tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:30

Ongelukkig in relatie, uit elkaar aan het groeien. Veel discussies. Zo waren er nog wel aantal dingen

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 22:57

Sterkte Valerie! :(:)

Denk dat hij je sowieso eerst moet gaan vertrouwen Calipso..

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 23:27

Hij zegt dat hij dat kan als ik het zeg, alleen zeg ik het niet omdat ik niet "weer" iemand wil teleurstellen en nog te veel aan mezelf denk ik mijn ogen...

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 15:58

Toch een raar gevoel, vandaag langzaam mijn spullen aan het inpakken om weer bij mijn ouders te gaan wonen.
Dan kom je ineens achter hoeveel je eigenlijk hebt

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 08:41

Ik ken het Valerie :')
Heb destijds ook heel veel bij mijn ex gelaten..
Wel gelukt met alles?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:25

Ik doe kleine beetjes per keer. Kom niets kwijt bij mijn ouders. Slaapkamer is al leeg en ben nu met woonkamer begonnen.

Moet dingen te koop gaan zetten en uitzoeken wat weg kan.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:26

Hoe gaat het verder met je?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 14:58

Ben kapotter dan ik had durven denken. Het zat er al 1 jaar aan te komen maar nu het moment daar is ben ik toch wel gesloopt.

Heb gelukkig mijn werk nog iedere dag wat voor afleiding zorgt. Maar vrienden heb ik helaas niet echt. Althans alleen wanneer het hun uitkomt en niet nu ik hun nodig heb.zit er ook over te denken om een deel van de spullen hier te laten staan. Sommige dingen echt geen behoefte aan om te houden.

Helaas zijn de mensen waar ik het aan vertel zo dat ze mij/ons niet geloven dat het echt over is. Die zeggen gelijk jullie kunnen niet zonder elkaar en komen wel weer bij elkaar.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:04

:(, dat zijn echt rot reacties … Sterkte <3 Maar geef het wel de tijd om het te verwerken.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:05

Dan zou ik ze lekker laten staan Valerie..
Dat is wel balen, afleiding zoeken kan heel fijn zijn.

Dat herken ik maar al te goed Valerie.
Toen mijn relatie na drie jaar uitging (5 jr geleden) was ook iedereen ervan overtuigd dat het goed zou komen.
Ik wilde dat destijds ook (had het wel zelf uitgemaakt maar hield nog van hem) en dat gaf alleen maar valse hoop.
Dat was juist verschrikkelijk slopend..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:10

Bij mij waren de reacties ook alleen maar "neeee dat had ik nou nooit verwacht!", "oh jullie komen wel weer bij elkaar" en "jullie uit elkaar?! Dat kan echt niet!"

Heel vervelend op dat moment :(:) Maar probeer ze, hoe moeilijk ook, wel naast je neer te leggen. Echt niemand behalve jullie hebben daar wat over te zeggen namelijk!

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 18:14

Tijd geef ik het sowieso. Zal hem nog regelmatig zien aangezien we samen een konijn hebben waar ik ook voor zorg wegens zijn wisselende diensten. Als het afkoelt komt het konijn naar mij toe.

Ben nu weer daar in huis, hij is werken en ik ben weer spullen aan het inpakken.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 19:17

Ik kom ook even binnen vallen... ik las al even mee, omdat het er aan zat te komen. We hebben twee jaar een relatie gehad en houden nog steeds veel van elkaar, maar we hebben een aantal verschillen die het niet altijd makkelijk maken. We waren gewoon goede vrienden, maar een relatie is denk ik niet waar wij in bij elkaar horen.

Vorige week besloten elkaar even wat afstand te gunnen, nu besloten er definitief een punt achter te zetten. De meeste pijn deed het vorige week, maar ook nu doet het me nog wel veel ;(. Al zie ik ook wel in dat het beter is. Wat ontzettend kl*te en lastig...

Valerie, jij ook veel sterkte. Zeven jaar is ook lang...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:11

Hhilde schreef:
Ik kom ook even binnen vallen... ik las al even mee, omdat het er aan zat te komen. We hebben twee jaar een relatie gehad en houden nog steeds veel van elkaar, maar we hebben een aantal verschillen die het niet altijd makkelijk maken. We waren gewoon goede vrienden, maar een relatie is denk ik niet waar wij in bij elkaar horen.

Vorige week besloten elkaar even wat afstand te gunnen, nu besloten er definitief een punt achter te zetten. De meeste pijn deed het vorige week, maar ook nu doet het me nog wel veel ;(. Al zie ik ook wel in dat het beter is. Wat ontzettend kl*te en lastig...

Valerie, jij ook veel sterkte. Zeven jaar is ook lang...

Veel sterkte, helemaal niet fijn :(:) Gaan jullie vrienden proberen blijven?

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 20:45

Ja. Nu eerst even rust en afstand voor ons allebei, dat wel. Hij wilde vanavond even videobellen en donderdag misschien wandelen, maar dat lijkt me nog beter van niet. Eerst even mentaal wat afstand creëren en dan komt dat wel weer. We hebben een enorm leeftijdsverschil van 27 jaar waar ik me geregeld wel druk over maakte en maar niet teveel aan dacht. Ik ben vrij volwassen voor mijn leeftijd dus we merkten er weinig van, maar je denkt dan toch soms aan, over twintig jaar is hij niet meer zo fit als ik dan ben... Dan ben ik begin veertig, hij begin zeventig... En tien jaar daarna moet ik hem verzorgen in het verzorgingshuis. We zouden nooit samen oud geworden zijn. En dat maakte me altijd ook wel verdrietig... Dus die 'last' is van mijn schouders. Ik merk sowieso dat ik wel 'oké' ben, op de tranen na. Ik moet huilen om alle mooie en leuke dingen die we samen hebben gedaan, maar kijk ook al wel wat vooruit. Misschien doe ik dat om de pijn wat te verzachten, dat weet ik niet. Maar het werkt wel.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:14

Sterkte Hilde :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:17

Sterkte Hilde. Je hoeft maar te kikken en ik mail Man Bijt Hond voor het nummer van Lytse Frans.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:03

lieveli schreef:
Sterkte Hilde. Je hoeft maar te kikken en ik mail Man Bijt Hond voor het nummer van Lytse Frans.

Hahaha! Zo aantrekkelijk... maar, nee.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:46

Heel veel sterkte meid. Moedige beslissing maar ik denk wel de beste voor jullie beide. Dikke knuffel!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-18 19:56

Dat denk ik ook... voelde me gisteravond nog heel rot, vandaag alweer wat beter. Heb het wel geaccepteerd denk ik, ook door de nadenktijd die we hadden.

Gaat hij vandaag appen dat hij het zo moeilijk vindt... dat hij niet kan stoppen met van me te houden... Dit is zijn keus en nu maakt hij het zo alleen maar moeilijker. Ik snap zijn gevoel, maar wil mezelf ook beschermen. Weer verzoenen zou een makkelijke methode zijn, maar dat zou op de langere termijn nooit werken.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:06

Jeetje Valerie, 7 jaar is wel echt heel lang! Ook vanuit mij heel veel sterkte!

Jij ook heel veel sterkte Hhilde!

Afgelopen paar dagen is het bij mij best goed gegaan, totdat ik vanochtend wakker werd na een droom waarin ex dus afstand nam om te kunnen regelen dat we zouden gaan trouwen. Hij had alles in de puntjes geregeld en ik werd naar de locatie gebracht waar het zou gebeuren. Sta je daar blij en zoenend in je droom en dan word je wakker en besef je dat het allemaal een droom is geweest.
Ben nu weer sinds 6 dagen aan het huilen omdat ik weet dat dit nooit zal gebeuren. Niet zo heftig als de eerste paar dagen maar het doet wel weer echt pijn om zo poedersuiker wakker te worden.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 11:22

Goed dat je dat beseft Hilde, als je dat nu al weet..

Dat zijn de meest rottige momenten Taartjee :(:)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 12:46

taartjee schreef:
Afgelopen paar dagen is het bij mij best goed gegaan, totdat ik vanochtend wakker werd na een droom waarin ex dus afstand nam om te kunnen regelen dat we zouden gaan trouwen. Hij had alles in de puntjes geregeld en ik werd naar de locatie gebracht waar het zou gebeuren. Sta je daar blij en zoenend in je droom en dan word je wakker en besef je dat het allemaal een droom is geweest.
Ben nu weer sinds 6 dagen aan het huilen omdat ik weet dat dit nooit zal gebeuren. Niet zo heftig als de eerste paar dagen maar het doet wel weer echt pijn om zo poedersuiker wakker te worden.

:(:)
Is denk ik ook je onderbewustzijn die gewoon dingen aan het verwerken is, maar stom is het wel...

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 13:04

taartjee schreef:
Jeetje Valerie, 7 jaar is wel echt heel lang! Ook vanuit mij heel veel sterkte!

Jij ook heel veel sterkte Hhilde!

Ik heb de eerste 3 maanden van die dromen gehad, maar het wordt vanzelf beter!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 14:58

Dank jullie wel! Voelde me de laatste paar dagen eigenlijk best goed, nu voel ik me echt beduidend minder. Moet ook zeggen dat ik echt onwijs veel en vaak droom en dit ook vaak onthoud. Had ook de eerste paar dagen iedere nacht over hem gedroomd, maar nog niet dat ik er huilend van wakker werd toen het eenmaal binnen kwam. Nu ook weer echt poedersuiker met peren en hoop dat ik me snel weer iets beter voel.

Straks nog even 3 uurtjes werken en morgen mag ik weer naar pony toe :D Hopen dat het morgen niet al te veel regent, wil een lekkere wandeling gaan maken :P