LadyMadonna schreef:Brokjes: het had sowieso een tijdelijke functie geweest?
Ja klopt, 3 maanden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Ik snap de mensen Nederland echt niet! En België heeft ook geen lock down zolang mensen gewoon nog op straat mogen zonder noodzaak. Als iedereen zich aan de regels houdt, voorkom je dat je echt niks meer mag.
Dit is hier in Spanje: https://www.theolivepress.es/spain-news ... medium=rss
LadyMadonna schreef:Ok, net het meest vreemde gesprek ever gehad.
Let op:
Corona is niet zomaar ontstaan, maar een virus wat dmv de griep spuit wereldwijd onder de oudere bevolking is verspreid met als doel de oudere generatie flink uit te dubben waardoor er minder pensioenen hoeven te worden betaald.....
Ik wist niet goed of ik nu moest lachen of huilen eigenlijk...
Change03 schreef:[ [url=m/oiCkiG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zag ik op Facebook voorbij komen dus ik weet niet of het een officiële bron is met kloppende cijfers.
Hopelijk gaat het niet in dezelfde richting..
Pepperrr schreef:Het ziekenhuis hier om de hoek (Bernhoven, Uden) richt zich nu alleen nog maar op Coronapatiënten. Alle overige opgenomen patiënten zijn overgeplaatst naar andere ziekenhuizen.
Toch wel heel heftig...
lovee schreef:Change03 schreef:[ [url=m/oiCkiG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zag ik op Facebook voorbij komen dus ik weet niet of het een officiële bron is met kloppende cijfers.
Hopelijk gaat het niet in dezelfde richting..
Bron?
secricible schreef:LadyMadonna schreef:Ok, net het meest vreemde gesprek ever gehad.
Let op:
Corona is niet zomaar ontstaan, maar een virus wat dmv de griep spuit wereldwijd onder de oudere bevolking is verspreid met als doel de oudere generatie flink uit te dubben waardoor er minder pensioenen hoeven te worden betaald.....
Ik wist niet goed of ik nu moest lachen of huilen eigenlijk...
Ik had van de week iemand die de theorie van Jenssen geloofde. Had ook een WTF moment
Amado7 schreef:lovee schreef:Wanneer verwachten ze de piek eigenlijk in Brabant?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar? Zou dat dan 12 dagen na de maatregelen om de scholen en alles dicht te doen zijn? Omdat vanaf toen alles afgelast is en de besmettingsdagen 12 dagen ongeveer zijn? Of praat ik nu zomaar onzin?