Toch valt het mee als het kind leuk is hihi. Ik heb een Angelo in de klas gehad, Franse moeder en het jongetje was geadopteerd (lang verhaal. Pittige achtergrond). Jongen was hartstikke leuk, zag er goed verzorgd uit en had veel humor. Als ik aan hem denk vind ik Angelo een leuke naam Daarentegen hadden we in een andere klas ook een Angelo, blank, onverzorgd en veel te dik.... Als ik daar aan denk vind ik Angelo heel zo leuk niet meer
vuurneon
Geplaatst: 01-02-14 16:20
Hier zijn het vooral de kinderen van de lager geschoolden: ansjeloooooo thuiskomen!! Van die moeke's die hun kind in jogging broek en ongekamde haren naar school brengen en een grote mond hebben. Hartstikke volks Ja, dat heeft het beeld doen bijstellen van de naam Angelo
Toch altijd wel geinig die naam associaties: Lodewijk in de achterstandwijk klinkt ook mal dus het past ook wel in bepaalde kringen Angelo met een matje, dat past gewoon
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 01-02-14 16:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik werk op een school voor kinderen met een iq tussen de 60 en 80 dus het laaggeschoolde klopt dan wel. Alleen mijn 1e Angelo had wel goed geschoolde adoptie ouders