Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NNikki schreef:Ik vraag mij af waar dat meme topic is gebleven?
NNikki schreef:Ik vraag mij af waar dat meme topic is gebleven?
Banyu schreef:Iemand ervaringen met huid haar en nagels tabletten van kruidvat of trekpleister eigwn merk?
SavannahNx schreef:Zou kunnen maar wat moet ik daarmee doen? Bodylotion op me hoofd?
Lestrange01 schreef:Banyu schreef:Iemand ervaringen met huid haar en nagels tabletten van kruidvat of trekpleister eigwn merk?
Ik heb ze gebruikt voor een maand of twee en mijn nagels groeide wel beter. De enige keer in mijn leven dat ze überhaupt groeide zonder direct af te breken![]()
Ik moet wel zeggen dat ze in principe dezelfde werking hebben als een multivitamine. Wat dus ook betekent dat het vooral effect zal hebben wanneer je een tekort hebt aan iets. Ik heb gehoord dat multivitamine slikken zelfs meer effect zou hebben
Steeph schreef:Wat wil een vrachtwagen(chaffeur) als je schuin achter hem rijd om te gaan inhalen, hij drie keer kort z'n knipperlicht aan doet (waar ik netjes ruimte voor hield zodat hij er tussen kon) maar vervolgens niet gaat..?
Lalidan schreef:Je hebt een betere klik met ruinen, maar wil voor een merrie gaan voor het geval er een blessure is. Ik weet niet, het klinkt mij wat gek in de oren. Ik zou toch gewoon gaan voor een paard waar je een klik mee hebt, en niet voor een paard waar je eventueel iets aan hebt mochten er kinken in de kabel komen.