Haha, peerd wou gewoon theeleuten ipv aan het werk.
Hier de doos bijna verzendklaar. Verder durf ik er niks over te zeggen.
love_mandy
Geplaatst: 14-12-15 00:20
Morgen mijn moeder lief aankijken of ze het pakketje wilt versturen. Aangezien ik tot kwart over 4 op school zit en pas 5 uur thuis ben... Maar daarna wel gezellig maar de Mac omdat ik jarig ben xD Kan echt niet wachten om pakketje te versturen en ontvangen. Gelukkig is hier ook de hele week iemand thuis om het aan te nemen
Nuvel
Geplaatst: 14-12-15 00:30
Ik moet morgen nog op pad voor ss 2. Hoop dat het lukt want ben vandaag met een rot smak van mijn paard gedonderd. Terwijl ik langs de andere kant een klap opving van iemand anders zijn paard.
Paard liep het bos in maar met een paar tactische trucjes konden we haar weer pakken. Dan te weten dat ik ging buitenrijden om te ontspannen van een paar hectische weken. Kwam nog 10x geradbraakter terug als toen we vertrokken.
Ik ga dinsdag shoppen en het dan snel op de post doen!
Nuvel
Geplaatst: 14-12-15 01:01
Ja dat voel ik nu al.
We waren met 2 paarden naar het bos. Niks aan de hand stappen en draven een stuk. Daarna stappen we weer even en het meisje dat mee was vroeg 'Zullen we nog een galopje doen?' Nou oke, wel een rustig galopje dan. We rijden en ik zeg nog al stuiterend met een smile 'Zo is het een goed tempo kan ik lekker een beetje op mijn gemak hobbelen.'
10 seconde later haalt haar paard uit en slaat recht op mijn been. Mijn paard zag de klap aankomen en sprong naar links weg. Toen had ik ineens geen paard meer onder mij. Ik kwam al slingerend tussen mijn merrie haar benen terecht dus die wist niet hoe ze haar benen hoog moest houden.en toen was ik met alles los behalve mijn been die bleef nog een pas of drie/vier in de beugel hangen maar kreeg ik toch los gewrongen.
Al met al een domme val. Ik je wel verzekeren uit galop vallen van een paard van 1.75m op keihard gras dat doet wel even zeer. Mijn paard heeft gelukkig niet op mij getrapt of zelfs niet eens geraakt. Daar ben ik haar echt heel erg dankbaar voor. Linkerhand ligt een beetje open, wat last van mijn onder rug veel spierpijn en een beetje hoofdpijn. Na even van de schrik te zijn bekomen weer opgestapt en naar huis gereden.
Ravi was zo lief voor me. Ze liep heel voorzichtig en heel zachtjes met mij op haar rug. Ik heb er veel klopjes gegeven want ze was zelf ook heel erg geschrokken van alles. Ik had gelukkig wel een cap op, leren rijlaarzen aan, handschoenen en een dikke jas. Handschoenen en zweep zijn blijkbaar in het bos achter gebleven. Dus even langs de ruitersport van de week.
Ah bah dat klinkt me als een eng iets, maar gelukkig niks gebroken verder. Dat is echt mijn enige angst, dat als ik dan val het paard op me gaat staan. brr. In ieder geval sterkte haha
xFioon
Geplaatst: 14-12-15 01:19
Detroit schreef:
Ik wilde zelf een foto plaatsen toen mijn doos klaar was, omdat ik zo trots was op mezelf. Maar dat leek mij toch niet zo goed idee.
Haha, dat had ik ook!
Zelfde als dat ik met mn vriendinnen lootjes doe, en ik een foto wilde sturen toen ik mijn pakketjes had ingepakt, toen bedacht ik me ook op tijd dat ze dan mijn pakpapier al gelijk zouden herkennen zaterdag