Toevallig krijg ik net een mail binnen met nog wat gevangene die een penpal zoeken, ik denk dat ik voor iedereen wel iemands passends kan vinden vandaag !
Nickyyyy
Geplaatst: 14-11-13 15:06
Kan iemand mij toevallig een link geven waar ik penpals kan vinden, maar dan liever via de mail?
shilady
Geplaatst: 14-11-13 15:08
Nickyyyy schreef:
Kan iemand mij toevallig een link geven waar ik penpals kan vinden, maar dan liever via de mail?
Thanks! Die 'van mij' zit op DR en schijnt onschuldig te zijn. Ik vind dat best heavy. Niet om te schrijven per se, maar ik voel me dan toch een soort schuldig dat er no way is dat ik hem kan helpen, omdat ik er echt de ballen verstand van heb... Of denk ik nu verkeerd?
Ik denk juist dat t heel waardevol is dat je er dan toch voor die persoon kan zijn.. Meer dan hem steunen en hopen dat de waarheid aan t licht komt kun je denk ik niet..
Dan ben je juist waardevol Rianne, Tony is ook deels onschuldig(blijkt) dus hij heeft ook geen doodstraf verdiend. Deze persoon heeft jou juist nodig Rianne
Die van mij beweert in z'n "ik zoek penpal-brief" ook onschuldig te zijn.. Heb 2 oproepen van 'm gevonden, eentje waarin hij zegt opzoek te zijn naar vriendschap en de andere waarin hij juist zegt opzoek te zijn naar iemand die hem kan helpen met zn proces.. Dat vind ik opzich wel lastig want ik wil hem absoluut niet in de waan brengen dat ik hem daaruit zou kunnen helpen, maargoed, lastig..
Ik zou in je eerste brief gelijk aangeven dat je op zoek bent naar een penpal en dat je hem wilt steunen tot waar je kan. Hij zal dan zelf aangeven hoe en wat
Ik ben momenteel bezig een brief terug te schrijven aan Tony. Hij heeft het erover dat hij me foto's niet mag houden die ik stuur, is er bij jullie iets bekend hierover? Ik dacht namelijk altijd dat hij me foto's gewoon mocht houden?