Ruzie met Vodafone...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Korleon

Re: Ruzie met Vodafone...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 09:19

Ik kreeg al een mail dat de komende rekeningen niet meer zo hoog zijn dan de afgelopen twee.. maar is het afgeschrevn bedrag dan wel terecht vraag ik me af Nors opkijken

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 09:22

Hoe is het nu met Saskia9?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 17:21

Goed,

Ik betaal de rekeing gewoon...
Dan ben ik van het gezeur af..en dan laat ik daarna de rekening goed uitpluizen!!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:40

Mijn moeder is vandaag in de t-mobile winkel geweest en is aan de praat gekomen met een meisje die dezelfde problemen had met vodafone als ons. Zij is naar de rechtswinkel gegaan en heeft een advocaat in de arm genomen. Ze heeft bij de winkel haar telefoon als gestolen opgegeven en een prepaid kaartje bij een andere maatschappij gekocht. Ze moet dus wel de abbonementskosten betalen de rest van het contract, maar er kan dus niks meer bij op komen! Ook zoekt de advocaat alles nu uit en als die wint krijgt ze al haar overtollig betaalde geld terug.

Zaterdag ga ik naar de vodafone winkel en geef mijn telefoon als gestolen op. Zorg er natuurlijk voor dat ik een bewijsje erbij krijg dat ik mijn telefoon als gestolen op heb gegeven. Volgende week even langs de rechtswinkel.. Kijken wat die kan doen voor mij

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:12

Vandaag dus naar de vodafone winkel gegaan en telefoon als gestolen opgegeven. Kon geen bewijsje krijgen dat hij dus geblokkeerd was, want deze nogal onaardige man zei dat hij geen printscreen kon maken van het scherm dat mijn simkaart dus geblokkeerd was. Kon gelijk een andere simkaart meekrijgen waar ik dus direct met me oude nr mee terug kreeg. Vriendelijk gezegd dat ik daar geen belang bij had en dat ik wel een andere provider op zou zoeken. Deze man was ook niet bepaald vrolijk en klantvriendelijk. Zijn met de grootste tramelant die winkel uitgekomen Nagelbijten / Gniffelen. Meneer wenste ons nog een prettige dag toe en zei 'tot ziens', terwijl we netjes hadden gezegd dat we nooit weer wat met vodafone te maken wilden hebben.

Woensdag langs de rechtswinkel en dan maar hopen dat ik mijn geld terug krijg...... Scheve mond

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 03:19

het leed dat vodafone heet?
Hmzz.. laat ik nu net twee dagen een vodafone abbenoment hebben afgesloten.. Ik ga het goed in de gaten houden!! Waar kan ik op zien hoeveel belminuten ik nog heb enzo dan? kan iemand mij dat uitleggen?

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 10:53

Je kan 1200 bellen, de rest wijst zich vanzelf. En je kan op my vodafone inloggen op de site.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 11:05

Ik heb de rekening van augustus (met de naam september) binnen, deze is gelukkig maar 15 euro!! Dat scheelt even 60 euro met de vorige keer, volgens mij kan ik ook naar dat geld gaan fluiten!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:12

nou, wat denk je.. ik ben dat nummer om me tegoed te horen. staat er dat ik 00.00 tegoed nog heb!! terwijl ik 102 minuten totale gespreksduur heb! en mijn limiet op 275 zit kwa belminuten, en ik onbeperkt smsen ook nog is der bij heb!

raar maar waar ik ga het goed in de gaten houden.. dan zit je nog niet eens een week bij vodafone Haha! ik moet nog twee jaar haha

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:16

Pff nou ik merk ook dat het een zooitje is bij vodafone...
Al 2x gesprobeerd te bellen naar klantenservice.. eerste keer: op een later tijdstip terugbellen, want lijnen zijn overbezet.

2e keer: meer als 10 wachtenden voor u, later terugbellen..

pff niet best Boos!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:18

Heel het topic belt elke dag, die zitten allemaal voor jou in de wachtrij Knipoog

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:21

Liezel1 schreef:
Heel het topic belt elke dag, die zitten allemaal voor jou in de wachtrij Knipoog

Hahaha ja zo'n idee heb ik ook Huilen van het lachen

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:26

Navidad schreef:
nou, wat denk je.. ik ben dat nummer om me tegoed te horen. staat er dat ik 00.00 tegoed nog heb!! terwijl ik 102 minuten totale gespreksduur heb! en mijn limiet op 275 zit kwa belminuten, en ik onbeperkt smsen ook nog is der bij heb!

raar maar waar ik ga het goed in de gaten houden.. dan zit je nog niet eens een week bij vodafone Haha! ik moet nog twee jaar haha

Hoe telt Vodafone eigenlijk?
De ene provider telt namelijk een volle minuut voor elk begonnen gesprek en begint pas per seconde te tellen vanaf elke begonnen minuut. De ander telt meteen per seconde.

Jij gaat er vanuit dat Vodafone per seconde telt, maar stel nu dat ze dat niet doen? Als jij nu 306 gesprekken hebt gehad van 20 seconden telt je telefoon 102 minuten, maar Vodafone telt dan 306 minuten omdat iedere eerst minuut volledig in rekening wordt gebracht.....
Dan ben je wel door je beltegoed van 275 minuten heen.....

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:35

ja maar zowiezo ik ben niet de hele dag aan het bellen. ik heb die telefoon vanaf vrijdag, en sms zelf meerendeel (ook niet de hele dag door) dus het lijkt me sterk dat ik 306 gesprekken heb gehad. aangezien het enigste wat ik zo afentoe bel met de telefoon mijn vriend is, en voor mijn werk (lees lesklanten, en heb enkele mensen gebelt die een paard te koop hadden staan)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:38

Telefoon èn abonnement vanaf vrijdag?
Dan moet je gewoon nog even wachten voordat je in het systeem zit, dat kan wel eens een dag of wat duren, zeker als je de telefoon vlak voor het weekend hebt gekocht. Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:40

ohww.. haha ik schrok al en dacht bij mezelf.. waar ben ik nu dan weer aan begonnen!! (sorry het was donderdag!) haha

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 12:42

Volgens mij telt vodafone standaard de eerste minuut volledig, en daarna per seconde. Met uitzondering van de scherp abbonementen, die gaan volledig per minuut (dus 2 min en 1 sec is 3 min voor hun systeem).

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:04

Kunnen jullie allemaal even ophangen? Kom er maar niet doorheen Boos!

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 15:16

Ik bel niet hoor, ik ben echt blij dat ik nog maar een maandje aan vodafone vast zit!!

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 16:08

Jeetje er zijn dus veeel meer die problemen hebben met vodafone!!!

Ik heb begin dit jaar mijn abbo omhoog gezet aangezien ik toen veel belde en steeds hoge rekeningen had!
Ik betaal nou ong. €35 bel en ik heb een onberperkte sms bundel van €10.. Ik bel erg weinig laatste laatste 3 maanden! En ik krijg nou al voor de 3e maand een rekening van dik €70!! Het lijkt mij zooo vreemd aangezien ik nou veeel minder bel dan een 4 maand geleden! Toen belde ik enorm veel en was er eigenlijk nooit overheen!
Maar controlleer dit maar eens!

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:22

Ik ben blij dat ik geen vodafone meer heb Haha! Ben naar de winkel gegaan en heb gezegd dat mijn telefoon gejat was. Dus moest ik in de winkel ZELF klantenservice bellen en die hebben hem geblokkeerd. Direct wilden ze me een nieuwe simkaart toesturen, gelijk gezegd dat ik er geen belang bij had.. Toen naar T-Mobile gelopen en daar een pre-paidkaartje gekocht. Daar is tenminste service Haha!!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:23

[***] schreef:
Hoe is het nu met Saskia9?

Nog steeds geen reactie van de TS?

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:25

Navidad schreef:
ja maar zowiezo ik ben niet de hele dag aan het bellen. ik heb die telefoon vanaf vrijdag, en sms zelf meerendeel (ook niet de hele dag door) dus het lijkt me sterk dat ik 306 gesprekken heb gehad. aangezien het enigste wat ik zo afentoe bel met de telefoon mijn vriend is, en voor mijn werk (lees lesklanten, en heb enkele mensen gebelt die een paard te koop hadden staan)

wessje Lovers

Dat onbeperkt smse is ook maar 1000 smsjes he !

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 17:26

Minstens 1/2 keer per dag bellen Duivel Uitleggen dat je niet eens zoveel kan hebben gebeld, enz.. enz.. En consumentenbond in schakelen is idd ook goed iddee! Dit is gewoon geld aftroggelen! Knipoog

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-08 19:24

gaat hier lekker met vodafone, had het zaterdag nog met een vriendin der over. Ze was over de abbo heen (700 euro Clown ) en een maand later stond er dus dat ze er dus 200 over heen was terwijl ze die hele maand niet heeft gebeld of gesmst.