Ik heb mijn persoonlijke Selena Gomez al in mn slaapkamer vanavond!

Hahaha nice! Heb je geluk mee gehad!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alja schreef:Ik had iets gekocht voor 10 euro incl verzenden. Er vanuit gaande dat het door de brievenbus kon, verkoper bevestigde dat ook. Vandaag een mailtje dat het toch niet lukte en dat het met de pakketdienst onderweg is.. Vind het wel banketstaaf dat ze er bijna niks aan overhoud maar als ze het overlegd had van te voren had ik het niet meer gewild omdat de verzendkosten hoger waren dan de waarde..
Moet ik nu toch nog iets gaan overmaken voor het verzenden?
NienkeV1994 schreef:Verder kun je het rekeningnummer googlen of er iets uitkomt.. Hoe lang heb je al niks gehoord?
yasmin1 schreef:upendo schreef:ik weet wel dat je geen namen openbaar mag maken, riskeer je een ow mee.
De naam klopt niet 100% maar is bijna hetzelfde.
Als ik niet de enige ben die opgelicht is, zal de andere haar echte naam zeker herkennen.
Alja schreef:Ik had iets gekocht voor 10 euro incl verzenden. Er vanuit gaande dat het door de brievenbus kon, verkoper bevestigde dat ook. Vandaag een mailtje dat het toch niet lukte en dat het met de pakketdienst onderweg is.. Vind het wel banketstaaf dat ze er bijna niks aan overhoud maar als ze het overlegd had van te voren had ik het niet meer gewild omdat de verzendkosten hoger waren dan de waarde..
Moet ik nu toch nog iets gaan overmaken voor het verzenden?