helpt tegen het 'lopen'. 's ochtends in de was en zo wissel ik lekker af
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
helpt tegen het 'lopen'. 's ochtends in de was en zo wissel ik lekker af
Plien91 schreef:Ik heb het voordeel nu dat ik 2 koesdoeken heb. (2 dezelfde kussenslopen van de IKEA). Ben snotverkouden en stop de puntjes ervan in mijn neushelpt tegen het 'lopen'. 's ochtends in de was en zo wissel ik lekker af

millennium schreef:jaaaaa, ook ik hoor bij de partij heur! Een oud schaap (WITJE genaamd!![]()
) van 18 jaar oud, helemaal uit elkaar gevallen, half verteerd en overal gaten die opnieuw half dichtgestikt zijn, watjes die eruit moffelen...en zowat iedereen om mij heen weet dat ik die knuffel heb. Op school (zit intern) ligt die gewoon open en bloot op bed, boeiend! Witje en ik vormen samen een team!
Ik kan ook nergens heen zonder dat dat kleine stukje half vergaande stof mee gaat. Ze moet en zal mee!

ik heb hem inmiddels in mn kussensloop verstopt, schaam me dood als er een vreemd iemand binnen komt
Vrienlief boeit het niet, zolang ik dat ding maar niet voor zn neus hou, hij stinkt volgens hem
Hij heet trouwens DoeiDoei is al 3x uit elkaar gevallen, nieuw stofje om de kussens een klaar!

Ik 'slaap' er niet echt mee om zo te zeggen, ze liggen er gewoon
) en toen het uit ging kreeg ik hem weer terug.. Vooral toen het net uit was vond ik het heerlijk met die knuffel te knuffelen! En nu ligt ie nog steeds elke nacht in mn bedje..
millennium schreef:jaaaaa, ook ik hoor bij de partij heur! Een oud schaap (WITJE genaamd!![]()
) van 18 jaar oud, helemaal uit elkaar gevallen, half verteerd en overal gaten die opnieuw half dichtgestikt zijn, watjes die eruit moffelen...en zowat iedereen om mij heen weet dat ik die knuffel heb. Op school (zit intern) ligt die gewoon open en bloot op bed, boeiend! Witje en ik vormen samen een team!
Ik kan ook nergens heen zonder dat dat kleine stukje half vergaande stof mee gaat. Ze moet en zal mee!
: een half vergaan konijn van ongeveer een meter hoog! Lag vroeger altijd bij mij in bed, werd op een gegegen moment onverantwoord omdat-ie leegliep...hij zal nu zo ongeveer 32 zijn! Storm76 schreef:Hahaha Daffodil, geweldige foto's!! Op dat luchtbed, echt hylarisch!
Kreeg hij ook zijn eigen cocktailtjes? En sliep hij tussenin, of had hij zijn eigen bedje?