Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnetteFlame schreef:Ah dank je wel voor je antwoord. Mooi om te zien dat je het welzijn van je paarden voorop hebt staan. Ook als dat betekent dat ze bij jou niet helemaal op hun plek zijn en je daarnaar luistert
YvonneV schreef:Kan je die wadi niet met je voorlader uitgraven?

Flink wat zand verspreid zo. Dat was met de hand een fikse klus geweest.... Het linker deel van de bult is niks vanaf, daar lopen ze ook veel overheen dus leuk om zo te laten. Wat er rechts lag, is heel deel voor de dubbele opening van de schuilstal gegaan plus het stuk rechts hier op de foto waar de waterbak staat. Samen met de bult hebben ze daar dus dan een soort "speelplein" die de hele winter droog zou moeten blijven nu. 

Anastasia24 schreef:Ik kan zo genieten van je updates, zo'n paradijs.
. De wei stond open, maar het was natuurlijk veeeeel gezelliger om met zich met z'n drieën te bemoeien met wat ik aan het doen was

Heb klein stukje op film staan. Ze hebben een mooie partij lopen racen en dan tussendoor weer stoeien in de wadi haha.

pmarena schreef:...en vervolgens weer lager door het platlopen
Lekker stel hoor zo!
Ik hou het voor nu op "zeer plaatselijk al wat ingeklonken"
. Ben echt enorm blij met dit stel samen. ikke schreef:Je hebt IJsco's en dat zal je weten ook!
Zo leuk, die mensgerichte paarden maar af en toe moet je het wel een beeeetje kanaliseren

palousa_boy schreef:[ Afbeelding ]
Onze vijver spelen de paarden ook nog weleens in, vooral in de zomer. De witte Welsh hield vooral van de modder terwijl de paarden regelmatig staan te stampen om maar zo veel mogelijk herrie te maken en te spetteren
Ik zie ze al helemaal gaan met het spetteren ja, de meeste paarden die ik ken vinden dat een geweldig spelletje.xXutopiaXx schreef:MarliesR schreef:Ahh dankje![]()
![]()
Ben zo blij met ze! En ons plekje ook. Het huis zelf hebben we het verder maar niet over
Haha same.. maar dat is ook van ondergeschikt belang
Hoop dat we volgend jaar weer wat stapjes met het huis kunnen zetten ook.
Direct na een aantal dagen regen + mega hoosbui had de doorwaad wadi plassen. Voor wel een uurtje ongeveer