ynskek schreef:Wees creatief in het stalken van je lootje. Velen hebben in eerdere edities ook al meegedaan dus in die topics is over veel deelnemers ook wat te vinden.
Alleen jammer dus als je zo'n newbe zoals mij hebt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:Haaaaiiiii stalkende Santa...
Ik heb weinig in dit topic geplaatst, maar als jij bij de Secret Santa 2017 en 2018 kijkt, dan vind je alles wat over mij te vinden is.
Wat je volgens mij al wel gevonden hebt is dat ik ga trouwen op 12 mei 2021.
Ons thema (en voor de meelevende gasten, dit lezen jullie nu niet, jullie klikken dit topic nu heel braaf weg) wordt pauw. Wat betekend de kleuren koningsblauw, smaragdgroen, goud en ja, we gebruiken ook veren
J00P schreef:M_D_H schreef:Haaaaiiiii stalkende Santa...
Ik heb weinig in dit topic geplaatst, maar als jij bij de Secret Santa 2017 en 2018 kijkt, dan vind je alles wat over mij te vinden is.
Wat je volgens mij al wel gevonden hebt is dat ik ga trouwen op 12 mei 2021.
Ons thema (en voor de meelevende gasten, dit lezen jullie nu niet, jullie klikken dit topic nu heel braaf weg) wordt pauw. Wat betekend de kleuren koningsblauw, smaragdgroen, goud en ja, we gebruiken ook veren
Jij hield heel erg van geel toch Dees?
marleen_88 schreef:Vealosz schreef:Herkenbaar.
Ik heb maar beetje van alles wat besteld.
Bij welke webshop bestel je dan? Ik vind die verzendkosten overal zo zonde van t geld...
Ashleytjuhh schreef:Dees krijgt dit jaar gewoon geen hints
M_D_H schreef:Olympia schreef:En Deea houdt er heel erg van als je haar hele makkelijke hints geeft waar ze niks mee kan![]()
Ze waren niet makkelijk