Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
peer2005 schreef:Bedankt! Wat voeren jullie je varkens zoal? Eten varkens ook hooi/kuil/snijmais? En over aanvraag UBN: ik wil de varkens gaan houden vlakbij mijn huis, alleen is dit geen woonadres. Moet ik dan de UBN gewoon op mijn huisadres zetten?
DeMolenhoek schreef:Ai dat is ook zonde! Ik hoop dat je nog een goede uitkomst hebt!
Ik gok dat de thermostaat kapot is. Hij registreert geen temperatuur of vochtigheid meer. Ik vind ook nergens nog wisselstukken. Blijkbaar is er een nieuw model? Maar even nadenken wat ik ga doen... Ik heb iemand waar ik de eitjes naar toe kan brengen. Maar met de controles hier op de weg durf ik het niet.
Lizy: Lief dat je het vraagtIk heb 2 konijnen uitgerekend voor zaterdag en eentje voor volgende maandag. 1 is druk bezig met een nest te bouwen maar dat deed ze ook toen ze schijnzwanger was. Ik durf er niets over te zeggen of ze drachtig is of niet
De lammetjes doen het goed. Het lijkt momenteel beperkt te blijven tot 1 ooi en 1 lam (hout vasthouden!) Had jij overigens ook geen konijnen cadeau gekregen bij het huis?
Ik moet ook nog wat uitzoeken bij de kippen. Van 6-8 eieren per dag heb ik sinds een week nog maar 3 per dag
DeMolenhoek schreef:Is mijn eigen fout helaas. Iets te grondig gepoetst waarbij er blijkbaar water op de printplaat is gekomen. Niet gezin, ik steek hem in. Knetteren en een verbrande geurHij doet nog wel iets maar blijft op 0.0 temperatuur en 0 vochtigheid staan. Ik kan hem wel instellen maar hij springt niet meer aan. Dom van mij. Had hem beter voor de zekerheid eerst een dag laten drogen.
Marcella schreef:Hekje van 1 meter hoog zal toch wel genoeg zijn om grote maat kippen binnen te houden.