Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 11:49

Als het goed is gewoon in het balkje rechts naast de foto, op eentje kan je de maat klikken en die eronder of erboven de kleur!

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 16:46

XFioon: Leuk blousje! :D

Gister een nieuw jasje gekocht. :) Het is een zacht stofje, beetje gemeleerd. Vind het met een donkere jeans en all stars mooier denk ik, maar had dit toevallig al aan.

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 19:30

Ik heb even een vraag,
als ik zo iets bestel bij H&M, heb ik het dan voor volgende week donderdag ongeveer binnen?

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 19:32

Daar zou ik bij H&M niet op gokken := Meestal duurt het bij mij toch wel een week.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 19:57

Ik heb gisteren dus mijn geweldige Nike Juvenates binnengekregen, ze zijn zoooo leuk <3 en ze zitten echt zoals iedereen ze omschrijft: als sokken. Superlicht en echt een superzachte zool. Materiaal is echt superfijn ook.

Citaat:
These shoes are my most favorite shoes!! I wear these everyday for my workouts and i always feels like I am barefoot and do not have any shoes on!! These shoes are very comfortable and light!! The best running shoes!!

Citaat:
The shoes fit perfectly fine. They are super light and comfortable. At first I bought them just for casual wear, but now I wear them to work because they are so comfortable and my feet don't hurt at the end of the night. I would highly recommend getting yourself a pair!

Citaat:
These are seriously beyond comfortable. It's like you're walking on a cloud. I get blisters really easily when I run for some reason, but these are perfect.

Citaat:
THEY COMFY AF
They're super comfy, feels like nothing on your feet when you're wearing them. I use them for work because I have a hard time finding shoes that don't make my feet scream after a 7-8 hour shift. These tho! They don't make my feet sore, and they're very flexible.

:Y)

Believe schreef:
Ik heb even een vraag,
als ik zo iets bestel bij H&M, heb ik het dan voor volgende week donderdag ongeveer binnen?

Als je geluk hebt... maar waarschijnlijk pas vrijdag/zaterdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:09

Ah oke, bedankt!
Ik ga toch maar bestellen, en hopen dat het er voor donderdag is. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:12

H&M is soms ineens bizar snel, maar ik heb ook wel eens twee weken gewacht op een pakketje met spullen die allemaal direct leverbaar waren. Als je zekerheid wilt van snelle service zou ik ergens bestellen waar je het de volgende dag binnen krijgt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 20:58

Ik heb toch besteld, bezorgtijd is tussen 3 en 5 juni.
Met een beetje geluk komt hij de 3de binnen.
Maar dan heb ik t gelukkig binnen voor het weekend.

Bedankt! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:00

H&M hanteert die data niet voor de bezorging, maar voor de verzending. Het is dus sowieso een dag later en afhankelijk van de regio waar je woont is er dus een aanzienlijke kans dat het pas na het weekend komt. Als er staat tussen 3 en 5 versturen ze het dus tussen 3 en 5, en in mijn ervaring doen ze dat meestal pas op de 5e.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:12

Emmaa_ schreef:
H&M hanteert die data niet voor de bezorging, maar voor de verzending. Het is dus sowieso een dag later en afhankelijk van de regio waar je woont is er dus een aanzienlijke kans dat het pas na het weekend komt. Als er staat tussen 3 en 5 versturen ze het dus tussen 3 en 5, en in mijn ervaring doen ze dat meestal pas op de 5e.

Maar er staat:
BESTELLINGEN
Bestellingen die in behandeling zijn
BEZORGING 3-5 jun

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:16

Ik heb ook altijd hetzelfde als Emma, tussen 3 en 5 word het pakketje verzonden.. Ik denk niet dat je je pakketje voor het weekend hebt eerlijk gezegd. Of H&M moet ineens super snel zijn geworden haha xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:17

Oh nou ja, ik zie het wel. :')

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 21:26

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 23:16

Woehoe gister wezen shoppen in Bataviastad! Vond het toch wel tegenvallen hoeveel ze hadden en hoe hoog de kortingen waren, en vooral erg veel spul uit heeel veel collecties geleden (een jurkje wat ik 6 jaar geleden voor m'n 18e verjaardag aanhad en voor €80 heb gekocht was nu nog te koop voor €50), maar toch nog met 2 paar schoenen thuisgekomen!

Mijn leren enkellaarsjes van de Zara zijn laatst stuk gegaan, en had deze al een tijdje op het oog maar vond ze veel te duur. Scheelde toch even €70 nu.
Afbeelding

En nieuwe fitness schoentjes :D
Afbeelding

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-15 23:32

Die laarsjes van Supertrash heb ik ook! Lopen heerlijk :))

Mooi jasje Cheetahfan!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 10:45

Gave laarsjes!!
Ik vind die outlet centers ook altijd tegenvallen. Die in Roermond is alsnog erg duur en de kortingen zijn niet eens zoveel (volgens schroeven ze de prijs omhoog en geven dan wat korting,.zodat je nog bijna dezelfde prijs betaald uiteindelijk). Collecties zijn ook altijd minder, maar dat is logisch. Het oude spul van een merkwinkel gaat naar hun eigen outlet winkel.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 10:58

Nou precies! Ik vond het qua prijzen echt heel erg tegenvallen. Vooral bij Supertrash kende ik gewoon veel omdat ik regelmatig daar bijhoud wat ze in de collectie hebben, en het was echt veel oud spul en met soms een keer 20 of 30 euro korting max. Ik weet dat er een grote winkel ergens in Den Haag is waar ze heel veel Supertrash outlet spul hebben, waar ik me toen een keer helemaal blut heb geshopt omdat ze veel spul echt voor een kwart van de originele prijs hadden. Das pas korting!

Vond het bij bijna alle merken zo trouwens, Sperry was alsnog €50 (normaal 70), bij Vila en Only waren de meeste topjes rond de €18 etc. Niet echt wat ik had verwacht bij 'outlet' in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 11:04

Ik had een mailtje gehad van school voor de diploma uitreiking, er stond dat je 'je mooiste kleding aan moet doen', maar eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n zin in. Ik hoef daar maar even voor naar school, het is alleen diploma ophalen en afscheid nemen. Ik ben niet echt van de jurkjes en hakken, dus ik was ook niet van plan om dat aan te trekken. Ik dacht zelf gewoon aan witte slip ons, zwarte broek, zwarte blazer, wit shirt met v-hals en mooie sieraden, dat vind ik zelf mooi/netjes en ik voel me er ook fijn in. Wat denken jullie?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 11:05

Ja, vaak valt het inderdaad wel tegen. Wel leuke laarsjes zeg Jodie!

Ik was toevallig donderdag bij een outlet van pk (paarden). Daar hadden ze nu sweatvesten voor 25,-, terwijl die normaal zo 80/90,- zijn. Dat vind ik dan wel echt de moeite waard. Shirt van 40,- voor 15,- enz.

Ik heb vrijdag nog 2 spijkerbroeken gekocht bij de Zara. Had ik maar eerder geweten dat die broeken zo goed bevallen en dan al helemaal in combinatie met de prijs.

Gewoon dat lekker aandoen Linda ;). Ik zou er in ieder geval niet speciaal iets voor gaan kopen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 11:37

Hoi dames,

Mag ik vragen waar je het beste broeken maat W24 L30 kunt halen? Zalando heeft niet hele leuke (of heel duur)
Ik wil er maximaal 120 euro aan uitgeven. Het liefst een online winkel.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:32

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:48

Volgens mij heeft ltb wel een aantal van die broeken of mod.
Moet je even googlen op die merken :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 12:55

Deijs schreef:
Hoi dames,

Mag ik vragen waar je het beste broeken maat W24 L30 kunt halen? Zalando heeft niet hele leuke (of heel duur)
Ik wil er maximaal 120 euro aan uitgeven. Het liefst een online winkel.

Bij de H&M heb ik ze ook regelmatig zien hangen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:04

Zijn dat goede broeken? ik heb ze namelijk v/d only maar vind dat die niet lang mooi blijven dus om dan wat meer geld uit te geven vind ik niet erg. :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 13:26

Als het sale is bij batavia stad is het er leuk shoppen, dan krijg je goede kortingen. Anders valt het idd tegen ja ;)