Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:34

Leuk gedaan Vivi!

Ik heb een probleempje :/
Had een berg kleren besteld bij de h&m, vele terug, maar o.a. een jurkje gehouden. Afgelopen weekend ging ik een weekendje weg met de familie, dus ik nieuwe jurkje mee, gewoon in een schone tas met alleen maar schone kleren en netjes opgevouwen. Volgende ochtend trek ik de prijskaartjes eraf en jurkje aan, kom ik beneden: wat heb jij nou voor vlekken in je jurkje? Zitten er dus 2 best grote vlekken in, het lijken wel van die vetvlekken. Als ik hem uit heb zie je ze bijna niet, behalve als je weet waar ze zitten, maar zodra je hem aan heb valt het dus wel op... Zal ik proberen de h&m te bellen met het probleem? Had hem dus nog helemaal niet gedragen en dat is wel zonde voor €30...

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 13:36

Ik kom ook weer even binnenvallen en meekletsen als jullie het goed vinden :-)

Fioon ik zou zeker H&M bellen, dit is erg zonde en zou niet moeten kunnen op een nieuw jurkje!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 17:48

xFioon schreef:
Leuk gedaan Vivi!

Ik heb een probleempje :/
Had een berg kleren besteld bij de h&m, vele terug, maar o.a. een jurkje gehouden. Afgelopen weekend ging ik een weekendje weg met de familie, dus ik nieuwe jurkje mee, gewoon in een schone tas met alleen maar schone kleren en netjes opgevouwen. Volgende ochtend trek ik de prijskaartjes eraf en jurkje aan, kom ik beneden: wat heb jij nou voor vlekken in je jurkje? Zitten er dus 2 best grote vlekken in, het lijken wel van die vetvlekken. Als ik hem uit heb zie je ze bijna niet, behalve als je weet waar ze zitten, maar zodra je hem aan heb valt het dus wel op... Zal ik proberen de h&m te bellen met het probleem? Had hem dus nog helemaal niet gedragen en dat is wel zonde voor €30...

Proberen kan sowieso geen, kwaad toch? :)
Ik had laatst een blouse gekocht bij de h&m, trek thuis het kaartje eraf en doe hem aan, blijkt dat het ene armgat veel groter is dan de andere, waardoor er een mouw de hele tijd naar beneden zakt. Ik had hem wel gepast, maar had het toen niet gemerkt. Ben er mee terug gegaan naar de winkel en heb mijn geld terug gekregen.

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:28

Ik heb lekker geshopt bij de Hollister gisteren! Een donkergrijs kort sportbroekje en een donkerblauw t-shirt met luchtblauwe letters; Hollister erg blij mee
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:36

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:38

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:39

Ik ben ook heel lief. :j

*KUCH*

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:42

De laatste jurk is erg mooi, maar blijft een bandeau bij jou zitten MarlindeRooz? Ik moet hem altijd om de minuut weer omhoogduwen en dan blijf je maar bezig. Maar misschien ben jij beter bedeeld dan ik met mijn B-cup :')

Edit:Lees ik net een ander commentaar van jou in het Bikinilijntopic _O-
Laatst bijgewerkt door merrylegs op 24-06-14 19:44, in het totaal 2 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:43

Ik heb een C cup, maar ik moet even zo'n speciale BH kopen en anders gebruik ik gewoon dubbelzijdig plakband. _O-

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:48

ponypret123 schreef:
Ik heb lekker geshopt bij de Hollister gisteren! Een donkergrijs kort sportbroekje en een donkerblauw t-shirt met luchtblauwe letters; Hollister erg blij mee
[ Afbeelding ]

Ik zou alleen al blij zijn met die tas. := :~

Leuke jurkjes MarlindeRooz, vooral die tweede vind ik erg mooi!

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 06:30

Hahaha Chanelle, hier nog eentje. Ik heb er 3 en ze staan allemaal op m'n kamer :+

Leuke jurkjes hierboven!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:11

Super leuke jurkjes! Ben wel benieuwd naar wat voor gelegenheden je die rode aantrekt.. Ik vind hem super mooi maar weet zelf nooit wanneer ik zon jurkje aan zou kunnen doen..

En die hollister tas... is dat die winkel waar je op de foto gaat met knappe kerels is sixpack? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:18

Sorry dat ik hier zomaar kom binnenvallen, hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven :o

Ik zoek schoenen/enkellaarsjes en ik ben lastig :Y) Ik zoek nette schoenen of enkellaarsjes, maar dan wel plat of met een lage hak (max 3 cm). Ik heb wel pumps en nette laarsjes voor als ik echt wat bijzonders heb maar daar kan ik geen dag op lopen (en ook geen paar uur := ). Ik zoek dus nu iets wat ik aankan als ik wel netjes wil, maar ook een dag moet lopen/staan.
Ik wil ook graag dat ze strak aansluiten om mijn enkels/benen. Broek ín laarsjes staat namelijk echt heel stom bij mij :+ dus mijn broek (ook een skinny) moet er overheen kunnen vallen. Ze hoeven niet onder een rokje/jurkje te kunnen, zijn echt bedoeld voor onder een broek :j

Na lang zoeken kom ik hier op uit
http://www.zalando.nl/zign-veterlaarsje ... k-q11.html

En dat staat dan zo, met skinnyjeans
Afbeelding

Wat vinden jullie? Is dit een combi met (al dan niet skinny) jeans, vrolijk bloesje/shirtje en blazer of net vestje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:27

Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het nooit echt een gezicht om een spijkerbroek óver enkellaarsjes heen te dragen. Je zou bijvoorbeeld de broekspijpen wat op kunnen stropen, of je kan voor brogues kiezen.
Afbeelding

Deze vind ik bij iedereen leuk staan, ongeacht je figuur, leeftijd en kledingstijl. Je hebt hele goedkope varianten, die ik persoonlijk niet zo fijn vind, maar bij een wat grotere vintage winkel of op het internet kan je hele stevige kopen van echt leer met een dikke zool. Onder een skinny jeans vind ik die in ieder geval een stuk leuker staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:36

Oke, bedankt voor je advies.
De schoenen die jij nu laat zien vind ik meer mannenschoenen, net wat te 'lomp' voor wat ik zoek. Nadeel van lage schoenen vind ik ook dat er al gauw een randje sok tussen je broek en je schoen uit piept, vandaar dus dat ik wat hogers zoek :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:37

Snap ik! Ze kunnen inderdaad wat mannelijk ogen, al zijn er ook veel modellen die wat smaller/vrouwelijker vallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:39

Uhuh, en ik ben al een redelijk stoer typje van mezelf. Heb echt moeilijk haar (heen dun en extreem weinig) dat alleen leuk staat als het erg kort is, en krijg best een beetje een jongenskoppie daardoor, dus ik probeer qua kleding juist wat meer naar het vrouwelijke toe te gaan. Wat meestal best lukt, maar schoenen, pffff :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:40

Haha ik snap heel goed wat je bedoelt, ik heb het alleen opgegeven :+ Draag ondertussen graag Doc Martens, niet de meest vrouwelijke schoenen, en heb gister hele mooie Nike Air Max toegevoegd aan mijn collectie... Die ook nog eens van de mannenafdeling zijn omdat de vrouwenmaten maar tot 40 gaan :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:45

Doc Martens (met bloemetjes <3 ) heb ik rond mijn 18e ook veel gedragen, onder het motto 'dan maar stoer'. Alleen nu ik 26 ben merk ik dat ik me toch wat vrouwelijker wil kleden :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 10:47

Ik heb gewoon de zwarte, lopen ook echt goddelijk. Maar een hele dag stampen op een festival vond ik toch zonde op die dingen, niet alleen omdat ze lelijk werden maar omdat ik er na een hele lange dag wel zere voeten van krijg.. Dus heb er maar een paar flinke gympen bij gehaald. Merk ook dat als ik voor mijn werk de hele dag moet staan ik last krijg van mijn rug op mijn Docs. Super jammer, maar vind een paar gympen stiekem ook wel eens leuk, nooit echt gehad :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:31

Omdat ik wat vaker wil gaan zwemmen ben ik op zoek naar een 2de bikini.
Die wat ik nu heb is van de Primark en meer geschikt om op het strand te liggen of in een bubbelbad... Niet om baantjes te gaan zwemmen. Duiken of hard afduwen op de rand was geen succes :')
Dus op zoek naar een nieuwe bikini, en een degelijke deze keer!
Nu kwam ik op de site van Hunkemuller deze tegen:
http://www.hunkemoller.be/be_nl/25889-u ... 07322.html

Maar je voelt hem al aankomen... niet meer in mijn maat. Via het knopje "reserveren in de winkel" geeft hij aan in geen enkele winkel in de buurt nog op voorraad te zijn.
Weet iemand nog een webshop waar hij wel nog te koop zou kunnen zijn? Of iemand die hem in de winkel nog heeft zien hangen?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:35

Wehkamp en V&D verkopen 'm sowieso. Bij V&D zijn wel bijna alle maten al op, maar je zou 't even kunnen proberen ;)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:36

Op beide sites is mijn maat uitverkocht jammer genoeg. Ik ben gezegend met een nogal veel voorkomende maat jammer genoeg :(

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 11:38