DubbelFun schreef:Zou nog mooier zijn als je dat geluid van 5, 6 en 7 uur ook uit kon zetten
Gaat niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Dat heb je goed gezien dan!
Dit was mijn onverwachte vondst van vandaag. Een ovenschaal met paardenbloem. En iets verderop een paar tegeltjes. Nog geen idee wat ik met die tegeltjes ga doen. Maar ik vond ze te leuk om te laten liggen.
[ Afbeelding ]
Amber_anne schreef:Malenka schreef:Dat heb je goed gezien dan!
Dit was mijn onverwachte vondst van vandaag. Een ovenschaal met paardenbloem. En iets verderop een paar tegeltjes. Nog geen idee wat ik met die tegeltjes ga doen. Maar ik vond ze te leuk om te laten liggen.
[ Afbeelding ]
Mooie ovenschaal, is het van Villeroy en Boch? Ik heb thuis delen van het Botanica servies (ook van de kringloop) en vind ze zo mooi
Konstantine schreef:Hahaha, dat is wel erg
Hier moet je ook wel goed kijken, er zit ook echt wel zooi bij waarvoor ze dan echt fantasieprijzen vragen
Bellatrix, ik heb de onderkant niet bewust bekeken, al heb ik hem wel ondersteboven omgespoeld... Er is me geen sticker opgevallen, maar het zou kunnen
Malenka schreef:Dat heb je goed gezien dan!
[ Afbeelding ]
Konstantine schreef:Bellatrix schreef:Ik werk voor Technivorm, wij maken Moccamaster apparaten.
Ooooh, hoe gaaf is dat! Ik zou op termijn graag een nieuwe willen, maar voor kwaliteit gemaakt in Nederland mag je wel goed betalen haha.
Deze is flink oud volgens mij, dus dan moet je er wel al lang werken