sureido schreef:klik
Deze was het, hij hing toen aan een paspop en vond het voor een jurkje te duur.. Daarna wel een leren jasje van Arma gekocht
Ik was het topic aan het doorlezen en klikte op de link. Hij is nu in de aanbieding voor 60 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:klik
Deze was het, hij hing toen aan een paspop en vond het voor een jurkje te duur.. Daarna wel een leren jasje van Arma gekocht
Wendy1978 schreef:Oh maar een huis en auto zijn natuurlijk nog toffer als designer spul Maaik
Oh wel super leuk Londen, hoe lang ga je Iris, gewoon weekendje?
Wij gaan in mei 4 dagen naar Barcelona, lijkt me ook zo gaaf (echt nog nooit geweest)
Voor de mensen die er wel zijn geweest... Is het daar beetje leuk shoppen ook, naast sightseeing?
Wendy1978 schreef:Oh maar een huis en auto zijn natuurlijk nog toffer als designer spul Maaik
Oh wel super leuk Londen, hoe lang ga je Iris, gewoon weekendje?
Wij gaan in mei 4 dagen naar Barcelona, lijkt me ook zo gaaf (echt nog nooit geweest)
Voor de mensen die er wel zijn geweest... Is het daar beetje leuk shoppen ook, naast sightseeing?
Maaike_Melis schreef:miesie schreef:Maaike_Melis schreef:Leuk om hier weer wat te lezen!
Ik zou ook graag een chanel tas willen maar nu ik een auto heb gekocht en daarnaast een huis met inrichting is daar nog weinig voor over haha.
Toch spannend iris om zoiets mee te nemen vind ik altijd. Maar om hem eeuwig in de kast te laten liggen is die ook niet voor. Wel fijn dat je gewoon een goede reisverzekering hebt!
Leuk Maaik, wat voor auto heb je gekocht?
Een skoda fabia in diesel uitvoering. Voor mijn werk rij ik 100 km op een dag en 1-2 keer in de maand naar Groningen richting mijn ouders tikt ook wel aan met een retour van 500 km. Heb hem nu zo'n 3 maanden en heb al bijna de 10000 aangetikt.
Maar auto's zijn niet goedkoop ben ik nu wel achter. Moest gelijk alweer een service beurt Enzo
KMF schreef:Zo is mijn LV sjaal een keer niet teruggegeven bij een restaurant, wat ik dus niet door had. Stom!
En daarna maar denken waar is die sjaal nu... Nooit meer terug gezien natuurlijk.
KMF schreef:Haha nee helaas, eigen risico je kent het wel. Maar ik ben weer wat wijzer
Nee scheelt niet veel inderdaad. Ach kijken in de grote warenhuizen is ook alleen al leuk!
KMF schreef:ja heb nog nooit een lv sjaal voor dat geld gezien.
Snap trouwens ook niet hoe je die krengen zo netjes kunt houden
Tas uitgesteld naar 15 feb, mehhhhh ben hier zo slecht in. In staat te annuleren haha