Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Ik kom ook even binnen vallen... ik las al even mee, omdat het er aan zat te komen. We hebben twee jaar een relatie gehad en houden nog steeds veel van elkaar, maar we hebben een aantal verschillen die het niet altijd makkelijk maken. We waren gewoon goede vrienden, maar een relatie is denk ik niet waar wij in bij elkaar horen.
Vorige week besloten elkaar even wat afstand te gunnen, nu besloten er definitief een punt achter te zetten. De meeste pijn deed het vorige week, maar ook nu doet het me nog wel veel. Al zie ik ook wel in dat het beter is. Wat ontzettend kl*te en lastig...
Valerie, jij ook veel sterkte. Zeven jaar is ook lang...
taartjee schreef:Afgelopen paar dagen is het bij mij best goed gegaan, totdat ik vanochtend wakker werd na een droom waarin ex dus afstand nam om te kunnen regelen dat we zouden gaan trouwen. Hij had alles in de puntjes geregeld en ik werd naar de locatie gebracht waar het zou gebeuren. Sta je daar blij en zoenend in je droom en dan word je wakker en besef je dat het allemaal een droom is geweest.
Ben nu weer sinds 6 dagen aan het huilen omdat ik weet dat dit nooit zal gebeuren. Niet zo heftig als de eerste paar dagen maar het doet wel weer echt pijn om zo poedersuiker wakker te worden.
taartjee schreef:Jeetje Valerie, 7 jaar is wel echt heel lang! Ook vanuit mij heel veel sterkte!
Jij ook heel veel sterkte Hhilde!
Afgelopen paar dagen is het bij mij best goed gegaan, totdat ik vanochtend wakker werd na een droom waarin ex dus afstand nam om te kunnen regelen dat we zouden gaan trouwen. Hij had alles in de puntjes geregeld en ik werd naar de locatie gebracht waar het zou gebeuren. Sta je daar blij en zoenend in je droom en dan word je wakker en besef je dat het allemaal een droom is geweest.
Ben nu weer sinds 6 dagen aan het huilen omdat ik weet dat dit nooit zal gebeuren. Niet zo heftig als de eerste paar dagen maar het doet wel weer echt pijn om zo poedersuiker wakker te worden.