Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:verootjoo schreef:Het uiterlijk van een pen kan me ook bijzonder weinig schelen eigenlijk
Dat dus. Bovendien zou het enorm hypocriet zijn als ik een punt zou maken van het uiterlijk van een pen, wanneer ik er vervolgens in mijn handschrift wat mee schrijf.
Ineke2 schreef:Marocje alsnog vind ik het dan wel raar dat je broer helemaal niets geeft op een verjaardag en na vragen pas hoort waarom niet. Neem dan iets kleins mee al is een zak snoep en dat je met een grapje zegt “ om op te eten achter je computer” oid
Marocje schreef:Ineke2 schreef:Marocje alsnog vind ik het dan wel raar dat je broer helemaal niets geeft op een verjaardag en na vragen pas hoort waarom niet. Neem dan iets kleins mee al is een zak snoep en dat je met een grapje zegt “ om op te eten achter je computer” oid
Klopt helemaal. Dit had zijn vriendin schijnbaar al vantevoren gezegd maar broertje vond het niet nodig. (Was was dus al bekend van zijn kant). Dan was het idd heel fijn geweest als ie het aangegeven had ipv dit. Maar daarom dus ook fijn dat ik het meteen aankaartte want mijn zoon zat er wel mee (alsof ie vergeten werd). Daarna niet veel beter geworden trouwens want nu voelde ie zich ondankbaar, weet niet wat erger was
Romeo2007 schreef:Mijn schoonmoeder weet al jaren dat ik vanwege medische redenen geen koolzuur en suikerhoudende dranken mag drinken. Als ik langskom heb ik de keuze uit: fanta, dubbelfris of water. Tja, dan maar water. Terwijl ze dan wel elke keer vraagt wat drink je thuis? Maar ze koopt nooit eens wat ik antwoord voor de volgende keer
Mijn schoonbroertje heeft als werk grasmaaien van een golfbaan. Hij zegt zoveel te verdienen dat hij een Ferrari kan kopen. Op de verjaardag van mijn man, zijn broer, gaf hij een doosje zeebanket van de Action van 0,99 cent als enige cadeau. Een geval van opscheppen en gierig tegelijk denk ik
Tiggs schreef:Romeo2007 schreef:Mijn schoonmoeder weet al jaren dat ik vanwege medische redenen geen koolzuur en suikerhoudende dranken mag drinken. Als ik langskom heb ik de keuze uit: fanta, dubbelfris of water. Tja, dan maar water. Terwijl ze dan wel elke keer vraagt wat drink je thuis? Maar ze koopt nooit eens wat ik antwoord voor de volgende keer
Mijn schoonbroertje heeft als werk grasmaaien van een golfbaan. Hij zegt zoveel te verdienen dat hij een Ferrari kan kopen. Op de verjaardag van mijn man, zijn broer, gaf hij een doosje zeebanket van de Action van 0,99 cent als enige cadeau. Een geval van opscheppen en gierig tegelijk denk ik
Een schaalmodel Ferrari zeker?
Heeft je schoonmoeder geen thee of koffie? Of mag je dat ook niet?
havermout schreef:
Romeo2007 schreef:<KNIP>
Miefje schreef:@thirteenn : dat vind ik ook zo raar. Wat is er mis met een reep chocola of een ander goedkoper cadeau? Het gaat toch om het gebaar. Zelfs als hij geen cadeau mee zou brengen zou ik dat niet erg vinden.