Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:52

Uhm Marije, dan denk ik dat je toch echt je bronnen moet controleren.

Tuurlijk gaat dit ook afhankelijk van leeftijd, lading en overuren etc. Mijn vriend is ook vrachtwagenchauffeur en verdient meer dan 1,5 keer wat jij wil verdienen. Puur door de cargo die tie vervoerd en de overuren.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 11:59

Detroit schreef:
Jesus, wij hebben een supergrote oprit, moet ik alsnog opzoek naar een parkeerplaats. Buren zijn bezig met bestraten en bus met aanhanger staat voor ONZE oprit

Even wat van zeggen. Opritten blokkeren is een overtreding.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:02

FrNo schreef:
Kijk dan wel even na of dat wel of niet met overuren is. Ik hoor links en rechts van chauffeurs dat ze lange dagen moeten maken voor een fatsoenlijk loon.

Ik werk nu geen overuren. Goeie vriend van mij zit in de transport en heeft meestal gwn dagen van 8 uur en verdient dan van wat ik heb begrepen zo'n 2000 netto. Wel werkt hij van begin middag tot avond.

Maar ik ben de beroerdste niet en ben ook bereid in de nacht te rijden. Heerlijk is dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:03

Rambogirl schreef:
Uhm [***], dan denk ik dat je toch echt je bronnen moet controleren.

Tuurlijk gaat dit ook afhankelijk van leeftijd, lading en overuren etc. Mijn vriend is ook vrachtwagenchauffeur en verdient meer dan 1,5 keer wat jij wil verdienen. Puur door de cargo die tie vervoerd en de overuren.

Mij gaat het niet om het geld. Een net salaris en een baan die leuk is is belangrijker. Ken mensen die me hier in gaan helpen. Die weten precies hoe en wat.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:26

Dan zou ik zeggen: DOEN!

Ja, je begint net met werken, dus je moet echt nog een hele tijd. Dus moet je vooral doen wat je leuk vindt!
Zit er ook nog steeds aan te denken om een switch te maken, maar wat ik wil gaan doen vereist dan eerst ervaringsjaren met de vrachtwagen in de winkeldistributie, en dat wil ik dan weer absoluut niet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:37

Rambogirl schreef:
Dan zou ik zeggen: DOEN!

Ja, je begint net met werken, dus je moet echt nog een hele tijd. Dus moet je vooral doen wat je leuk vindt!
Zit er ook nog steeds aan te denken om een switch te maken, maar wat ik wil gaan doen vereist dan eerst ervaringsjaren met de vrachtwagen in de winkeldistributie, en dat wil ik dan weer absoluut niet :(

Daarom dus. Ik rijd super graag. Als vrienden zeggen wil je even rijden sure zit al in de auto voor ze het hebben gezegd. En Tsja als je be instructeur zegt dat je met aanhanger de feeling ook hebt. Dan heb ik zoiets moet goed komen. Enige dingetje is wat onderzekerheid waar ik soms last van heb, maar hoe vaker je iets doet hoe makkelijker het gaat. Wil beginnen op een bakwagen ofzo of bus en dan langzaam opwerken naar c1 of CE. M'n ouders vinden het ook wel bij me passen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:42

Aaaargh opnieuw het leerlingsysteem. Derde week op rij dat het gewoon nauwelijks te gebruiken is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 12:44

Ik zou niet zo zwaar tillen aan een instructeur die zegt dat je er gevoel voor hebt. Natuurlijk zegt hij dat, dat zegt hij tegen iedereen om diegene aan te moedigen.
Maar volg je dromen, probeer, onderzoek en ontdek! Alleen dan kom je er achter of het echt is wat je wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:00

Anoniem schreef:
Ik zou niet zo zwaar tillen aan een instructeur die zegt dat je er gevoel voor hebt. Natuurlijk zegt hij dat, dat zegt hij tegen iedereen om diegene aan te moedigen.
Maar volg je dromen, probeer, onderzoek en ontdek! Alleen dan kom je er achter of het echt is wat je wil.

Het gevoel voor rijden zit prima. Ik denk dat ik beter rijd als menig ander met 1.5jaar z'n rijbewijs.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:23

Post.nl inclusief hun klanten"service". Zij maken een pakje kwijt maar ja volstrekt logisch toch dat je dan de klant uitmaakt voor dom dat je niet begrijpt dat de track en trace gewoon een vage indicatie is van waneer een pakje zou kunnen komen misschien of toch niet.

Er zou een pakje vandaag komen. Stond ook in systeem van de bezorger. Maar geen pakje in zijn bus. :n Hij adviseert bel klanten"service"

En volgens klanten"service" van post.nl is die track en trace automatisch gegenereerd maar hoefde dat niet correct te zijn. Tsja zegt hij er nog achteraan dat weet iedereen toch?nou ja ik niet. Ik koop eigenlijk niks online alleen soms via bokt schuift wat heen en weer.

Bijzondere is dat je het nummer van klanten"service" pas krijgt via een automatisch vragenlijst waar je niet doorheen komt als je niet naam adres telefoonnummer en mailadres doorgeeft. Wat ze geen barst aangaat. :n

Heb nu dat nummer opgeslagen maar grrr niet goed voor de irritatiedrempel zeg maar

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:34

Dat ik veeeel te veel heb geslapen vandaag. En als ik weer in bed lig, ik waarschijnlijk zo weer verder slaap

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:37

Mijzelf. Heb ik het druk of denk ik mijzelf druk? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:45

Marije_1997 schreef:
Anoniem schreef:

Het gevoel voor rijden zit prima. Ik denk dat ik beter rijd als menig ander met 1.5jaar z'n rijbewijs.

*als dan

Maar wat let je dan? Volg je dromen!

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:52

Dat ik per ongeluk de sleutel van mijn vrijwilligerswerk meegenomen heb en die dus morgen vroeg moet terugbrengen. En ik moet morgen vroeg naar de tandarts. En ik had gezegd dat ik morgen naar kantoor zou komen ipv thuiswerken. En ik heb een eendenkuiken aangenomen in de opvang. En mijn collega appte dat ze de rest vd week niet komt, of ik wat werk kan overnemen, terwijl ik ook eind vd week een nieuwe software functionaliteit moet opleveren.
Ik hoop dat woe-do-vrij minimaal 48 uur in elke dag hebben, dan komt het misschien nog goed.
Welkom terug van vakantie :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 13:57

Dell....wat een ellende.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:08

Nayomie schreef:
Dell....wat een ellende.

Herkenbaar :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:13

Zertab schreef:
Nayomie schreef:
Dell....wat een ellende.

Herkenbaar :')

Vertel, ben nu wel benieuwd. :')

We hebben vandaag opnieuw gebeld, want vorige week 2 reparaties gehad van 3 onderdelen. In april is er een onderdeel vervangen. Vorig jaar zijn er zeker 3 reparaties geweest, dat jaar daarvoor nog een aantal. Nu is hij weer kapot, en daadwerkelijk álles in de laptop is inmiddels vervangen. Nu willen we gewoon een nieuwe laptop want ze hebben als service "3 reparaties binnen 6 maand is een vervangend toestel" en we hebben inmiddels zeker 8 reparatie achter de rug. Die aanvraag staat nu uit maar ze willen nu eigenlijk de laptop voor onderzoek mee te nemen. Dat betekent dat ik 2 week geen stage kan lopen. Ja dikke doei dus hè... Ben echt boos nu :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:25

De laptop in stand-by stand is nooit een goed idee, want dan crasht ie elke keer. :') Gelukkig is ie niet van mij, maar van werk.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:36

Dat ik mijn rechterhand maar niet kan stilhouden bij paardrijden

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 14:42

Zertab schreef:
De laptop in stand-by stand is nooit een goed idee, want dan crasht ie elke keer. :') Gelukkig is ie niet van mij, maar van werk.

Volgens mij bekend probleem. Heeft de Dell monteur zelf ook met zijn laptop. Wel ellendig hoor :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:35

Dus ik ga nooit zelf een Dell aanschaffen, houd het wel bij Acer haha

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 15:38

[***] die nergens over gaan, drie uur van m'n werkdag nutteloos besteed. :roll:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:10

Ik moet zo mijn papierenverzameling netjes in mappen stoppen -O-
Ik krijg daar altijd hoofdpijn van en stel dit zo lang mogelijk uit.
Maar ik heb een brief gekregen van het finanzambt(belastingdienst) dat ik voor 25-9 mijn aangifte moet doen -O-

Dus ik verzamel motivatie om zo alles op orde te maken

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:20

Ik leer heel makkelijk, dus had een extra vak gekozen (waardoor je dus 22,5 EC haalt in plaats van 15). Had dus expres een vak met als voertaal Nederlands vak gekozen want ik lees in het Nederlands gewoon veel sneller. Is het boek dat er bij hoort in het Engels grrr... Kan prima Engels lezen (9 op eindexamen) en ik weet dat het door oefenen sneller gaat. Maar een boek over taalwetenschap is in het Nederlands al saai genoeg. :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-20 16:58

Rij met een collega vanavond en heb de kleine bus. Kan m'n kont niet keren in dat ding zo smal :')