Amy77 schreef:Citaat:Als je met die andere jongen wel een fijn gesprek hebt gehad en hij misschien de volgende keer weer aan de deur komt kun je misschien wel aangeven dat je liever gesprekken met hem hebt dan met een ander eventueel miss zijn naam of kaartje vragen (weet niet of ze dat hebben en mogen).
Zit overigens niet op nog meer gesprekken te wachten hoor. Wilde die aardige man alleen een kans geven, mede doordat ik niets van dat geloof afwist/weet en ik tijd hadhoorde altijd de negatieve verhalen en viel me op dat het ook anders kon, vandaar poosje bij deur staan praten.
Vind mijn idee over het leven verders prima
Thansk Bleu EyesPontius Pilatus?? Ken een pilatus, maar daar krijg je een mooi styrak lijf van
Kijk, verschillende geloven, wel in hetzelfde geloven en toch nog gelovigen die elkaar niet in de waarden laten waar ellende uiit voortkomt..terwijl ze allemaal maar 1 en hetzelfde lezen als hetw are
Pilatus was de stadhouder in Israel die Jezus veroordeeld heeft tot marteling en de kruisdood. Ik ken die Pilatus van jou ook maar die is met een 'e'
Je hebt helemaal gelijk wat betreft die verschillende geloven. Zonde is het. Maar zoals gezegd - het blijft mensenwerk. Zo lang er mensen zijn, zal er ellende zijn.

), en werden een zaaltje ingeloodst waarbij we vragen moeten bewantwoorden, vele lijsten, die gingen over je persoonlijkheid, hoe je over dingen in het leven dacht, wie je was..
En waarom de joden en