Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:@ Isa,
Ik zou inderdaad die foto met dat been er zelf uithalen (mocht je je model dat in het vervolg willen laten doen, pak dan het buitenste been, dan kijk je niet zo 'naar binnen'). Verder zou ik consistent blijven met je witbalans, er zit nu best wat verschil in. Al die bierblikjes en dergelijke op de foto leid alleen maar af, ik had 'm wat krapper gecropt zodat het beeld wat 'rustiger' werd (en meteen de onderkant van d'r schoenen even wat schoon gebrust). Zwart wit portret is opzich netjes, had alleen gekozen voor een top zonder tekst erop (tekst gaan mensen altijd lezen, leid dus af). Zittende foto is netjes, compositie kijkt fijn weg maar te contrastrijk aan de rechterkant waardoor de aandacht meer daar heen gaat. Verder zit ze ook niet heel voordelig (bovenbeen lijkt vrij groot zo). Laatste portret vind ik de beste van de set, echter had ik 'm liever wat 'lager' gezien
Standpunt is nu een beetje vertekend, zonde, want vind de kleuren erg netjes en het licht valt goed!
xNavatu schreef:Ik ga mee met de rest, zonde van je houding! Vooral je bovenlijf maken het geheel een beetje awkward, als je zo zit zou ik je handen sowieso al niet op je heupen zetten, word teveel imo.
Nog eentje van gisteren
[ Afbeelding ]