Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:44

Berdien schreef:
Ik snap dat afwachtende niet zo.. je kunt er zelf toch ook over beginnen? Ik vind het zo passief om maar af te wachten tot een man ergens mee komt. Als je het leuk lijkt om met hem om date te gaan, vraag hem dan mee :D En als daar geen/niet voldoende reactie op komt, dan is het ook maar direct duidelijk.

Ook wanneer hij heeft afgezegd? Dat vind ik vooral lastig. Wil niet achter iemand aan blijven lopen als diegene niet geïnteresseerd meer is, maar vind het lastig peilen of iemand gewoon druk is/niet lekker in zijn vel zit of dus niet geïnteresseerd.

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:49

Ja, ook dan. En één keer er naar vragen is er toch niet achteraan blijven lopen? Lijkt mij prettiger om te weten waar je aan toe bent dan om maar af te wachten of hij wel of niet nog met wat komt.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 11:54

Volgens mij op een woensdag afgesproken om de zondags te daten, de vrijdags en zaterdags amper van hem gehoord, dus zaterdagavond een appje gestuurd. Toen zei hij sorry voor de radio stilte maar ik kan morgen niet.

Hij geeft nu ook wel aan vrije dagen te hebben maar over afspreken begint ie niet.

Qua appen is hij heel geintresseerd dus ik zou denken dat je (hij dus) dan toch weer een andere datum probeert te plannen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:05

Jup heb t eens met berdien :)
Mannen vinden t ook aantrekkelijk als je zelf wat toenadering zoekt is mijn idee. Zo was ik bij mijn date diegene die er over begon en diegene die mijn nummer gaf om te appen. Hij heeft al vaker gezegd dat die dat juist aantrekkelijk vind :+
Dus kom op vrouwen!!!! Beetje het voortouw nemen! Als je wat wil moet je t zelf pakken

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:15

Mlies denk maar zo: waarschijnlijk had je hem in je hoofd al helemaal voorgesteld en in het echt is het dan toch altijd nét (of helemaal) anders. Ik heb dit weekend geleerd dat je vooral niet lang moet appen. 'Hoi, hoe is het?' en dan afspreken :+

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:26

De 1e x was t dus van mijn kant gekomen dat ik aangaf wel erg benieuwd naar hem te zijn en hij stemde daar meteen mee in.

Hij gaf ook aan het jammer te vinden dat hij het moest afzeggen, dan zou je toch verwachten dat hij opnieuw wil afspreken?

Het is niet dat ik niet durf te vragen ofzo maar ik krijg niet het idee dat hij nog graag wil. En ik begin het nu ook wel prima te vinden :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:33

Ik zou dan gewoon een opmerking maken: gaan we nog een date plannen of niet?
Maarja ik ben dan ook wel echt niet subtiel is dat soort dingen _O-

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:48

Heb nu gevraagd of hij nog zin had om een keer te meeten. Ben benieuwd wat ie antwoord. Heb iig nog een andere match die wel geïnteresseerd is en wil afspreken :) Woont alleen verweg haha.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:57

Ik werd eind augustus een match met mijn vriend en toen poos gekletst en elkaar verwijderd. Toen eind september toch weer een match en geappt tot laatste weekend oktober en toen gingen we daten. En het viel helemaal niet tegen. :D Dus dat kan best.. Als het wel tegenvalt dan gebeurt dat ook wel na kort appen denk ik.

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 12:58

Ik kreeg alle cadeautjes na de date pas hoor dus als misliep kon die zo mee naar huis nemen zonder ik wat merkte:p ik hoefde het ook niet persee maar het gebaar dat er achterzit vind ik wel erg leuk. En was ook bij date 1 duidelijk dat we elkaar zagen zitten dus dan anders ook denk ik

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:01

Jildau schreef:
Ik werd eind augustus een match met mijn vriend en toen poos gekletst en elkaar verwijderd. Toen eind september toch weer een match en geappt tot laatste weekend oktober en toen gingen we daten. En het viel helemaal niet tegen. :D Dus dat kan best.. Als het wel tegenvalt dan gebeurt dat ook wel na kort appen denk ik.

Huh jullie waren een match maar verwijderd? Waarom als ik vragen mag?? Want daarna toch hem weer tegengekomen met swipen? :D
Wel een apart verhaal en leuk om aan je kleinkinderen later te vertellen :')
"Ja oma zag hem eerst niet staan, maar kwam hem toen toch weer tegen" _O-

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:04

hyppolyte schreef:
Bloemen vind ik zo verschrikkelijk, ik waardeer het gebaar hoor, maar das aan mij niet besteed :n

Reminds me dat ik mijn cactussen nodig eens water moet geven. :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:07

Hahahah mirthlee _/-\o_ bij mij blijven bloemen ook nooit leven

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:10

Yonker schreef:
Jildau schreef:

Huh jullie waren een match maar verwijderd? Waarom als ik vragen mag?? Want daarna toch hem weer tegengekomen met swipen? :D
Wel een apart verhaal en leuk om aan je kleinkinderen later te vertellen :')
"Ja oma zag hem eerst niet staan, maar kwam hem toen toch weer tegen" _O-

Ik sprak met twee en die ene was wat meer van het appen dus daar had ik al meer mee gesproken en ook al mee afgesproken. Met vriend eerst gewoon gezellig gekletst maar vooral 's avonds paar berichtjes en meer niet. Toen vroeg hij op een gegeven moment om eens af te spreken maar zei ik eerlijk dat ik al aan het daten was met iemand en het niet eerlijk vond om met twee tegelijk te daten. Hij zei dat hij geen zin had in tweede keus zijn dus hij heeft mij verwijderd en ik heb Tinder helemaal verwijderd. Toen mijn dates met die eerste jongen steeds moeizamer verliepen (die was niet zo serieus en nooit tijd enz) heb ik Tinder weer opnieuw geïnstalleerd en nieuw account en ben ik opnieuw begonnen met swipen en kwam ik hem weer tegen. Dus goede kant op geswiped en hij dus ook en zo kwamen we weer aan de praat. Toen wel gedate, beste keus ooit. :D Sindsdien onafscheidelijk en mega verliefd!
Laatst bijgewerkt door Jildau op 20-03-17 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:11

Haha wat grappig :')
Wou die blijkbaar dus toch tweede keus zijn :j _O-

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:13

Yonker schreef:
Haha wat grappig :')
Wou die blijkbaar dus toch tweede keus zijn :j _O-

Op dat moment was hij geen tweede keus meer. Hij wilde gewoon ook niet daten terwijl ik al met een ander aan het daten was. Hij had er geen zin in dat ik pas met hem wilde afspreken als die andere eens niet kon en dat zou ik zelf ook absoluut niet willen. Dus we hebben pas afgesproken toen er helemaal niemand meer in the picture was verder. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:15

Hahaha ja, nou toch fijn dat je hem dan weer tegenkwam :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 13:22

Het heeft zo moeten zijn.. <3

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:08

Wel fijn hem dan daarna toch weer tegen te komen!

Ik ben dit weekend voor het eerst mee geweest naar de voetbal. En had het absoluut niet verwacht, maar je vent bloedserieus zien staan vlaggen langs de zijlijn is echt onwijs sexy :') Al ga ik denk ook niet klagen als die straks weer groen licht heeft om het veld in te gaan. Was voor herhaling vatbaar, maar kan een potje voetbal sowieso wel waarderen. En voor wat hoort wat, dus meneer ook gezellig mee naar stal gesleept. Hij heeft echt niks met paarden, dus was positief verrast hoe die heel gesprek met een paard stond te voeren en vroeg of die er eentje binnen moest zetten :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:16

ijslanders zijn zo leuk voor niet- paardenmannen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:20

Mijn zanderige ijsco haarbal had enkel oog voor de hooibak :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:20

Waarom per se IJslanders? Ik weet wel dat jullie (Alja en idinn) ze alle twee leuk vinden, want dat staat in je onderschrift. Maar niet-paardenmannen?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:23

Ik gok omdat ze niet zo groot zijn :Y)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:29

musiqolog schreef:
Waarom per se IJslanders? Ik weet wel dat jullie (Alja en idinn) ze alle twee leuk vinden, want dat staat in je onderschrift. Maar niet-paardenmannen?

zijn niet zo groot en makkelijk in de omgang...
ik heb mijn drie paarden aan huis staan dus een toekomstige man krijgt er meer mee te maken dan dat ze ergens op stalling staan.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-17 15:32

Paarden, tsja.. ze hoeven het niet leuk te vinden, maar wel te accepteren.
Ik vind het belangrijker dat hij met mijn honden over weg kan.
Heb er 3, en ergens anders zo ff blijven slapen ofzo dat gaat gewoon niet en ja ik moet er ook mee te wandelen. Maar dat dit ook wel goed geloof ik :)