Bij een collega in Hellevoetsluis onweert het ook al. Het komt hier denk ik met 20 minuten over
4EverHobbes
Geplaatst: 19-07-17 12:11
Buh, ik wil pas noodweer als ik klaar ben met werken... 17 uur. Eerder heb ik geen tijd
Pluizebolpum
Geplaatst: 19-07-17 12:21
Nah, mijn buurtjes hebben hun badje weer vol laten lopen, dus het zal hier vanmiddag ook wel gaan rommelen. Weet niet wát voor een radar zij hebben, maar het is elke keer raak. Vooralsnog wel wat bewolking maar geen Grote Woeste Wolken.
Belgenbroertje, die ergens in de buurt van poetser zit, had het idd ook al over een fikse bui.
Zo wat een donkere luchten al hier ist nog zonnig maar wel bewolkt
Froukje_J
Geplaatst: 19-07-17 12:39
Waar ik het vanochtend nog erg fris vond word het me nu toch vies heet bah... Hoop dat het vanavond wat mee gaat vallen wij zouden naar het zwembad...(wel overdekt) friesland/ferwert
Ik heb vanmorgen vroeg al gelijk de beestenboel gedaan. Weide en paddock uitgemest ed. Werd al heel snel warm! En zit nu in mijn afgesloten bunker. (Alles pot dicht gedaan). Moet straks nog wel ff de parasol enzo inklappen voordat de gekkigheid hier komt. En misschien nog wat kinderspeelgoed opruimen, voordat dat straks overal in de straat ligt Oh oliebol, en net dat ik dat typ denk ik aan de trampoline. Die al eens eerder 50 meter verderop in de weide lag aan puin. Ik kan dat ding niet in mijn eentje verplaatsen.... ojeee.
mvdende
Geplaatst: 19-07-17 12:42
Ja kan kloppen dat die buiten over Rotterdam gaat. Hier missen we hem net. Letterlijk 3 druppels gehad