Wij krijgen altijd bonnen die we mogen inwisselen bij kraampjes. Bijvoorbeeld de zuivelhoeve, douglas en een bastion stand is er meestal wel. Ook kan je VVV bonnen krijgen, maar vind het wel leuk om te gaan 'shoppen' tussen de kraampjes. Vind het wel een leuk concept, zo kan je in ieder geval iets kiezen wat je zelf leuk en handig vindt.
Daarnaast ga ik dit jaar voor mijn schoonmaakster een kerstpakket samenstellen, ook heel leuk om te doen!
Ik heb de laatste jaren hele leuke paketten gekregen. Met sinterklaas krijgen we altijd een pakketje van de bakker met pepernoten, chocola, marsepein etc.
Geen kerstpakket voor mij als eigen baas, ik heb deze week wel een sintcadeautje en kerstpakketten gekocht voor ons personeel. Ook leuk om uit te zoeken. En om nou een kerstpakket voor mezelf te gaan kopen..
Ik vind de meeste Tony Chocolonely ook niet heel bijzonder, maar ik vind die met stukjes pepernoot wel erg lekker. Ik denk dat dat vooral ligt aan de verhouding chocolade ten opzichte van de pepernoten, ik heb vorige week ook een zakje Chocopepernotenrotsjes gekregen en die vind ik ook erg lekker terwijl chocopepernoten me beduidend minder doen...
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 01-12-17 22:55
Vandaag wezen shoppen en ik zag weer veel te veel leuke dingen langskomen. Ik vind het haast jammer om dit pakket te versturen, zo leuk vind ik 'm zelf.
Goldie
Geplaatst: 02-12-17 10:03
Eenhoorn pantoffels zijn al op... Had echt om 8 uur voor de deur moeten liggen, waren dus mensen die 6 paar mee hadden zei die mevrouw... Aso's