Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:Nayomie schreef:Ja iets in die zin. Ik weet niet precies hoe het zat, maar íets bij syntus qua bussen zou tijdelijk zijn van wat ik gehoord heb.
Ik denk dat je doelt op het type bus. Ze moeten het complete wagenpark upgraden maar daar was geen tijd voor omdat cxx dwars lag.
Nayomie schreef:Oke ik vraag me af wat we met die klachten willen? Nieuwe dienstregeling is voor iedereen gewoon wennen, ook voor de chauffeurs. Dat zijn ook mensen
Marjoow schreef:Nayomie schreef:Oke ik vraag me af wat we met die klachten willen? Nieuwe dienstregeling is voor iedereen gewoon wennen, ook voor de chauffeurs. Dat zijn ook mensen
Hier in Leusden is er onwijs veel verzet. Vanuit de gemeente en ook vanuit het volk zeg maar. Zijn al protesten geweest zelfs.
Het is nu gewoon ruk. De helft van het dorp heeft helemaal GEEN verbinding meer met de bus, meerdere verzorgingstehuizen die nu helemaal geen busdienst meer hebben...
Nayomie schreef:Marjoow schreef:Hier in Leusden is er onwijs veel verzet. Vanuit de gemeente en ook vanuit het volk zeg maar. Zijn al protesten geweest zelfs.
Het is nu gewoon ruk. De helft van het dorp heeft helemaal GEEN verbinding meer met de bus, meerdere verzorgingstehuizen die nu helemaal geen busdienst meer hebben...
Ja, dan snap ik het. Dat is ook niet zoals het hoort, daar zou ik dan wel een klacht over indienen.
Maar hoe sommigen reageren, komt over als voor ieder wiswasje een klacht indienen, en dat lijkt me nu ook weer niet nodig.
corine1981 schreef:Klopt, eind januari komt weer een aangepaste winterdienst, maar of de NS zijn grote aanpassingen ook haar herzien vraag ik me af.
En JUIST over gewijzigde routes welke het volk niet dienen zou er geklaagd moeten worden!! Soms wordt er nog geluisterd naar de klant, in ieder geval niet naar ons
MoriMann schreef:De nooddienst is toch 'alle treinen schrappen omdat het KNMI heeeeeel misschien een vlok sneeuw verwacht'?![]()
TerraHowrse schreef:Ja, was 2 week geleden ook mooi. weer 1 blaadje op het spoor en doei trein![]()
En nu is het blijkbaar leuk om alle nummertjes op de bussen te gaan verwisselen
Nayomie schreef:TerraHowrse schreef:Ja, was 2 week geleden ook mooi. weer 1 blaadje op het spoor en doei trein![]()
En nu is het blijkbaar leuk om alle nummertjes op de bussen te gaan verwisselen
Ja en op Groningen CS ook de staplekken bij de haltes zijn veranderd. Volgende keer dus 2x kijken of ik wel de goede bus neem