Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 21:43

hagelslag schreef:
Cynn schreef:
Dat ik met 19/20 graden in Almere eventjes een uurtje pootje ging baden aan t strand, en gelijk eruit zie als een kreeft. Waarbij t afgelopen zaterdag 34 aantikte en ik de hele dag buiten was, niks aan de hand. :')

Ook door de wolken komen de zo stralen. De temperatuur heeft niets te maken met wel of niet insmeren

Klopt, ik heb tot mijn spijt ook maar 1x gesmeerd met factor 20. Zaterdag meerdere keren met factor 50. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 21:54

MarlindeRooz schreef:
Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt. ;(

Heb ook dr Martens, maar vanaf dag 1 geen blaren. Dus ben verbaasd dit te lezen.
Sterkte ermee is zo vervelend :(:)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:02

Aan dat mijn pakketje, die al veelste laat is, vandaag is geretourneerd zonder dat die ooit is aangekomen :\

DezeNaam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:45

Jankende baby van de over(!)buren. _-:( Echt proficiat met je kind maar ik moet er geen dag en nacht last van hebben.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:54

Ik snap niet waar t voor nodig is hoor. Het is 5 voor 11 en ze moeten hier weer buiten zitten te kleppen in de achtertuin. Hele tenten zijn er maar gespannen om buiten te kunnen zitten.

Houd je smoel of ga binnen zitten kleppen. Er zijn mensen die gewoon hoe dan ook fulltime moeten werken. :l

Hutje op de hei blijft een droom...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:57

Dat ik me druk maak over morgen en de persoon in kwestie niet erover kan spreken de komende tijd (ook na morgen). -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 22:58

Ohja en ik irriteer me aan mezelf. Eigenlijk ben ik gewoon heel zenuwachtig voor de uitslag morgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:01

Dat ik helemaal niet van vrouwenvoetbal houd, maar net toch heb zitten kijken naar de laatste minuten van Amerika-Engeland en dat die Amerikanen winnen, gatver… _-:(

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:15

Dat ik in de auto zit en opeens helemaal niet goed wordt. Ik heb m nu aan de kant staan, maar heb geen idee hoe ik nu thuis moet komen

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:16

Independence schreef:
Dat ik in de auto zit en opeens helemaal niet goed wordt. Ik heb m nu aan de kant staan, maar heb geen idee hoe ik nu thuis moet komen

Niemand die je kan berichten?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:16

Independence schreef:

Waar ben je?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:28

Er zat net ineens een kat op mijn vensterbank. Binnen.
Ik heb geen kat. :')

De ergernis was dat we zo erg van elkaar schrokken dat ik 'm dus weggejaagd heb. Arme poekie. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:35

Gezeik op stal. Ben echt bang dat 1 van de dingen/plekken die mij het gelukkigst maakt van mij afgepakt wordt.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:49

Dat ik mij weer gruwelijk vergist heb in mensen.

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 23:51

Dat mijn fiets konijnen bangeschijters zijn en mijn papa thuis 1) heeft opgeruimd in hun living en hun speeltjes dus weggehaald heeft 2) ik dat meestal doe en 3) vreemden aka familieleden die zowat nooit op bezoek kwamen rond het huis op bezoek geweest zijn en onze ramen staan open.

Konijnen zijn al niet van de dapperste maar laten zich knuffel-aaien door mij en worden bezeten zodra er met een snoepzakje wordt gerammeld, door wie ook. Maar ze ruiken een geur van een vreemde, een stem die niet hoort... En het is omzeep. Conclusie - een van mijn konijnen heeft deze nacht dus de hele living als slaapplaats, aangezien hij het te hard in zijn broek deed om naar zijn kotje te kruipen om daar te eten. Ik heb een uur en half met dat stomme snoepzakje gerammeld, mij op mijn buik gelegd, hem laten ruiken, maar hij behandelt mij nu opeens ook als vreemde. Jezus, ik word er gek van. Niet dat ik deze twee konijntjes niet leuk vindt, maar mijn vorige nijnen waren duizendmaal dapperder... -O-

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 00:16

Niobe schreef:
Independence schreef:

Waar ben je?

MarlindeRooz schreef:
Independence schreef:

Niemand die je kan berichten?

Ik was best een eind van huis, zo'n 40 minuten rijden nog. Dus er was niet echt mogelijkheid dat iemand me kwam halen. In eerste instantie ben ik verder gereden met als doel de McDonald's, om wat eten te halen. Maar toen zakte het heftigste gelukkig af en ben ik een heel eind achter een vrachtwagen gaan rijden. Nu ben ik thuis, mijn hele lijf trilt en zweet, en mijn ogen draaien steeds alle kanten op. Heel vaag, maar gelukkig ben ik veilig

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 00:45

Poe, dat klinkt als een heftige paniekaanval? Maar je hebt je het nu nog, dat is niet heel typisch. Wat naar joh!
Ik vroeg het eigenlijk om te kijken of ik bij je kon komen, maar gezien je postgeschiedenis denk ik niet dat ik snel genoeg bij je was geweest.
Fijn dat je thuis bent gekomen, knap dat je verder bent gegaan! En slim om ook achter een vrachtwagen te blijven, lekker rustig tuffen. Doe ik ook altijd als ik een paniekaanval in de auto heb.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 00:56

Niobe schreef:
Poe, dat klinkt als een heftige paniekaanval? Maar je hebt je het nu nog, dat is niet heel typisch. Wat naar joh!
Ik vroeg het eigenlijk om te kijken of ik bij je kon komen, maar gezien je postgeschiedenis denk ik niet dat ik snel genoeg bij je was geweest.
Fijn dat je thuis bent gekomen, knap dat je verder bent gegaan! En slim om ook achter een vrachtwagen te blijven, lekker rustig tuffen. Doe ik ook altijd als ik een paniekaanval in de auto heb.

Een paniekaanval kan best een tijd duren. Heb er zelfs een van een paar dagen gehad, vreselijk. Je hebt dan uiteraard piekmomenten maar toch blijft dan dat héle nare gevoel, plus lichamelijke sensaties.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-19 01:21

Aan dat ik na 13 uur gewerkt te hebben nog steeds niet kan slapen. Mijn voeten doen zo'n waanzinnig veel pijn en mijn hoofd stopt niet met draaien door het ellendige gedrag mijn souschef. En vervolgens tik ik mijn vriend aan en zeg ik dat ik niet kan slapen. En als reactie gaat hij klagen dat ik te luidruchtig thuis kwam. Bedankt voor je empathie rotzak.

En wie zit er nu weer te janken op de bank terwijl ze om 10.30 weer moet werken?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 01:34

StillAngel schreef:
Niobe schreef:

Een paniekaanval kan best een tijd duren. Heb er zelfs een van een paar dagen gehad, vreselijk. Je hebt dan uiteraard piekmomenten maar toch blijft dan dat héle nare gevoel, plus lichamelijke sensaties.

Oh ja, dat is ook zo, dat is bij mij gelukkig lang geleden. Nu duren ze meestal niet langer dan een uur, altijd een fijn vooruitzicht :'). Ik wilde het ook een beetje in het midden laten, niet het risico te nemen onterecht te "diagnostiseren"

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 03:53

Ineke2 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Sporten met blaar is 1, maar daarna douchen.... het is echt een rode plek ter grote van een euromunt. ;(

Heb ook dr Martens, maar vanaf dag 1 geen blaren. Dus ben verbaasd dit te lezen.
Sterkte ermee is zo vervelend :(:)

Dr Martens staan er bekend om juist.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 05:38

Aan dat ik eens kon uitslapen, komt er zo’n poedersuiker lekker prikken.

Ik slaap dus niet meer

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 08:07

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik na 13 uur gewerkt te hebben nog steeds niet kan slapen. Mijn voeten doen zo'n waanzinnig veel pijn en mijn hoofd stopt niet met draaien door het ellendige gedrag mijn souschef. En vervolgens tik ik mijn vriend aan en zeg ik dat ik niet kan slapen. En als reactie gaat hij klagen dat ik te luidruchtig thuis kwam. Bedankt voor je empathie rotzak.

En wie zit er nu weer te janken op de bank terwijl ze om 10.30 weer moet werken?

:(:) Verschrikkelijk seg. Hopelijk heb je een betere dag vandaag.

Ik erger mij eraan dat ik niet meer langer dan 7 uur kan slapen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:00

Wakker worden van schreeuwende buren. Hallo koppijn.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 09:06

Dat ze steeds vroeger die glasvezel kabel in de grond stoppen. Vanochtend was het 06.45 uur en toen ging de graafmachine alweer aan >;) . Ik ga vandaag samen met de overburen even kijken waar we voor onze klacht terecht kunnen want nu hebben we er allemaal genoeg van!