Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Pandora2 schreef:Morgen in België vervroegd weer Veiligheidsraad omwille van de sterk stijgende besmettingen.
Misschien worden er ook versoepelingen teruggedraaid.
Hoop niet dat de campings getroffen gaan worden.
Of de attracties ofzo.
Restaurants open zou ook wel erg fijn zijn.
Laat deze zomervakantie aub een beetje de maatregelen zo soepel.
moonsparkle schreef:Ik beken dat ik er wel heel veel moeite mee heb dat je nu niks kan plannen, reizen is hetgeen wat mij het meest gelukkig maakt en ik begin altijd al met uitzoeken zodra ik terug ben van een vakantie. En ik vind het dan ook heel moeilijk dat we niet weten hoelang dit nog gaat duren.
moonsparkle schreef:Ik beken dat ik er wel heel veel moeite mee heb dat je nu niks kan plannen, reizen is hetgeen wat mij het meest gelukkig maakt en ik begin altijd al met uitzoeken zodra ik terug ben van een vakantie. En ik vind het dan ook heel moeilijk dat we niet weten hoelang dit nog gaat duren.
Fitzroy schreef:Pandora, dat vind ik ook weer wat tekort door de bocht. Er zijn nu eenmaal mensen die leven voor vakantie en op reis gaan. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze het niet naar hun zin hebben thuis?
Pandora2 schreef:Purny Ja idd. Dat lijkt mij ook heel sterk. Maar goed, er zijn nog meer haken en ogen aan het hele verhaaltje![]()
Wat betreft New York, ik hoop voor je dat je kan gaan ! Al is het niet de beste bestemming van de wereld in deze tijden natuurlijk
Fitzroy schreef:Ik vraag me dus oprecht af of mvdende echt zo is, of dat ze iedereen hier op zit te naaien.
Zo kun je toch niet echt denken ??
Pandora, dat vind ik ook weer wat tekort door de bocht. Er zijn nu eenmaal mensen die leven voor vakantie en op reis gaan. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze het niet naar hun zin hebben thuis?
Citaat:Alleen, als onze cijfers stijgen is het nog maar de vraag of mijn vriend vanuit Taiwan thuis zal geraken eind deze maand. Of dat hij hier weer in lockdown moet. Die wordt gek dan. Maart tot einde mei Lockdown, dan gaan werken wat ook al een soort Lockdown is op zich (aan boord van een schip heb je nou niet bepaald veel) en dan bij thuiskomst wéér opgesloten zitten. Niet bepaald iets om naar uit te kijken
purny schreef:Pandora: dat niet alleen maar alleen het feit dat je met een wajong meerdere keren per jaar op vakantie kan vind ik ook knap.
Dat terwijl de meeste mensen die gewoon normaal werken met moeite op vakantie kunnen.
Maar idd. Hoe kan iemand zo egoïstisch zijn...
purny schreef:Pandora: dat niet alleen maar alleen het feit dat je met een wajong meerdere keren per jaar op vakantie kan vind ik ook knap.
Dat terwijl de meeste mensen die gewoon normaal werken met moeite op vakantie kunnen.
Fitzroy schreef:@pandora, bij mij kriebelt het ook echt weer. Ik heb al een paar keer met mijn vinger boven de knop ‘boek nu’ gehangenHeerlijk, een weekje Griekenland. Maar nee, ik ben verstandig en kijk eerst aan hoe het zich verder ontwikkelt. Dus dan hoop ik maar op goed weer en ga wel een keer Grieks eten ...
Echwel schreef:Citaat:En ja, ik baal verschrikkelijk dat er waarschijnlijk weer versoepelingen terug gedraaid gaan worden
Besef je wel dat er mensen ziek zijn, dat het geen pesten is.