MarlindeRooz schreef:Ik ben lang en heb echt XL beneden en M boven. En bij mijn schouders zelfs S.
Dat is ook lastig ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik ben lang en heb echt XL beneden en M boven. En bij mijn schouders zelfs S.
Doubtless schreef:M'n pekske
[ [url=m/loVFcq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Printje:
[ [url=m/4EypUX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit exemplaar is van de h&m!
Denise_Storm schreef:Doubtless schreef:M'n pekske
Printje:
Wat leuk! Staat je heeel goed!
Qua maten... Dat is een leuke: pas ik vaak makkelijk maat S/M, savonds nijgt het toch meer naar L... Echt heel lastig en maakt het momenteel ook niet zo leuk om kleding te passen/kopen.
Denise_Storm schreef:Helaas is het echt zo... Na mijn vakantie gaan we hier serieus verder naar kijken. Mijn buik ontploft zowat, soms lijk ik maanden zwanger, terwijl dat echt niet zo is. Mijn buik is dan ook zo hard dat je er niet eens in kan prikken. Ik hoop dat ik door voeding beter in mijn bel kom te zitten en minder heftige reacties heb.
Laatst had ik een broek maat L gekocht, savonds gepast. Zat prima. Volgende ochtend trek ik de broek aan, veel te wijd aan de bovenkant. Het is echt puur mijn buik die opzet, waardoor er zoveel verschil is...
Qua benen en schouders enzo is maat M vaak gewoon goed. Al wisselt het af en toe behoorlijk qua merk/winkel, maar van Only bijv past de ene keer 36 prima en de andere keer is er toch een 40 nodig dus dat wisselt ook echt wel hoor.
eenitraM schreef:Denise_Storm schreef:Helaas is het echt zo... Na mijn vakantie gaan we hier serieus verder naar kijken. Mijn buik ontploft zowat, soms lijk ik maanden zwanger, terwijl dat echt niet zo is. Mijn buik is dan ook zo hard dat je er niet eens in kan prikken. Ik hoop dat ik door voeding beter in mijn bel kom te zitten en minder heftige reacties heb.
Laatst had ik een broek maat L gekocht, savonds gepast. Zat prima. Volgende ochtend trek ik de broek aan, veel te wijd aan de bovenkant. Het is echt puur mijn buik die opzet, waardoor er zoveel verschil is...
Qua benen en schouders enzo is maat M vaak gewoon goed. Al wisselt het af en toe behoorlijk qua merk/winkel, maar van Only bijv past de ene keer 36 prima en de andere keer is er toch een 40 nodig dus dat wisselt ook echt wel hoor.
https://www.solvo.nl/vraag/dietetiek/ov ... ag-7260-99
Maar twee kleding maten, nee.
Algemeen bekend is dat zuidelijke merken kleiner vallen. Dus de 38 daar is hier een 36. Scandinavische maten vallen dan weer kwa pasvorm gelijk/groter.
Kijk ook naar het materiaal. Een trui maat 40 van Only gemaakt van polyester valt heel anders dan een blouse van Only maat 40 van 100% katoen. Maar ook dat is algemeen bekend. Ook de fit speelt hier in mee..
MarlindeRooz schreef:Mijn outfit voor 15 minuten...![]()
[ [url=m/HIUomk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Treinen reden niet dus ging weer retour.En dan lekker een trui aan en zo werken.
Doubtless schreef:M'n pekske
Printje:
Denise_Storm schreef:Helaas is het echt zo... Na mijn vakantie gaan we hier serieus verder naar kijken. Mijn buik ontploft zowat, soms lijk ik maanden zwanger, terwijl dat echt niet zo is. Mijn buik is dan ook zo hard dat je er niet eens in kan prikken. Ik hoop dat ik door voeding beter in mijn bel kom te zitten en minder heftige reacties heb.
_sharonnn schreef:Lekker outfitje Danique!![]()
Ik ben zo dol op deze broek![]()
[ [url=m/u97c2o.jpg]Afbeelding[/url] ]
sans6 schreef:[ [url=m/eUS61e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag op bezoek bij een vriendinnetje dat wat ver weg woont.
Danique_G schreef:Sharon hij staat leuk met je schoenen ook
Sans wat een leuke vrolijke kleuren. Maakt je benen ook nog langer!
[ [url=m/LZnRGY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag.
Denise_Storm schreef:Tjonge, ik hoopte dat iemand het misschien zou herkennen/tips had. Maar nee hoor, Bokt zou geen Bokt zijn als we een discussie vaan voeren over wat wel en niet kan.
Ik zal als ik eraan denk foto’s maken voor je, zodat je kan zien dat het helaas wél kan. De slechte werking van mijn darmen zullen zeker een rol hebben en dat gaat dus verder uitgezocht worden (vaak 1 keer per week, maximaal 2 keer per week naar de wc voor de grote boodschap. En soms zit er zelf nog langer tussen, zoals op vakanties).
Momenteel draag ik mijn spijkerbroeken met riem en eigenlijk het liefste dingen met elastiek (zoals de Only poptrash broeken). Of gewoon mijn pyjamabroek![]()
Ik ga hier verder in dit topic niet meer op in, als iemand wat wil weten of vragen heeft: stuur even een pb! Dan vervuilen we dit topic niet met deze discussie