maralyn schreef:Kinderen zijn ook heerlijk, als ze in de winkel op de ramen van het aquarium gaan tikken of op de ramen van de konijnen en cavia's.
De ouders zijn dan nog geweldiger! Zeker wanneer ik de kinderen waarschuw en ik een valse blik dan de ouders terug krijg! "Hou je kinderen dan onder controle?" Denk ik dan.
Laatst ook, kinderen van 5 en 7? Slaan op de ramen, gillen in de winkel. Dus ik "Niet op de ramen slaan! Denk er om!" Beetje boze en waarschuwende blik en kinderen dropen af. Gaan ze naar hun moeder "Mama, de kassa juf is boos op me! En ik heb niets gedaan" Als kinderen het laatste zinnetje al zeggen, dan weet ik al genoeg! En ouders stinken er ook nog in!
Of kinderen die (Ook boven 4 jaar) in de konijnen rennen kruipen! Ik waarschuw de ouders, en word niet in dank afgenomen. "Als de kinderen de hokken per ongeluk stuk maken, dan mag u het zelf repareren, we zijn geen speeltuin."
En als het nu maar 1 keer in de maand gebeurt? Nee, rustig in de vakantie's zown 3 keer op een dag!
Was laatst samen met mn vriend en zn nichtje naar de kinderboerderij, stond op een briefje 'zonder en medewekrer cavia's niet optillen.'
Wilde ze zó graag maar konden niemand vinden dus ze werd wat ongeduldig enzo. Al een aantal keer gevraagd maar niemand had tijd, kwamen wel steeds maar kijken etc.
En later komt er een medewerker aangelopen *zucht* jij kan wel lezen