Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Meneer wenste ons nog een prettige dag toe en zei 'tot ziens', terwijl we netjes hadden gezegd dat we nooit weer wat met vodafone te maken wilden hebben.
ik moet nog twee jaar haha
Liezel1 schreef:Heel het topic belt elke dag, die zitten allemaal voor jou in de wachtrij
Navidad schreef:nou, wat denk je.. ik ben dat nummer om me tegoed te horen. staat er dat ik 00.00 tegoed nog heb!! terwijl ik 102 minuten totale gespreksduur heb! en mijn limiet op 275 zit kwa belminuten, en ik onbeperkt smsen ook nog is der bij heb!
raar maar waar ik ga het goed in de gaten houden.. dan zit je nog niet eens een week bij vodafoneik moet nog twee jaar haha
Ben naar de winkel gegaan en heb gezegd dat mijn telefoon gejat was. Dus moest ik in de winkel ZELF klantenservice bellen en die hebben hem geblokkeerd. Direct wilden ze me een nieuwe simkaart toesturen, gelijk gezegd dat ik er geen belang bij had.. Toen naar T-Mobile gelopen en daar een pre-paidkaartje gekocht. Daar is tenminste service
! [***] schreef:Hoe is het nu met Saskia9?

Navidad schreef:ja maar zowiezo ik ben niet de hele dag aan het bellen. ik heb die telefoon vanaf vrijdag, en sms zelf meerendeel (ook niet de hele dag door) dus het lijkt me sterk dat ik 306 gesprekken heb gehad. aangezien het enigste wat ik zo afentoe bel met de telefoon mijn vriend is, en voor mijn werk (lees lesklanten, en heb enkele mensen gebelt die een paard te koop hadden staan)

Uitleggen dat je niet eens zoveel kan hebben gebeld, enz.. enz.. En consumentenbond in schakelen is idd ook goed iddee! Dit is gewoon geld aftroggelen!

) en een maand later stond er dus dat ze er dus 200 over heen was terwijl ze die hele maand niet heeft gebeld of gesmst.