_San87_ schreef:
Poeh, heftig hoor. Maar...

Wel knap dat ze het zo hebben weten op te lossen, dat zonder meer.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Enorm heftig verhaal. Ik vraag me echter af, waarom heeft ze geen hulp gezocht? Er is hier ook duidelijk een probleem met orde houden en dat is voor mij hetzelfde als mensen die hun hond niet kunnen uitstaan omdat ze hem nooit fatsoenlijk opgevoed hadden.
_San87_ schreef:Sizzle schreef:Enorm heftig verhaal. Ik vraag me echter af, waarom heeft ze geen hulp gezocht? Er is hier ook duidelijk een probleem met orde houden en dat is voor mij hetzelfde als mensen die hun hond niet kunnen uitstaan omdat ze hem nooit fatsoenlijk opgevoed hadden.
De huisarts nam haar niet serieus, dacht ik te hebben gelezen.
Leo schreef:
Did you miss this?
Ooh brrrr nu moet ik denken aan een horrorfilmpje wat ik vorige week op Facebook voorbij zag komen van een bevalling op straat. Gewoon hop op Facebook geplant voor de hele wereld. Hoppa. Want op straat was nog niet openbaar genoeg.ik weet hoe het werkt maar hoef het niet te zien.
Varekaj schreef:"Hi mom, got you a present"
Bij die ene foto van de lasagne... Ben ik de enige die daar net een halfvergane schedel in ziet?
sanso schreef:Berdien schreef:Ik zag net op FB dat met de bevalling niet alleen het kind maar ook het spiraaltje naar buiten kwam.
De. Horror.
Ik heb twee weken geleden een miskraam gehad ondanks mijn Kyleena spiraal die ik een half jaar heb. Deze ochtend wordt mijn sterilisatie gepland. Ben er zo klaar mee!
sanso schreef:Berdien schreef:Ik zag net op FB dat met de bevalling niet alleen het kind maar ook het spiraaltje naar buiten kwam.
De. Horror.
Ik heb twee weken geleden een miskraam gehad ondanks mijn Kyleena spiraal die ik een half jaar heb. Deze ochtend wordt mijn sterilisatie gepland. Ben er zo klaar mee!