Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:Kijk dan wel even na of dat wel of niet met overuren is. Ik hoor links en rechts van chauffeurs dat ze lange dagen moeten maken voor een fatsoenlijk loon.
Rambogirl schreef:Uhm [***], dan denk ik dat je toch echt je bronnen moet controleren.
Tuurlijk gaat dit ook afhankelijk van leeftijd, lading en overuren etc. Mijn vriend is ook vrachtwagenchauffeur en verdient meer dan 1,5 keer wat jij wil verdienen. Puur door de cargo die tie vervoerd en de overuren.
Rambogirl schreef:Dan zou ik zeggen: DOEN!
Ja, je begint net met werken, dus je moet echt nog een hele tijd. Dus moet je vooral doen wat je leuk vindt!
Zit er ook nog steeds aan te denken om een switch te maken, maar wat ik wil gaan doen vereist dan eerst ervaringsjaren met de vrachtwagen in de winkeldistributie, en dat wil ik dan weer absoluut niet
Anoniem schreef:Ik zou niet zo zwaar tillen aan een instructeur die zegt dat je er gevoel voor hebt. Natuurlijk zegt hij dat, dat zegt hij tegen iedereen om diegene aan te moedigen.
Maar volg je dromen, probeer, onderzoek en ontdek! Alleen dan kom je er achter of het echt is wat je wil.
Marije_1997 schreef:Anoniem schreef:Ik zou niet zo zwaar tillen aan een instructeur die zegt dat je er gevoel voor hebt. Natuurlijk zegt hij dat, dat zegt hij tegen iedereen om diegene aan te moedigen.
Maar volg je dromen, probeer, onderzoek en ontdek! Alleen dan kom je er achter of het echt is wat je wil.
Het gevoel voor rijden zit prima. Ik denk dat ik beter rijd als menig ander met 1.5jaar z'n rijbewijs.
Zertab schreef:Nayomie schreef:Dell....wat een ellende.
Herkenbaar