[FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 08:38

Wij gaan zaterdag bij een wat chiquere tent eten, ik heb er al helemaal zin in. Ik ga in zwart met rosé goud :=.

MarlindeRooz schreef:
Ik ben lang en heb echt XL beneden en M boven. En bij mijn schouders zelfs S. |o

Dat is ook lastig ja :\. Ik heb boven S en beneden S/M afhankelijk van het model. Dat is nog te doen. Yay dikke bovenbenen ;(.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 08:46

Doubtless schreef:
M'n pekske <3
[ [url=m/loVFcq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Printje:
[ [url=m/4EypUX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit exemplaar is van de h&m!

Wat leuk! Staat je heeel goed!

Qua maten... Dat is een leuke: pas ik vaak makkelijk maat S/M, savonds nijgt het toch meer naar L... Echt heel lastig en maakt het momenteel ook niet zo leuk om kleding te passen/kopen.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:09

Denise_Storm schreef:
Doubtless schreef:
M'n pekske <3

Printje:

Wat leuk! Staat je heeel goed!

Qua maten... Dat is een leuke: pas ik vaak makkelijk maat S/M, savonds nijgt het toch meer naar L... Echt heel lastig en maakt het momenteel ook niet zo leuk om kleding te passen/kopen.

Gemiddeld genomen is dat verschil te groot, dus dat lijkt me stug. Tenzij je sochtends een HMstuk aantrekt en savonds een Zara. Dan is het te verklaren. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: [FOTOVERZ] post je outfit topic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:13

Ik heb wel dat ik 's avonds wat breder/zwaarder ben, maar dat verschil is geen 1 of 2 maten, eerder een halve tot een hele cm en dan voornamelijk in de kuiten. Van S/M naar L, dat is wel een heel groot verschil, me dunkt.

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 09:20

Helaas is het echt zo... Na mijn vakantie gaan we hier serieus verder naar kijken. Mijn buik ontploft zowat, soms lijk ik maanden zwanger, terwijl dat echt niet zo is. Mijn buik is dan ook zo hard dat je er niet eens in kan prikken. Ik hoop dat ik door voeding beter in mijn bel kom te zitten en minder heftige reacties heb.

Laatst had ik een broek maat L gekocht, savonds gepast. Zat prima. Volgende ochtend trek ik de broek aan, veel te wijd aan de bovenkant. Het is echt puur mijn buik die opzet, waardoor er zoveel verschil is...

Qua benen en schouders enzo is maat M vaak gewoon goed. Al wisselt het af en toe behoorlijk qua merk/winkel, maar van Only bijv past de ene keer 36 prima en de andere keer is er toch een 40 nodig dus dat wisselt ook echt wel hoor.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:30

Lekker outfitje Danique! :9

Ik ben zo dol op deze broek <3

Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:39

Afbeelding
Vandaag op bezoek bij een vriendinnetje dat wat ver weg woont.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:46

MarlindeRooz schreef:
Ik ben lang en heb echt XL beneden en M boven. En bij mijn schouders zelfs S. |o

Ik heb het weer andersom :') Normaal qua lengte (1.70) beneden heb ik M, mijn taille heeft S en mijn schouders hebben XL -O- probeer dan maar leuke blousjes aan te trekken :')

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 10:50

Ik heb schouders xs, boven s onder s/m lengte 170.. ik scheel 2 kilo ochtend of avond

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:01

Sharon hij staat leuk met je schoenen ook :)

Sans wat een leuke vrolijke kleuren. Maakt je benen ook nog langer!

Afbeelding
Vandaag.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:44

Leuke outfits hierboven +:)+.

Hier is t heerlijk nazomeren. Dus ik heb, denk ik, voor de laatste keer mijn zomerjurk uit de kast getrokken :o.

Afbeelding

Jurk: Lady V
Vestje: Collectif
Schoenen: Lost Ink

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:30

Nee joh, het weekend wordt echt zomerweer!
Vind die jurk echt zo mooi!

Mooie streepjes broeken Danique en Sans.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:31

MarliesV schreef:
Nee joh, het weekend wordt echt zomerweer!
Vind die jurk echt zo mooi!

Mooie streepjes broeken Danique en Sans.

Ow echt :oo. Ik heb t weerbericht nog niet echt gecheckt... :o. Even zien.

Na zaterdag is t ook over _O-.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:36

Denise_Storm schreef:
Helaas is het echt zo... Na mijn vakantie gaan we hier serieus verder naar kijken. Mijn buik ontploft zowat, soms lijk ik maanden zwanger, terwijl dat echt niet zo is. Mijn buik is dan ook zo hard dat je er niet eens in kan prikken. Ik hoop dat ik door voeding beter in mijn bel kom te zitten en minder heftige reacties heb.

Laatst had ik een broek maat L gekocht, savonds gepast. Zat prima. Volgende ochtend trek ik de broek aan, veel te wijd aan de bovenkant. Het is echt puur mijn buik die opzet, waardoor er zoveel verschil is...

Qua benen en schouders enzo is maat M vaak gewoon goed. Al wisselt het af en toe behoorlijk qua merk/winkel, maar van Only bijv past de ene keer 36 prima en de andere keer is er toch een 40 nodig dus dat wisselt ook echt wel hoor.

https://www.solvo.nl/vraag/dietetiek/ov ... ag-7260-99

Maar twee kleding maten, nee.

Algemeen bekend is dat zuidelijke merken kleiner vallen. Dus de 38 daar is hier een 36. Scandinavische maten vallen dan weer kwa pasvorm gelijk/groter.

Kijk ook naar het materiaal. Een trui maat 40 van Only gemaakt van polyester valt heel anders dan een blouse van Only maat 40 van 100% katoen. Maar ook dat is algemeen bekend. Ook de fit speelt hier in mee..

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:45

eenitraM schreef:
Denise_Storm schreef:

https://www.solvo.nl/vraag/dietetiek/ov ... ag-7260-99

Maar twee kleding maten, nee.

Algemeen bekend is dat zuidelijke merken kleiner vallen. Dus de 38 daar is hier een 36. Scandinavische maten vallen dan weer kwa pasvorm gelijk/groter.

Kijk ook naar het materiaal. Een trui maat 40 van Only gemaakt van polyester valt heel anders dan een blouse van Only maat 40 van 100% katoen. Maar ook dat is algemeen bekend. Ook de fit speelt hier in mee..

Tjonge, ik hoopte dat iemand het misschien zou herkennen/tips had. Maar nee hoor, Bokt zou geen Bokt zijn als we een discussie vaan voeren over wat wel en niet kan.

Ik zal als ik eraan denk foto’s maken voor je, zodat je kan zien dat het helaas wél kan. De slechte werking van mijn darmen zullen zeker een rol hebben en dat gaat dus verder uitgezocht worden (vaak 1 keer per week, maximaal 2 keer per week naar de wc voor de grote boodschap. En soms zit er zelf nog langer tussen, zoals op vakanties).

Momenteel draag ik mijn spijkerbroeken met riem en eigenlijk het liefste dingen met elastiek (zoals de Only poptrash broeken). Of gewoon mijn pyjamabroek _/-\o_

Ik ga hier verder in dit topic niet meer op in, als iemand wat wil weten of vragen heeft: stuur even een pb! Dan vervuilen we dit topic niet met deze discussie :j

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 14:56

MarlindeRooz schreef:
Mijn outfit voor 15 minuten... :=
[ [url=m/HIUomk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Treinen reden niet dus ging weer retour. _O- En dan lekker een trui aan en zo werken.

Wat een leuk blousje <3

Doubtless schreef:
M'n pekske <3

Printje:

Leuke broek!! Gave outfit
Denise_Storm schreef:

Dat klinkt niet gezond dat je niet eens in je buik kan prikken. :oo Goed dat je het laat onderzoeken.

Ik herken het gevoel ook wel een beetje. s'ochtends een platte buik en s'avonds 3 maanden zwanger :') Ik heb ook altijd van die heerlijke foodbabies :j
_sharonnn schreef:
Lekker outfitje Danique! :9

Ik ben zo dol op deze broek <3

[ [url=m/u97c2o.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie outfit <3 <3
sans6 schreef:
[ [url=m/eUS61e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag op bezoek bij een vriendinnetje dat wat ver weg woont.

ben geen fan van de kleuren combinatie van de broek en de schoenen. Voor de rest wel een leuke outfit :)
Danique_G schreef:
Sharon hij staat leuk met je schoenen ook :)

Sans wat een leuke vrolijke kleuren. Maakt je benen ook nog langer!

[ [url=m/LZnRGY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag.

Sorry ik ben niet zo'n fan van deze combo :o Vind de kleuren niet lekker op elkaar aansluiten en teveel streepjes :o
Afzonderlik vind ik de items wel echt super leuk en helemaal mijn ding <3

Denise_Storm schreef:
Tjonge, ik hoopte dat iemand het misschien zou herkennen/tips had. Maar nee hoor, Bokt zou geen Bokt zijn als we een discussie vaan voeren over wat wel en niet kan.

Ik zal als ik eraan denk foto’s maken voor je, zodat je kan zien dat het helaas wél kan. De slechte werking van mijn darmen zullen zeker een rol hebben en dat gaat dus verder uitgezocht worden (vaak 1 keer per week, maximaal 2 keer per week naar de wc voor de grote boodschap. En soms zit er zelf nog langer tussen, zoals op vakanties).

Momenteel draag ik mijn spijkerbroeken met riem en eigenlijk het liefste dingen met elastiek (zoals de Only poptrash broeken). Of gewoon mijn pyjamabroek _/-\o_

Ik ga hier verder in dit topic niet meer op in, als iemand wat wil weten of vragen heeft: stuur even een pb! Dan vervuilen we dit topic niet met deze discussie :j

Oh wow maximaal 2x per week naar het toilet voor nummer 2 klinkt niet goed -O- Hopelijk kunnen ze wat vinden.
Voor nu gewoon lekker jurken dragen, heb je geen last van een broeksband ;)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 15:21

Zo extreem heb ik het ook niet, maar mijn buik is in de avond ook inderdaad veel boller. Ik heb me afgevraagd of het koolhydraten zijn. Want, het lijkt er op dat wanneer ik die weinig eet, het veel minder is.
Ook denk ik dat slappe(re) buikspieren dan vroeger meespelen..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:21

U blingh, het is grijs op zwart, hoe kan de kleur niet op elkaar aansluiten :Y) maar goed vrij land.

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:36

Mooi pak Doubtless! En San87, je zomerjurkje blijft awesome.

Ik zal ook weer eens een outfit plaatsen. Vind het zonder jasje toch wat te frisjes worden nu:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 21:34

Brr k zit alweer met drie lagen kleding en zie jullie in zomerjurkjes :brr:

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 07:47

Afbeelding
Nog één dagje werken en dan lekker weekend!

Danique, leuk! Netjes en comfi (lijkt mij).

Aaidaa érg leuk jurkje :j

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 09:10

SANS, je ziet er top uit, je lijkt echt mega slank met die mooie lange benen!
Aaida: nice :)
Hier ook weer een dagje gewone kleren :)

Afbeelding

Afbeelding

Broek van ter stal €14,- ( kreeg 5 euro klantkorting :) )
Trui is van kaffe

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 10:08

Super mooi Sans!
Heerlijke trui Robbie :).
Zou wel de touwtjes van je broek strikken, nu lijkt het een beetje als een trainingsbroek, wat ik zonde vindt, want het is een toffe broek!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 11:50

Zo met cliënten van het verzorgingshuis waar ik werk naar aqua zoo! Hebber een licht spijkerjasje bij aan.
Afbeelding

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 12:01

Superleuke top Yvanka!

Robbie heeeel gave broek, en vooe dat geld :wow: