nee ik heb een beter idee, we bouwen allemaal een ruimteschip, en houden de grootste bokt meeting ooit op de maan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
0charlotte0 schreef:haha als het echt zo was zou ik van school afgaan en nog even genieten van die laatste 4 jaar
Runn_love_ schreef:nou misschien is het wel waar,,, de maya's zitten er niet vaak naast :S
Nakisha schreef:2000, 2006 en vele malen daarvoor en daartussen is onze dood met zekerheid voorspelt. Ik leef nog steeds.
Als er morgen iets op onze pan knalt, zij het uit de ruimte, zij het door mensenhanden gemaakte wapens, zijn we allemaal weg. Maar troost je; daar zullen we dan waarschijnlijk weinig van merken... Bam en weg.
Nee, ik geloof er niet in. Het is altijd weer hetzelfde. En als er straks in 2012 niets is gebeurd, beginnen ze weer te voorspellen...
pharagirlke schreef:Oakland1990 schreef:In 2000 zou de aarde ook ontploffen, of haar klok loopt achter of het is onzin. Ik gok het laatste!
2012 is helemaal geen dood. Het is een nieuw begin. Ik weet zelf niet wat ik er van moet geloven. Maar in 2012 zou de mensheid een verandering ondergaan. Die gebeurt niet ineens, die is al lang bezig, in 2008 zou er een jaar van wanorde komen. Dat zou zich geleidelijk aan herstellen en door dat we dit jaar in het "diepste" zakken beginnen we in te zien dat we fout bezig zijn. In 2012 zou de orde hersteld zijn.Dat is het zo'n beetje heel simpel en heel kort uitgelegd. Doodzonde dat er sites zijn die het als dood of einde beschouwen. Eigenlijk is het gewoon een nieuw begin.
Een "groei"
Niets engs of ergs dus. Maar of het ook echt zo is? Dat zullen we waarschijnlijk in 2012 weten. Ik weet wel dat de maya's al in heel veel dingen gelijk hebben.
Het zou overigens ook rond 2012 zijn, de maya kalender werkte nl heel anders dan de kalender die wij kennen waardoor er een foutmarge moet zijn. Gezien het "omgerekend" moet worden en mensen nu eenmaal fouten maken. Maar daar denken veel sites niet aan.
adecuada schreef:Ik geloof hier dus echt NIET in he..
En mocht het echt ooit gebeuren, whatthef*ck wou je er dan tegen doen?
Een mega spaceshuttle maken waar alle mensen in passen ofzo?![]()
Pashon schreef:haha nickyu sorry hoor, wil je niet aanvallen hoor maar vind het wel erg hilarisch zoals jij het zegthaha
ach ja en al zou er een nieuw tijdperk aanbreken tja wat is er dan zo slecht aan, naar mijn idee kan er niet zo heel veel meer slecht(er) gaan met deze aarde dus tja.
pharagirlke dat klinkt me nog het meest logisch in de oren, in het geval er wel iets mocht veranderen.
Citaat:Die bestaat vast al. Om naar Mars te vliegen