Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:54

Ik durf niet te huilen tijdens een film in het bijzijn van mijn vriend.
Ik moet dan ook altijd regelmatig "even plassen".

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 21:56

MayDayParade schreef:
Mijn ex en ik zijn nog verliefd op elkaar, maar om de een of andere reden kan hij niet met me samen zijn. En dat doet pijn.

mies_dummy schreef:
Ik heb vandaag mijn relatie verbroken en ik was eerst vrij zeker van mijn zaak, maar voel me nu toch zwaar poedersuiker ...

Wil jullie allebei heel veel sterkte wensen :(:)

confession: ik ben stiekem heel trots op mezelf dat ik vanavond toch nog anderhalf uur aan mn pws gewerkt heb ondanks dat ik echt geen zin had
confession 2: ook ik heb snel een blik op de titel geworpen om te kijken of ik confession wel goed geschreven had hihi

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:11

confession : Ik deed het tegenovergestelde van wat de arts me aanraadde en ik loop weer helemaal zuiver

confession 2 : ik wil het verleden terug halen door tegen iemand te praten, maar ik weet dat het beter is dat ik hem met rust laat en gewoon verder ga maar blijf er maar tussen hangen... -O-

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:15

Ik weet 2 dingen over mensen uit mijn omgeving die mij in goed vertrouwen vertelt zijn. En het kost me zoveel moeite mijn mond te houden. :') het ligt op het puntje van mijn tong om het aan mijn vriend naast me te vertellen. :')

Marietje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:22

Emmaa_ schreef:
BaileyMix schreef:
Het is €200 p.p. dan? Terwijl je daar niet eens meer woont... Lekker! Zijn de kosten ook wel alleen van de periode dat jij daar gewoond hebt? Dat je niet aan het betalen bent voor de maanden dat jij al weg was o.i.d.

Edit: En foei :')

Nee, het is echt voor een jaar.. En zij geven aan dat ze ook ongeveer 200 euro per persoon hebben betaald. Ik probeer het al een hele tijd aan te vechten, maar ik kreeg vandaag een 'dwangbevel in naam van de Koning' op de mat die ik binnen twee dagen na dagtekening (gisteren) moest betalen, dus heb ervoor gekozen om het maar gewoon te doen. Anders blijf ik achter de feiten aan lopen en heb ik straks een incassobureau achter me aan..

Je kunt als student vaak kosten als waterschapslasten en gemeentelijke heffingen laten kwijtschelden. Is even het googlen waard!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 23:24

Doubtless schreef:
Confession: Ik snap niets van mensen die in kinderachtige shirts slapen. Ik snap gewoon niet waarom. Vraag me ook serieus af of je die draagt in bijzijn van (mannelijk) gezelschap.

Ja, mannelijk gezelschap. Mijn kat <<)

MorganeR schreef:
Confession: ik wil die trui zien, en het liefst nog weten waar je m vandaan hebt :Y)

Even van Google geplukt:
http://img.2dehands.be/f/normal/2035901 ... aat-40.jpg
Van de H&M maar al van 2 jaar geleden ofzo helaas! Hij is heerlijk warm :D

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 00:35

Emmaa_ schreef:
Emmaa_ schreef:
Pff hier nog een confession. Kreeg een paar weken geleden ineens een brief binnen dat ik 200 euro gemeente en waterschapsbelasting moet betalen, terwijl ik er altijd vanuit ben gegaan dat dat betaald werd door de huisbaas (woon in een studentenhuis). Heb toen met m'n vader afgesproken dat hij het zou betalen, maar hij heeft er verder niks meer over gezegd. Nou heb ik twee dwangbevelen binnen gekregen die ik binnen 2 dagen moet betalen, en zit ik dus met tranen in m'n ogen m'n vader te appen of hij het alsjeblieft wilt overmaken. Ik weet dat hij gezegd had dat hij dat zou doen maar het voelt alsnog niet helemaal eerlijk :o

Ik woon op dit moment niet meer in dat huis. Mijn oude huisgenoten hebben contact gehad met de huisbaas en die heeft besloten dat wij het zelf moeten betalen. Hij woont ook in Duitsland, vandaar dat we de brief thuis hebben gekregen in plaats van bij hem thuis. Mijn nieuwe huisbazen betalen het wel, wij krijgen de brieven ook niet zelf binnen.. Die worden gewoon bij hem bezorgd.

Achteraf flink genaaid dus. Niemand heeft me van tevoren verteld dat ik ook nog 200 euro per jaar mocht dokken voor gemeente en waterschap.

Dat kreeg ik laatst ook. Van mijn oude huisgenoot, of ik even bijna 200 euro wilde dokken. Nog fikse ruzie over gehad. Ik ga als ik 385 euro huur betaal ervan uit dat dat er bij zit. Dus hij zei: maar het staat in je contract. Jammer voor hem dat ik die nooit getekend heb :) dus ik betaal niet en voel me er ook niet schuldig over! Helaas zie ik hem morgen wel weer voor het eerst na al dit gedoe :o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 00:44

Ik heb tegen mijn moeder gezegd dat ik haar ovenschotel lekker vond.Maar het was echt niet lekker.

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 05:11

Ik ben er niet trots op, maar... ik lig al twee dagen Pretty Little Liars te binge-watchen. Stinkend in m'n bed. Ik ben bij seizoen 2 aflevering 19 in 2 dagen, om maar een idee te geven.

I need help :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:50

Ik had gister een feestje en heb veel t veel gedronken. Heb daar nu ongelofelijk spijt van. Wil eigenlijk school skippen :Y) maar stiekem wil ik juist naar school om te vertellen hoe gaaf t was. Mag t bedrijf ook niet op fb/ internet zetten dus daar gaat je coole status ook meteen. :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:52

Ik geniet er stiekem wel van dat een meid mijn vriend voor zich probeert te winnen :o

En vooral als ze een flirt opmerking maakt en daarna iets zegt van niet aan je vriendin vertellen.. terwijl ik gewoon op bank aan meelezen ben :')

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:55

Sannert schreef:
Ik weet 2 dingen over mensen uit mijn omgeving die mij in goed vertrouwen vertelt zijn. En het kost me zoveel moeite mijn mond te houden. :') het ligt op het puntje van mijn tong om het aan mijn vriend naast me te vertellen. :')

Nou, ik vind dus dat het kan, een geheim van iemand delen met mijn man, per slot van rekening delen we zowat alles samen, dus dan ik moeten zwijgen over wat me bezig houdt, het geheim van een ander! Uiteraard blijft het onder ons 2!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:58

Ik ben met iemand vrij serieus aan het date.
Echt een heeeele leuke jongen.

Nu heeft mn ex dat zaterdag ontdekt en doet in eens heeeeel erg zn best om mij voor hem te winnen want hij mist me eigenlijk toch wel heeeeeeel erg.

En ik laat hem nog extra zn best doen terwijl ik hem absoluut niet meer terug wil :wave: ..

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:52

AngeliqueB schreef:
Sannert schreef:

Nou, ik vind dus dat het kan, een geheim van iemand delen met mijn man, per slot van rekening delen we zowat alles samen, dus dan ik moeten zwijgen over wat me bezig houdt, het geheim van een ander! Uiteraard blijft het onder ons 2!

mijn vriend boeit het totaal niet. Hij wil het niet eens weten. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:06

AngeliqueB schreef:
Sannert schreef:

Nou ik vind dus dat, dat echt niet kan....
Als ik wat aan mijn beste vriendin (in goed vertrouwen) vertel dan blijft dat tussen ons, en dat weet ik ook. Haar vriend is ook een vriend van mij..... en ik zou dat dus echt niet chill vinden, ik vertel het niet voor niets in goed vertrouwen.... Heb ook zo'n vriendin die wel alles deelt met haar man (en waarvan ik wel eens opmerkingen van haar man heb gehad, waarvan ik dacht hmmm) en met haar deel ik dus ook echt niet meer vertrouwelijke dingen. Anders zou ik het toch wel aan hem vertellen als ik het met hem wil delen?

Confession: ik ben ontzettend moe.... en zeg altijd tegen mezelf dat ik op tijd naar bed moet maar het lukt gewoon weg niet :=

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:17

Ligt ook aan de man denk ik. Ik kan alles delen met mijn vriend en die zal nooit een opmerking maken richting die vriendin dan, of tegen andere.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:48

Maar dan nog zou ik het niet fijn vinden als dingen die ik in vertrouwen vertel en wil dat niemand ze weet alsnog bij hem terecht komen.... ook al weet ik het niet. Dan kan ik het net zo goed op internet zetten, maar dat doe je ook bewust niet ;)
maar goed das mijn mening..... weet gelukkig ook dat het bij mijn vriendinnen niet gebeurd, hebben het wel eens erover gehad.

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 09:53

Yonker schreef:
Maar dan nog zou ik het niet fijn vinden als dingen die ik in vertrouwen vertel en wil dat niemand ze weet alsnog bij hem terecht komen.... ook al weet ik het niet. Dan kan ik het net zo goed op internet zetten, maar dat doe je ook bewust niet ;)
maar goed das mijn mening..... weet gelukkig ook dat het bij mijn vriendinnen niet gebeurd, hebben het wel eens erover gehad.

Daar ben ik het ook mee eens. :j
maar het zijn geen dingen die nooit iemand mag weten. Eentje weet iedereen over een week of twee of zo en de ander zal ook niet voor altijd geheim blijven, maar tot dan mijn mond houden is wel even op mijn tanden bijten. :')

OliLau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:40

Confession: Ik zat in de trein naar school maar ben waar ik moest overstappen 'per ongeluk' overgestapt in de trein terug.. Oepsie

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 13:14

Ik ben gék op een collega, maar houd hem op afstand omdat hij een vriendin heeft.
Mis het contact alleen verschrikkelijk en moet mezelf echt inhouden een berichtje te sturen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:21

OliLau schreef:
Confession: Ik zat in de trein naar school maar ben waar ik moest overstappen 'per ongeluk' overgestapt in de trein terug.. Oepsie

Ik zeg ook wel is dat de metro niet kwam als ie een minuut te laat is... :o

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:32

Ik heb net twee zakjes cupasoup in een bekertje gedaan met water :))

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:10

Mijn lunch was een groot stuk boterkoek.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:10

Ik heb nog geen lunch gehad. :')
Ben te lui om naar de winkel te gaan en ik ben niet echt fit. :n

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:41

Ik ben nu een beetje misselijk.