haal een paar keer goed adem voor je belt en eventueel tussendoor een keertje. Je kan het! +:)+

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 08:14

Vind je het ook spannend bij bekenden? Zo ja... Bel dan eens met hele goede vrienden ipv whatsappen ;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 09:13

Weer eens slecht geslapen. Snap er niks van, het ging weken goed en nu opeens kan ik niet meer een normale nacht slapen. :n

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 09:18

Dromen dat vorige verzorg pony verkocht was. Terwijl er altijd gezegd werd dat ie nooit verkocht zou worden. Wakker met een boel emoties nu :(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:10

MarlindeRooz schreef:
Weer eens slecht geslapen. Snap er niks van, het ging weken goed en nu opeens kan ik niet meer een normale nacht slapen. :n

Ik ook, ik word iedere keer om een uur of vijf wakker en kan dan niet meer in slaap vallen voor een uur of twee... word er erg moe van.

Ik erger me eraan dat ik nu echt moet gaan leren voor mijn recht economie en maatschappij tentamen, maar het zo'n verwarrend vak (het is een nieuw vak)... pfff

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:15

Dat ik twee dagen van tevoren ineens hoor dat ik een afspraak op locatie in het revalidatiecentrum heb. Dus dan kan ik pas vrijdag weer naar stal in plaats van woensdag. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:50

Dat ik hier in Nederland geen fatsoenlijke eucalyptustissues kan vinden.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 10:52

marley93 schreef:
Merileth schreef:

Ik heb ook een keer meegemaakt dat iemand 'als' gebruikte in plaats van 'of'. Dat was voor mij echt tenenkrommend. Maar zo krijg ik ook figuurlijke jeuk langzamerhand als ergens het woord 'ludiek' gebruikt wordt. Alles wat net niet helemaal zoals normaal is, wordt al zo genoemd.

Oké ik heb anderhalf uur geslapen vannacht en kan me echt nul komma nul voorstelling maken bij 'als' in plaats van 'of'. Hoe dan. :')
Hun en hen verwisselen, ook kriebelwaardig.

In dit geval was het 'Benieuwd als iemand mij kan vertellen als ik morgen vrij ben'. Op beide plekken had dus 'of' moeten staan. Is al jaren geleden maar ik vond het kennelijk zo verschrikkelijk dat ik het nu nog weet :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:24

Dat mijn hoofd dit even niet aankan maar ik weer eens geen keus heb en eerder naar stage moet.

Eigenlijk wil ik nee zeggen maar nu appt de baas mij en tegen een collega zou ik sneller nee zeggen. Zal je zien dat er weer iemand bij komt werken waarmee ik niet zo lekker op 1 lijn lig... Gelukkig is er dan nog iemand bij waarmee ik wel op kan schieten dat zou een hoop schelen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:29

Ineke2 schreef:
Ruilen? Ik doe dat een paar x per week zo ongeveer :')
Als klant ( of in mijn geval namens een cliënt) heb je recht op een correcte behandeling en dus een dienst of deugdelijk product. Hou dat voor ogen en haal een paar keer goed adem voor je belt en eventueel tussendoor een keertje. Je kan het! +:)+

Nee hoor, niet ruilen, dat overleef ik niet :')

Fitbit geeft hier leuk inzicht, dit was zittend op de bank, vooraf aan het bellen...

Afbeelding

Afbeelding

Kookaburra schreef:
Vind je het ook spannend bij bekenden? Zo ja... Bel dan eens met hele goede vrienden ipv whatsappen ;)

Vrienden en bekenden gaat tegenwoordig wel prima. Maar dit... Pfff :=

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:48

Ik erger me aan DHL, waardeloos bedrijf. Ze zouden afgelopen vrijdag een pakketje hebben geleverd bij mij thuis, maar ik was helemaal niet thuis op dat tijdstip. Geen briefje in de bus, buren hebben niks ontvangen. Ik heb net gebeld naar DHL en de vrouw die ik aan de telefoon had deed echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat zoiets gebeurd. Heel bizar.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:52

Vanillia schreef:
Ik heb net gebeld naar DHL en de vrouw die ik aan de telefoon had deed echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat zoiets gebeurd.

Dat is het ook bij DHL :')

Ook al meerdere keren gehad hier, bezorger dumpte voor de halve straat bij een buur een stuk verderop en liet nergens briefjes achter. Kon die buur gaan bezorgen want niemand kwam natuurlijk z'n pakje halen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:56

Ik ga mogelijk een hekel hebben aan lightroom. Heb gister 5 uur gewerkt aan mijn stopmotion. En mijn camera viel uit omdat de batterij leeg was. En je schiet dus die stopmotion in JPG. Helemaal prima ingesteld en gedaan. Maar nadat hij dus uit was gegaan is hij terug gegaan naar RAW. En heb ik dus een aantal beelden in RAW. Die ik via lightroom ff snel omzet naar JPG en nu ben ik bang dat hij mogelijk de volgorde heeft veranderd :')

Edit:
Jup er is gebeurt waar ik bang voor was :')
Laatst bijgewerkt door Lau op 08-03-21 12:06, in het totaal 1 keer bewerkt

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 11:59

Dat mensen elkaar gewoon niet in hun waarde kunnen laten. Overal altijd iets van moeten zeggen, niets toevoegen daarmee ook. Zo’n nare mensen :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 12:07

Mkango schreef:

Word gewoon tijd dat de winkels weer normaal open gaan. :=

Over DHL ga ik maar niks zeggen. Aangezien ik er ooit zelf een poosje gezeten heb om puin te ruimen op de administratie. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 12:12

Marcella schreef:
Mkango schreef:

Word gewoon tijd dat de winkels weer normaal open gaan. :=

Over DHL ga ik maar niks zeggen. Aangezien ik er ooit zelf een poosje gezeten heb om puin te ruimen op de administratie. :')
Dat ook ja. Scheelt me weer 4 euro verzendkosten voor artikelen die ze in de winkel gewoon uit het schap kunnen trekken. :roll:

Ugh, één van de paarden die ik gegroomd heb gaat eind deze maand naar de sales en ik weet niet of ik nu moet proberen hem over te nemen, ja of nee. -O- Had eigenlijk gehoopt dat hij pas in augustus naar de sales zou gaan omdat hij toch al twee keer geplaatst is, maar hij gaat nu al.