Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sonjim schreef:dat kan je zelfs geld kosten.
Rianne schreef:sonjim schreef:dat kan je zelfs geld kosten.
En dit is het punt en de BOT waarin bokt echt totaal aan het doorslaan is
Miss_Montana schreef:Waarom moeten we nu ineens allemaal 'actie' gaan ondernemen? RK Is toch fout bezig geweest? Dat was niet slim van haar, maar ze had dat zelf ook wel kunnen bedenken. Dus waarom zouden we 'actie' moeten ondernemen om haar weer toe te laten op bokt? Ze heeft het er toch écht zelf naar gemaakt jammergenoeg.
Tallie_Ho schreef:Kijk, de wereld vergaat niet, er zijn nog meer mensen die veel weten.. Maar ik ben er inmiddels van op de hoogte wat er is voorgevallen en dat het echt niet mogelijk is dat het iemand anders is geweest.. Het is dom, het is jammer en ik vind de straf wel erg pittig, maar er is niks aan te doen..
loez schreef:Ik zit te lezen met mijn bek vol tanden hier! Krijg er serieus kippevel van! RK geband? Jeetje...
VivaLaVida schreef:Rianne schreef:En dit is het punt en de BOT waarin bokt echt totaal aan het doorslaan is
?? copyright-> wet enz??
Cinnepin schreef:wahaha ik vind de acties nu idd wel erg overdreven gaan worden! haha er zijn er een aantal die echt doen alsof ze overleden is ja!
Mystica schreef:Cinnepin schreef:wahaha ik vind de acties nu idd wel erg overdreven gaan worden! haha er zijn er een aantal die echt doen alsof ze overleden is ja!
Overleden nu ook weer nietMaar voor een dag of 2 vind ik het best een mooi gebaar. We mogen ons als bokkers best eens solidair tonen.
saskiakefie schreef:Miss_Montana schreef:Waarom moeten we nu ineens allemaal 'actie' gaan ondernemen? RK Is toch fout bezig geweest? Dat was niet slim van haar, maar ze had dat zelf ook wel kunnen bedenken. Dus waarom zouden we 'actie' moeten ondernemen om haar weer toe te laten op bokt? Ze heeft het er toch écht zelf naar gemaakt jammergenoeg.
maar je weet het niet zeker.. Ze was al zolang op bokt..
saskiakefie schreef:maar je weet het niet zeker.. Ze was al zolang op bokt..
Jolliegirl schreef:tallie, jij weet het wel?
ik ben nu wel benieuwd... de mod's willen het neit zeggen, dat snap ik niet.
komop... dit is iemand die iedereen haast kent..
hebben wij geen RECHT? om te weten wat er met ons boktmaatje is gebeurt?
paix schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik het wel een beetje raar vind hoe hier gereageerd is. Wat als het nou een wat onbekendere bokker was die geband was dan ook al die actie's?
Runningkawa was gewoon fout bezig en als dat niet zo is dan zal zij zelf wel een mail gestuurd hebben naar bokt neem ik aan?
Mystica schreef:Cinnepin schreef:wahaha ik vind de acties nu idd wel erg overdreven gaan worden! haha er zijn er een aantal die echt doen alsof ze overleden is ja!
Overleden nu ook weer nietMaar voor een dag of 2 vind ik het best een mooi gebaar. We mogen ons als bokkers best eens solidair tonen.