Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Nog ff en t wordt hier bewust dokterloos met al die horrorverhalen
Magrathea schreef:Linda, ik kan me nog herinneren dat je zus en neefje bij jullie kwamen wonenhoe is dat nu? Of zit je nog in Korea?
Mars schreef:[naam] schreef:Hangt van de leeftijd af
Pubers daar kan het mee door
Ik dacht dat je pubers alleen energydrank en frikandelbroodjes mocht voeren?Schijnt hier in de buurt het meest standaard dieet te zijn voor ze.
topsylover schreef:Bij de Jumbo waar ik werkte gingen er minstens 100 op een dag door. Als er dan een keer een studiedag was waren wij de banketstaaf want dan zaten we met een berg frikandelbroodjes die niemand wilde.![]()
Een andere Jumbo waar ik werkte werd er gewoon een grote kar met energyblikjes en een kar met frikandelbroodjes bij de ingang neergezet, dan terroriseerden ze tenminste niet de hele winkel.
Cayenne schreef:Hier kregen we niets anders als we het niet lusten.
De kookwekker ging op tafel en als we het na 15 minuten niet op hadden moesten we direct zonder eten naar bed.
Shaggy09 schreef:Maar waarom ook na een kwartier op hebben? Gezellig tafelen zit er dan ook niet bij..
Jildau schreef:Mars schreef:Ik at altijd braaf mn brood op school, haalde hooguit eens een snack in de schoolkantine. Die energyzooi heb ik nooit lekker gevonden
Ik ook. En maar vechten tegen overgewicht. En de klasgenoten die energiedrank, een frikadelbroodje en twee snickers weg werkten waren altijd heel slank.